Szevasztok! tanácsot szeretnék kérni.Van nálam egy Puch X50-4 javításon ,de semmi adatom a gyújtásról. A megszakító hézag és a felső holtpont elüti adat kéne ,de ha konkrétan x50-röl nincs adatotok bármilyen Puch érdekelne (Monza,Cobra,stb.) előre is köszi az infót.
srácok! lenne egy nagy kérésem! hogy a 19-es és 18-as binghez való rajz kéne a sűbertűről hogy pontossan mekkora kell milyen vastag meg milyenkúpolású mert nekem hiányoznak ebből. és le szeretnék gyártani hozzá tűszelepet... hogy végre működjön rendesen a 19- es karbisek, emlékszem hogy volt csak nem tudom hol láttam a neten.
pont lehet hogynem kapott rendes olajkenést. nem volt keverve a benya vagy a különolajzó döglöttbe?
másiktéma. hogy mennyi százalék különbség lehet a kettő közötthogy kartermembrános és a hengermembrános blokk között? melyik jobban adná a teljesítményt?
bár van egy polini 70.es hengerem robeszé. csak ehhez gyártani kellene kartermembrános blokkot. de elevemost sima jog membránnos blokkot építek egy 4gangos blokkból és turbóhűtésű lesz
babettaféle gyújtással.... hogy mikor lesz kész az csak idő kérdése....
kössz! hogy a pcsiába tudnék ritka cuccokhoz jutni ha amikor nem tudok telefonálni? a hallás miatt. sokan basznak sms-re válaszolni. az emailre is. akkor válaszolnak mailre amikor már rég elkelt.
másik hogy én inkább hobbista vagyok.....
bár szívesen vennék egy full komplett 5-6 gangos 50 vagy 80-as sachs blokkot váltóstul berugóstul gyújtástól. mert filóztam hogy visszaállítom eredetire a barna ktm mls-t....
Te Brumo nem a milliószámra gyártott KTM cometedre meg a többi 40-es gépedre gondoltam hanem igazi ritka motorokra.Hajdani cross relikviákra pálya, triál gépekre.Esetleg nagyon kevesett gyártott kismotorokra vagy amcsipiacos dolgok sorolhatnám...
nna ilyen. bár azegész is eladó. szereztem időközben hozzá blokkot is és az fel lett újtva a blokk azaz csapágyak szimeringek. csak gyújtás kell rá. de van agyárija is de az rossz.
a tankot a babetta 210-es majdnem jó hozzá csak vázon kell csinálni két fület és felülről meg egy leszorítócsavart.
ezek sztem úgymond megélhetési nepperek.... pl milyen mocikra gondolsz ami elsápadnának?
pl nekem is van egy pár moci ami lehetlőleg elsápadhatnak. De nem adom el! hanem megcsinálom 100%-osra őket :)
utánanéztam hogy neked milyen és kiderült hogy nem az. és azbaj hogy nem hozzá való cuccom van :( mert nekem nagy kerekű pedálos garellim félig hiányosan pl tank meg idomok.
másiktéma. hogy mennyi százalék különbség lehet a kettő közötthogy kartermembrános és a hengermembrános blokk között? melyik jobban adná a teljesítményt?
bár van egy polini 70.es hengerem robeszé. csak ehhez gyártani kellene kartermembrános blokkot. de elevemost sima jog membránnos blokkot építek egy 4gangos blokkból és turbóhűtésű lesz
babettaféle gyújtással.... hogy mikor lesz kész az csak idő kérdése....
Hol a rendszám? :D
másik hogy én inkább hobbista vagyok.....
http://www.willhaben.at/iad/ge...
a tankot a babetta 210-es majdnem jó hozzá csak vázon kell csinálni két fület és felülről meg egy leszorítócsavart.
pl nekem is van egy pár moci ami lehetlőleg elsápadhatnak. De nem adom el! hanem megcsinálom 100%-osra őket :)