Félreértés ne essék az uraknál én nem az összes puchot fikáztam le mert képzeljétek nekem is van egy puchmaxim amivel pecázgatni boltba járok de egy régi motort megvenni és felújítani teljesen patent állapotra nem kis összeg és a mai világban igen kevesen tehetik meg azt,hogy megvesznek maguknak egy Veterán gépet és teljesen ujjá varázsolják ezért írtam azt hogy gondolkodni kell ki mibe vág bele,mert ugyanis most ez a robogó ami nekem van és a derbi senda figyeljetek csak ide a cometem ami volt hogy teljesen az utolsó csavarig zsír új legyen 1850 eurómba került volna pontosan ehhez hasonlítva most ez a Motowell magnet rs ami nekem van 253 ezer ft volt De ez egy Teljesen új gép nem kell újítgatni azért jóval korszerűbb kevesebbet eszik mint ezek a puchok csendesebb több az előnye értitek gondolom mit akarok ezzel szavakba önteni hozzáteszem a robogó így nem emgy addig úgy nem megy addig? fater Piaggio Fly 4-Tempi robogója Hy-per motorral van szerelve és ha valami a piaggio nem kínai 5 éve megvan neki 24 ezer km van benne SEMMI mást nem cserélt benne soha csak olajat és az eddig eltelt 5 év alatt egy Gyujtó gyertyát tehát ha valami akkor a piaggio egy megbízható gép de nekem sem volt még soha gondom sem a motowellel sem a derbivel igaz a kis maximmal sem.Soha nem hagyott még ott eggyiksem a szarban itt az élő példa hogy egy roncsnak kinéző motor is lehet motorikusan szinte tökéletes erről Slick Kolegánk tudna mesélni a tőlem elvitt Cobráról azóta volt nekem még egy Cobrám is igaz levegős nemvizes és nyolcvanas de amikor azt mondták hogy 8 ezer ft bele egy dugattyú és csak csináltatni lehet bele ezen a környéken akkor azért megfontoltam hogy hoppá érdemes e erre a motorra ennyit költeni mert egy öreg motor soha nem lesz új motor csak ha minden darabja kivan cserélve mert öreg motoroknál már itt kotyog ott kotyog kivan kopva a váz az anyagok elvannak gyengülve már esetleg a blokkfelekben kivannak verődve a csapágyfészkek meglehet repedve maga a blokk sok gond előjöhet élőpélda erre az öcsémnek a volt simsonja fater és a család szerint "csak" főtengelyes és dugós volt.Na és amikor elvittük egy motorszerelőhöz ő egy öreg motorszerelő mester bácsi.szétkapta a blokkot hoppá főtengely dugó csapszeg erre gondoltunk aztán jöttek a hibák sorba berúgó tengely váltó tengely kuplungtengely kopott az összes csapágy kotyogott benne hengerfúrásra érett volt de már a 2. javítóméreten volt a henger berúgóracsni stb stb teleszkópok kormánycsapágy stb tehát ezért mondtam hogy olyan ember vegyen meg egy veterán gépet akinek van sok pénze s ideje esetleg alkatrésze és nem szeretnék én sem veszekedni ha esetleg megbántottam ezzel valakit elnézést kérek tőle nemvolt szándékomban senkit megbántani és énis Támogatom Kedves Emzoli kolegánkat abban hogy ne veszekedjünk Üdv:Szecska
T. Uraim!
Ha van valakinek Ktm rsl50 hatsolampaja,
akkor szoljatok.
Brumonak uzenet, az Ulobox fasza lett.
A Vaci uton az akksikat is kicsereltek, azonnalra.
Azota megy az index.
Gracias
Az "Imola" ami egy Daytona volt nincs nálam
Nála van: http://aprod.hu/hirdetes/simso...:
Ezzel a simsonnal együtt árulta az ember. Piros váltógumiról és fehér lámpamaszkról megismertem a motort.
A K80 meg csak lesz. Méhteleptől megmentett gépezet jó hiányosan.
Egy holland oldalon azt találtam, hogy valameyik K80 modellnek 314-es blokkja volt annak meg tökre belül van.
Bár ebben a tipusfelsimerő izében egyelőre előrébb jártok mint én:)
nem lehetetlen a 100feletti tempó simsonnal,csak a holdra kell elvinni,ott ugyanis nincs légellenállás mert ugyi,a sebesség növeléséhez nem elegendö lineárisan növelni a teljesitményt! pld. kis mz 10ló-100km-h nagy mz 19 ló kb. 130km-h....
Drága barátom egész pontosan arról volt szó hogy egy simson lehetetlen hogy 100km/ó felett tudjon menni ha széria motort nézzük amihez földi halandó hozzájuthatott akkor ez igaz a vele egy korú többi technikát megvizsgáljuk akkor azok sem tudták ezt kivétel a gyevi bíró esetünkben ez a PUCH COBRA és annak is volt egy gyárilag(nekem volt ilyen modell:)) ) teljesen POLLINI MOTORI alkatrészekkel szerelt változata na az elég sárkányosan tudott az úton ballagni! A beszélgetés későbbi folyamán szóba és képbe került egy tuningolt simson is videó formájában ami igen látványosan és szépen ballagott az úton ergó igen is mehet egy simson is 100km/ó felett csak egy "kis"munkát és tudást kell bele fektetni ez szintén áll az általad oly nagyon kedvelt és szeretett nyugati kismotorokra is! Most lépjünk tovább az általad említett modellhez valóban nem semmi szerkezet ezt vitatni nem lehet azonban egyet szegezzünk le ennek a motornak úgy mint az összes ilyen kvalitású motornak effektíve ténylegesen vajmi kevés köze van a "gyári "kifejezéshez még akkor sem ha a szponzorációs és financiális kötődése van az adott gyártóhoz hiszen ha az adott kort górcső alá vesszük egy egy ilyen gép megalkotása nagyon is szűk szakember gárda szívből jövő alkotása jó példa erre az MZ háza táján alkotó Walther Kaden munkássága aki véleményem szerint az adott kor körülményei között hatalmasat alkotott munkássága oly korszak alkotó volt hogy a világ bajnokságon induló konkurens japán suzuki nem általott becstelen ezközökhöz folyamodni hogy megtudja hogy mitől oly kiválóak az MZ-k a verseny pályán! A Kaden által kidolgozott és megvalósított és tökéletesített forgó tárcsás vezérlés hatalmas evolúciós ugrást jelentett a versenymotorok készítése és tervezésében amely kihat a napjainkban is!
Ha van valakinek Ktm rsl50 hatsolampaja,
akkor szoljatok.
Brumonak uzenet, az Ulobox fasza lett.
A Vaci uton az akksikat is kicsereltek, azonnalra.
Azota megy az index.
Gracias
Nála van: http://aprod.hu/hirdetes/simso...:
Ezzel a simsonnal együtt árulta az ember. Piros váltógumiról és fehér lámpamaszkról megismertem a motort.
A K80 meg csak lesz. Méhteleptől megmentett gépezet jó hiányosan.
Bár ebben a tipusfelsimerő izében egyelőre előrébb jártok mint én:)
Kérünk képet a motorról!
Meg az Imoláról is.
a 314 es blokkban biztosan belül van.
Ahhoz van robbasztott ábrám