Jah!
Ráadásul eszük annyi mint egy döglött hintalóé.
Felrakja hogy keres motort, persze rajta kívül még jópár.
A motorját hírdetni akaró illető ezekbe a hirdetésekbe botlik hogy mindenki ezeket keresi.
Mi fogalmazódik meg benne?
Vajon miért keresik annyira.
MAjd utánanéz és rájön mennyit is ér.
Tehát ezzel csak az árakat viszi az egekbe.
Ezek a nepperek........ Fújjj...
Ami simson van a videoim kozott az trafitabla szerint 95-96 ot futott de ott meg picit ment volna a konfig: babetta gyújtas, santyi 70/4f, p20 karbi, vrezo
Ja van rigatuning videóm is a piros delta nem az enyem de a kek 4 es az enyem volt az meg alap hengerrel modositott hengerfej, nagykarbi, jo gyujtas, a kipuff csak hangtompitasra volt fent jol vette a fordulatot
csak az a probléma tisztelt kollega,hogy a széria 50-es gépekröl folyt a vita,nem a felfurt,az eredetihez semmi köze "henger" nem tipustiszta átalakitás! sem az 50-e,sem a 70-es simson nem megy 100-at! a santyi-t ismerem,jó szaki,simson tuningba talán a legjobb,de 15lovat ö se hoz ki egy 50ccm -böl. a gyári kreidler 50-es volt 20ló körül forgotárcsával,ezt házilag senki se tudja leutánozni!
Zoli ez a készen vett alkatrész felcsavarozás sem megy olyan egyszerűen mint azt sokan gondolják ha megnézed a fotó galériát találni benne jó pár melléfogást!
Zoli így van a speckó riga erre a legjobb példa ahogy említetted na annak aztán semmi köze a széria típusokhoz akár csak a van- veen-nek sem a szériához de akár vehetném ide a az MZ speciál gépeit is amik ugye vb győztes motorok voltak annó vagy akár a pannónia és a danuvia verseny gépeit is ! A magam részéről is kissé troll dolognak tartom a szűk látókörű hozzáállást és indokolatlan és tudatlan fikázást pl távolkeleti gépek állandó fikázását is ideveszem magam régóta foglalkozom velük és a megfelelő gondos karbantartás mellett szerethető és megbízható géppé válhatnak azok is csak nem leszarom alapon kell hozzáállni hanem meg kell adni azoknak is ami megjár!
Ne aggóggyá, nem fogják:)
Az iylen márkasoviniszta szarakodást amúgy kizárólag azok csinálják, akik még életükben nem csinltak semmi komolyat, mint mondtam a tudásuk addig terjed, hogy fel tudják csavarozni a készen vett alkatrészeket.
Lehet Zoli egy próbát megér minden esetre a régi riga videókat remélem megnézi és abból levonja vagy levonják a megfelelő konzekvenciákat hogy a tuning nem márkafüggő dolog hanem tudás függő!
Legjobb példa a speciál riga:)
Azon kb a matrica felirata azonos a gyári motorral.
Hogy ez a többinál is így van ehhez sem kell atomcinikusnak lenni.
De ezígy megy, minden fórumon van pár écckombinát troll aki ahelyett hogy kiverné a répát azt élvezi ha másokat bosszanthat.
Saját tapasztalat:Santyi féle 70/ 4f átalakított hengerfej módosított égőtér By Santyi gyári pufó átfúvókázott gyári karbi max 92.3km/ó 4sebis váltó 17 fogas lánckerék bejáratás után tervezett rezó +Dellorto phbg 21 karbi GPS szerint 112.3 km/ó a szett maximálisan hozta azt amit én elvártam tőle a tulajdonos elvárásait pedig minden szinten túlteljesítette érzéseim szerint lehetne még kivenni a gépből egy kis plusz teljesítményt Santyi szerint is de így ezzel a konfigurácíóval a motor 5 éve probléma mentesen üzemel a gazda legnagyobb örömére! Uraim azzal kell tisztába lenni hogy egy motor annyira képes amennyi és amilyen minőségű és színvonalú munkát fektetnek bele az hogy mennyit megy és azt hogyan ahhoz a márkajelzésnek semmi köze! Zündapp barátom simson is képes megfelelő elméleti és gyakorlati munka után meglepő dolgokra had emlékeztesselek arra hogy az adott blokk a tuning előtt csak nyers anyagnak tekintendő és igazából "szabadon"alakítható ennek csak a műszaki és elméleti felkészültségünk szab határt tény és való hogy széria formájában tud annyit amennyit de "egy kis "munkával csodát lehet alkotni! Ha reális akarok lenni akkor nézzük meg a kriedler van veen gp motorját na annak sem sok vagy inkább majdnem hogy semmi köze a szériában gyártott motorokhoz de az igazi általam high-end nek nevezett motoroknak sem sok köze van az eredeti széria gyártott típusokhoz hiszen oly nagy mértékű változtatásokat alkalmaznak az elkészítésük során ami teljesen és végérvényesen egyedivé teszi ezeket a gépeket (pl forgó tárcsás vezérlésre való átalakítás) de inkább azt mondom mindenkinek hogy a youtube oldalon riga tuning cím alatt elég érdekes régi szovjet videókat találni na abból kihozni valamit az a nem semmi és a korabeli szakik meglepően sokat kihoztak a rigából javaslom nézzél ennek után szerintem érdemes!
Üdvözöllek!Végre egy hozzá értö ember!volt a multkor egy kis:himm humm,hogy mennyit megy egy tuning simson.légyszives te mint hozzáértö!világosits fel légyszives egy két embert!csak az a kérdésem,hogy mit megy egy tuning simson 70-es hengerrel.no meg a hozzá illö kipu,stb. legyen csak 4 felömlös.21-es karbival.elöre is köszönöm a választ üdv! én tudom,hogy mire képes,csak itt a 95 százalék el van "maradva"már bocsi a kifejezésért mindenkitöl!
Ráadásul eszük annyi mint egy döglött hintalóé.
Felrakja hogy keres motort, persze rajta kívül még jópár.
A motorját hírdetni akaró illető ezekbe a hirdetésekbe botlik hogy mindenki ezeket keresi.
Mi fogalmazódik meg benne?
Vajon miért keresik annyira.
MAjd utánanéz és rájön mennyit is ér.
Tehát ezzel csak az árakat viszi az egekbe.
Ezek a nepperek........ Fújjj...
Ja van rigatuning videóm is a piros delta nem az enyem de a kek 4 es az enyem volt az meg alap hengerrel modositott hengerfej, nagykarbi, jo gyujtas, a kipuff csak hangtompitasra volt fent jol vette a fordulatot
Az iylen márkasoviniszta szarakodást amúgy kizárólag azok csinálják, akik még életükben nem csinltak semmi komolyat, mint mondtam a tudásuk addig terjed, hogy fel tudják csavarozni a készen vett alkatrészeket.
Azon kb a matrica felirata azonos a gyári motorral.
Hogy ez a többinál is így van ehhez sem kell atomcinikusnak lenni.
De ezígy megy, minden fórumon van pár écckombinát troll aki ahelyett hogy kiverné a répát azt élvezi ha másokat bosszanthat.
Van ekinek felesleges bármit bizonygatni.
Engem meg baromira nem érdekel mit hisznek vagy nemhiszenk azok akikek a tudása addig terjed, hogy megeszik a gyárit.