Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedvtelésből csinálod, vagy eltolod valami racéra is?
Megint olyasmiről értekezel amiről gőzöd sincs.
Ha megszeretnéd csináltatni a kerekeit inkább befűzöm neked csak meg ne homokold!
Hol lesz látható?
tiszteletem az úrnak köszönöm
Jah!
Ráadásul eszük annyi mint egy döglött hintalóé.
Felrakja hogy keres motort, persze rajta kívül még jópár.
A motorját hírdetni akaró illető ezekbe a hirdetésekbe botlik hogy mindenki ezeket keresi.
Mi fogalmazódik meg benne?
Vajon miért keresik annyira.
MAjd utánanéz és rájön mennyit is ér.
Tehát ezzel csak az árakat viszi az egekbe.
Ezek a nepperek........ Fújjj...
Ami simson van a videoim kozott az trafitabla szerint 95-96 ot futott de ott meg picit ment volna a konfig: babetta gyújtas, santyi 70/4f, p20 karbi, vrezo
Ja van rigatuning videóm is a piros delta nem az enyem de a kek 4 es az enyem volt az meg alap hengerrel modositott hengerfej, nagykarbi, jo gyujtas, a kipuff csak hangtompitasra volt fent jol vette a fordulatot
csak az a probléma tisztelt kollega,hogy a széria 50-es gépekröl folyt a vita,nem a felfurt,az eredetihez semmi köze "henger" nem tipustiszta átalakitás! sem az 50-e,sem a 70-es simson nem megy 100-at! a santyi-t ismerem,jó szaki,simson tuningba talán a legjobb,de 15lovat ö se hoz ki egy 50ccm -böl. a gyári kreidler 50-es volt 20ló körül forgotárcsával,ezt házilag senki se tudja leutánozni!
igy igaz,ez a realitás! nem 120,meg hasonló baromságok!
:D:D ez jó....
küldj képet a henger aljáról,és mostani dugó átmérőt,és meg mondom mekkorára lehet alakítani.
Zoli ez a készen vett alkatrész felcsavarozás sem megy olyan egyszerűen mint azt sokan gondolják ha megnézed a fotó galériát találni benne jó pár melléfogást!
minimum!
21es karbival egy normális tervezett rezóval 95 körül kéne mennie.
Zoli így van a speckó riga erre a legjobb példa ahogy említetted na annak aztán semmi köze a széria típusokhoz akár csak a van- veen-nek sem a szériához de akár vehetném ide a az MZ speciál gépeit is amik ugye vb győztes motorok voltak annó vagy akár a pannónia és a danuvia verseny gépeit is ! A magam részéről is kissé troll dolognak tartom a szűk látókörű hozzáállást és indokolatlan és tudatlan fikázást pl távolkeleti gépek állandó fikázását is ideveszem magam régóta foglalkozom velük és a megfelelő gondos karbantartás mellett szerethető és megbízható géppé válhatnak azok is csak nem leszarom alapon kell hozzáállni hanem meg kell adni azoknak is ami megjár!
Ne aggóggyá, nem fogják:)
Az iylen márkasoviniszta szarakodást amúgy kizárólag azok csinálják, akik még életükben nem csinltak semmi komolyat, mint mondtam a tudásuk addig terjed, hogy fel tudják csavarozni a készen vett alkatrészeket.
Lehet Zoli egy próbát megér minden esetre a régi riga videókat remélem megnézi és abból levonja vagy levonják a megfelelő konzekvenciákat hogy a tuning nem márkafüggő dolog hanem tudás függő!
Legjobb példa a speciál riga:)
Azon kb a matrica felirata azonos a gyári motorral.
Hogy ez a többinál is így van ehhez sem kell atomcinikusnak lenni.
De ezígy megy, minden fórumon van pár écckombinát troll aki ahelyett hogy kiverné a répát azt élvezi ha másokat bosszanthat.
Szerntem ne fáradjál.
Van ekinek felesleges bármit bizonygatni.
Saját tapasztalat:Santyi féle 70/ 4f átalakított hengerfej módosított égőtér By Santyi gyári pufó átfúvókázott gyári karbi max 92.3km/ó 4sebis váltó 17 fogas lánckerék bejáratás után tervezett rezó +Dellorto phbg 21 karbi GPS szerint 112.3 km/ó a szett maximálisan hozta azt amit én elvártam tőle a tulajdonos elvárásait pedig minden szinten túlteljesítette érzéseim szerint lehetne még kivenni a gépből egy kis plusz teljesítményt Santyi szerint is de így ezzel a konfigurácíóval a motor 5 éve probléma mentesen üzemel a gazda legnagyobb örömére! Uraim azzal kell tisztába lenni hogy egy motor annyira képes amennyi és amilyen minőségű és színvonalú munkát fektetnek bele az hogy mennyit megy és azt hogyan ahhoz a márkajelzésnek semmi köze! Zündapp barátom simson is képes megfelelő elméleti és gyakorlati munka után meglepő dolgokra had emlékeztesselek arra hogy az adott blokk a tuning előtt csak nyers anyagnak tekintendő és igazából "szabadon"alakítható ennek csak a műszaki és elméleti felkészültségünk szab határt tény és való hogy széria formájában tud annyit amennyit de "egy kis "munkával csodát lehet alkotni! Ha reális akarok lenni akkor nézzük meg a kriedler van veen gp motorját na annak sem sok vagy inkább majdnem hogy semmi köze a szériában gyártott motorokhoz de az igazi általam high-end nek nevezett motoroknak sem sok köze van az eredeti széria gyártott típusokhoz hiszen oly nagy mértékű változtatásokat alkalmaznak az elkészítésük során ami teljesen és végérvényesen egyedivé teszi ezeket a gépeket (pl forgó tárcsás vezérlésre való átalakítás) de inkább azt mondom mindenkinek hogy a youtube oldalon riga tuning cím alatt elég érdekes régi szovjet videókat találni na abból kihozni valamit az a nem semmi és a korabeli szakik meglepően sokat kihoztak a rigából javaslom nézzél ennek után szerintem érdemes!
Már úgy televagyunk hozzá értőkkel, hogy lassan nemlátjuk a fától az erdőt! Halkan jegyezném meg, hogy "hozzáértő" ember tuningol simsont?
kreider
Nem volt him hum, mert oylasmiről bezséltek az urak amiről fogalmuk sincs:)

Engem meg baromira nem érdekel mit hisznek vagy nemhiszenk azok akikek a tudása addig terjed, hogy megeszik a gyárit.
Sorakozó:
Üdvözöllek!Végre egy hozzá értö ember!volt a multkor egy kis:himm humm,hogy mennyit megy egy tuning simson.légyszives te mint hozzáértö!világosits fel légyszives egy két embert!csak az a kérdésem,hogy mit megy egy tuning simson 70-es hengerrel.no meg a hozzá illö kipu,stb. legyen csak 4 felömlös.21-es karbival.elöre is köszönöm a választ üdv! én tudom,hogy mire képes,csak itt a 95 százalék el van "maradva"már bocsi a kifejezésért mindenkitöl!