Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Since when was it owned,When last was it used and why do you want to
sell it,How much is your willing price for it?

On 3/16/13, Motoraider wrote:
- Te majom.

az
Tárgynak Az anyád volt beírva erre jött a válasz!
értem köszönöm, és van valamilyen módón rá garancia?
és ahogy méregettem legdurvább esetben talán belefér a 80-as is. csak az kérdem hogy a henger fala mekkora a minimum felvastagság? ami a 4 csavar miatt kérdem hogy a külső méretre tudjak meghatározni hogy a hengernek mekkora lehet a maximális köbcenti ami kihozható.
kiesztergálással át hüvelyezhető igen.
új dugó+ fúrás+ átalakítás 22-25.000Ft.
nagyon szépek. :)
de lenne kérdésem hogy a puch hengerre is vállalsz áthüvellyezést 50 cc-ről 70-esre? azaz a puch hengere nem lehet kihüvelyezni mert az öntvényvas van beleöntve az aluba. DE ki lehetne esztergálni és 70-es hüvelyt belerakni. akkor úgy mennyi lenne durván?
nincs hemüveged? nsu quickly. :) rá van írva a blokkjára meg a kasznijára is :)
nagyon szépek :) a nsu is elég ritka. :)
jaja.
Szép motor
Ez egy 1957-es NSU Quickly. Sajnos nem az enyém. Még tavaly nyáron került hozzám, hogy el kellene indítani. Akkor már két éve állt egy garázs végében. Karburátor pucolás gyújtás ellenőrzés után egy-két köhögés de nem indult. Kicsit neki feküdtünk egy barátommal próbáltuk kizárni a szóba jöhető hibákat, végül hozott bele a gazdája egy új gyújtótekercset és egy megszakítót. Összeraktam és láss csodát már járt is mint egy Doxa. Még ősszel motorozgattam vele nem kis csodálat övezte mindenfelé.
Kétütemű hengerek tuningolása, fúrása(extra méretekben is), átalakítása.
Megtervezett vezérlés módosítása, nyílások átalakítása, polírozása, pótfelömlők, segédkipufogók kialakítása pontos igényes munkával.
Hengerfej korszerű tuning égéstér alakítása terv alapján, sűrítési arány növelés.

50-100% teljesítmény növekedés egyes hengereknél!

Főként: Pannonia (T1,T5,P10,P20-21), Mz, Etz, Jawa (mustang,Cz-k), Csepel, Danuvia, Simson, Romet, Babetta, Riga, Balkán, Komár, Izs, Tatran, Trabant, stb...

k.zoltan_1983@freemail.hu

06-70-530-5174
Mi ez az arany színű csoda?
Helló Brumo! Ahogy a héten ígértem teszek fel képet a motorról az "új" kipufogóval, illetve egy másik nálam vendégeskedő motorról is.
Sziasztok!
Nekem is írt mr. jackhwart@gmail.com komplett motorért érdeklődött amit alkatrészeknek hirdetek. De ez tényleg csupán egy tipikus paypal-os átbaszás.
Ilyen jellegű levelekkel vigyázzatok!
Elnézést kérek, a fotót nem töltötte fel link: Fotó
Sziasztok! Lene egy kérdésem, ez egy Puch Monza 4 sebességes motor kuplung szerkezete. A kérdésem az lenne hogy a jobb oldalon található alkatrészen, amin a fém lamella van, annak körbe szabad fordulni körülötte?
szia megtudnad merni pontossan , hogy mennyi a merete aszivocsonk kulso reszenek, vagy pedig ha mar nincs meg a henger, akkor a karburator racsuszo reszenek . koszonom
jaja. ezek csak a bankszámlaszámokra utaznak ahol csak tudnak leakarnak húzni.
Nem vásárolja fel. Ez egy csalás keressetek rá...
Hali

Én is kaptam tőle,szerintem felvásárolja a képesmotorrol a motorokat.
Megvan még,ha jól tudom ennek a szívó oldali része belűl 23 mm.
Ára legyen mondjuk 4500Ft.
meglehetcsinálni :) herélt dob kell perfor csővel és pár akadályozó lemez alátét és akkor dübörgős lesz :) és akkor a lendkerékre kell rá plusz súly tenni akkor persze nem lesz pörgős de nyomatéka lesz tutira :)
Akinek kell Zündapp kapcsolási rajzok:
http://www.scooterspeed.nl/def...
Van valakinek K80 Zündapp blokkról robbantott rajza?
Vagy valaki nem tudja véletlenül hogy hol van ennek a berúgókar visszahúzó rugója? Mert a nem a gyújtásdekli mögött van mint a régieken