Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végy pl:egy yamaha dt-t ami nem poweres hány pacis?.mennyit megy? max 140.végy egy yamaha dt-t ami poweres.felömlök száma ugyan annyi.köööbcentire is!hány pacis?32-33.végre mennyit megy?TAPASZTALATBÓL VAGYOK ILYEN KIVÁNCSI!vélemények?
Nem volt. Sokszor előfordult, hogy több, mint fél éves hirdetést felhivva még meg volt a motor!
Kiszeded belőle az agyat esztergáltatsz hozzá egy újat a közepibe oszt ennyi. Elektrónyikus gyújtásod lészen akkormár
Elvileg rá is megy. Láttam már puch gyújtást S50 Szimón.
jelszó:nepper vagyok... http://www.jofogas.hu/veszprem...
de van egy másik verzió is amin gondolkozom hogy nekem kb 5-6 komplett mexás gyújtásom és egyik lend kereket kiesztergálom és a másikat a elektronikusat is kiesztergálom és akkor a mexást belerakom a elektronikba és körbehegesztem akkor pont jó lesz vagy leszegecselve és go így akkor már nem fog ütni egyáltalán.
egyébként a puch maxi lendkereke méretileg ugyan az mint a simóké...
ezt mondom, hogy ha 2mm a difi, akkor 1es lesz a fala, azt nem olyan nagy öröm eszterágni.

vém kell lhetőleg vaslemez, de szerintem ütni fog
sztem ez köbö 2-3 millis hézag lesz. de ha lemezzel való hézagolás nem biztos hogy tökéletes lenne mert a ék miatt és akkor nagyobb ék kell bele... de azért inkább a esztergályostól kérek egy kúposkát de a danamid is jó?
Háát, minél kisebb a difi ennál nagyobb cumi bele betétet csinálni.

Alegkorrektebb eljárás egy tök új agy volna.

Ha 1-2 mm a téma, akkor lehet lemezcsíkkal kísérletezni, de eléggé garantáltan ütni fog, és az nem feng sui
Kanadában ez így megy.
zoliiiiiibáááááá izé csak zoliii! na szóval beszerváltam egy különleges elektronikus gyújtást! azaz bosch elektronikus ami nem rég volt a fotókon a sportmotoron:)
a lényeg hogy a alaplap mérete pontos a megszakítóssal a lendkerék is elvileg pontos csak kicsit nehezebb, de a következő a probélma hogy a elektronik nak a kúpossága nagyobb mint a sima mexásbosché. és ilyenkor adaptert kell vagy lehet e hozzá esztergáltatni? és ha igen és miből a legjobb? bronz vagy réz vagy simán vas.persze ékelve is kéne... hogy ne hogy elmásszon...
előre is megköszönöm:)
épp ezt akartam tudni hogy magas tartományban semmi de az tudom hogy alulról jobban gyorsul tehát elvileg ugyan az marad a végsebessége is. csak gyorsulósabb lesz és akkor nem kell elöl icipici lánkereket tenni hogy gyorsuljon rendesen mi ? [O02
szerintem 23,15888
"te nem tudom hogy mennyire értesz hozzá a am6-os cuccokhoz. hogy a kérdésem hogy ha egy sima mezei henger 50-es mondjuk alap 10-12 lovas, ha egy alap 50-es poweres szett akkor az hány ló erő közötti különbség lenne minden tuningegyebek nélkül"

Mifasz?

A power lényege az volna, hogy 8 alatt is menjen.
Felül semmivel nem tud többet, nem ez a célja.
plussz 18-22 százalék.mármint lóban,de nem póni
te nem tudom hogy mennyire értesz hozzá a am6-os cuccokhoz. hogy a kérdésem hogy ha egy sima mezei henger 50-es mondjuk alap 10-12 lovas, ha egy alap 50-es poweres szett akkor az hány ló erő közötti különbség lenne minden tuningegyebek nélkül.. azaz mondjuk gyári karbi gyári kipu stb.
csak a két henger közötti különbség erőre vagyok kiváncsi. Bár tudom hogy milyen a poweres cucc hogy alulról is nyomatékos lesz. de a lóerőben is változik valamennyit e? az meg nem tom.
De ez télleg povderes.
ugye igye hogy nyálcsorgatnivaló cucc csak nem óccóóóvbazzki kb 500 júróóóba van. de ebből van 80-as póweres is... na az még jobb mert alapból 22.4 lovat kihozza simán
Volt csak nem tudtál róla. És ingyenélni király. Csak én nem tehetem meg ezt.
Nem, akkor még nem volt ennyi ingyenélő nepper.
Meglehet. De akkor még 20 ezer forint többet ért mint most...
Akkor majdnem olyan jó vétel volt, mint a narancsom. De még mindig nem ér a nyomába...
Kellkellkell. Falusi nagyszájúak álma (Azééénjeresaprillijám póweres mert 7 ezernél a nyomatéklik miatt ránt egy akkorát hogy kihányom a kisfröccsöt)
25 ezer forint volt. Állítólag koszos karbival meg letapadt kuplunggal (mindegyik Cobrán letapad a kuplung 1 hónap állás után, sebességben betol kuplung meghúz és máris jó) Kinti ára egy Cobra többszöröse.