Végy pl:egy yamaha dt-t ami nem poweres hány pacis?.mennyit megy? max 140.végy egy yamaha dt-t ami poweres.felömlök száma ugyan annyi.köööbcentire is!hány pacis?32-33.végre mennyit megy?TAPASZTALATBÓL VAGYOK ILYEN KIVÁNCSI!vélemények?
de van egy másik verzió is amin gondolkozom hogy nekem kb 5-6 komplett mexás gyújtásom és egyik lend kereket kiesztergálom és a másikat a elektronikusat is kiesztergálom és akkor a mexást belerakom a elektronikba és körbehegesztem akkor pont jó lesz vagy leszegecselve és go így akkor már nem fog ütni egyáltalán.
egyébként a puch maxi lendkereke méretileg ugyan az mint a simóké...
sztem ez köbö 2-3 millis hézag lesz. de ha lemezzel való hézagolás nem biztos hogy tökéletes lenne mert a ék miatt és akkor nagyobb ék kell bele... de azért inkább a esztergályostól kérek egy kúposkát de a danamid is jó?
zoliiiiiibáááááá izé csak zoliii! na szóval beszerváltam egy különleges elektronikus gyújtást! azaz bosch elektronikus ami nem rég volt a fotókon a sportmotoron:)
a lényeg hogy a alaplap mérete pontos a megszakítóssal a lendkerék is elvileg pontos csak kicsit nehezebb, de a következő a probélma hogy a elektronik nak a kúpossága nagyobb mint a sima mexásbosché. és ilyenkor adaptert kell vagy lehet e hozzá esztergáltatni? és ha igen és miből a legjobb? bronz vagy réz vagy simán vas.persze ékelve is kéne... hogy ne hogy elmásszon...
előre is megköszönöm:)
épp ezt akartam tudni hogy magas tartományban semmi de az tudom hogy alulról jobban gyorsul tehát elvileg ugyan az marad a végsebessége is. csak gyorsulósabb lesz és akkor nem kell elöl icipici lánkereket tenni hogy gyorsuljon rendesen mi ? [O02
"te nem tudom hogy mennyire értesz hozzá a am6-os cuccokhoz. hogy a kérdésem hogy ha egy sima mezei henger 50-es mondjuk alap 10-12 lovas, ha egy alap 50-es poweres szett akkor az hány ló erő közötti különbség lenne minden tuningegyebek nélkül"
Mifasz?
A power lényege az volna, hogy 8 alatt is menjen.
Felül semmivel nem tud többet, nem ez a célja.
te nem tudom hogy mennyire értesz hozzá a am6-os cuccokhoz. hogy a kérdésem hogy ha egy sima mezei henger 50-es mondjuk alap 10-12 lovas, ha egy alap 50-es poweres szett akkor az hány ló erő közötti különbség lenne minden tuningegyebek nélkül.. azaz mondjuk gyári karbi gyári kipu stb.
csak a két henger közötti különbség erőre vagyok kiváncsi. Bár tudom hogy milyen a poweres cucc hogy alulról is nyomatékos lesz. de a lóerőben is változik valamennyit e? az meg nem tom.
ugye igye hogy nyálcsorgatnivaló cucc csak nem óccóóóvbazzki kb 500 júróóóba van. de ebből van 80-as póweres is... na az még jobb mert alapból 22.4 lovat kihozza simán
25 ezer forint volt. Állítólag koszos karbival meg letapadt kuplunggal (mindegyik Cobrán letapad a kuplung 1 hónap állás után, sebességben betol kuplung meghúz és máris jó) Kinti ára egy Cobra többszöröse.
egyébként a puch maxi lendkereke méretileg ugyan az mint a simóké...
vém kell lhetőleg vaslemez, de szerintem ütni fog
Alegkorrektebb eljárás egy tök új agy volna.
Ha 1-2 mm a téma, akkor lehet lemezcsíkkal kísérletezni, de eléggé garantáltan ütni fog, és az nem feng sui
a lényeg hogy a alaplap mérete pontos a megszakítóssal a lendkerék is elvileg pontos csak kicsit nehezebb, de a következő a probélma hogy a elektronik nak a kúpossága nagyobb mint a sima mexásbosché. és ilyenkor adaptert kell vagy lehet e hozzá esztergáltatni? és ha igen és miből a legjobb? bronz vagy réz vagy simán vas.persze ékelve is kéne... hogy ne hogy elmásszon...
előre is megköszönöm:)
Mifasz?
A power lényege az volna, hogy 8 alatt is menjen.
Felül semmivel nem tud többet, nem ez a célja.
csak a két henger közötti különbség erőre vagyok kiváncsi. Bár tudom hogy milyen a poweres cucc hogy alulról is nyomatékos lesz. de a lóerőben is változik valamennyit e? az meg nem tom.