egyébként a haveromnak volt az a sárga sachs ktm cometje ami 5 gangos és sztem 21karbicsek volt rajta. De én cafémmal tudtam vele rendesen legyorsulni egy jó hosszútávon! :D
de úgy hogy váltássnál. első egyesben én vezetek aztán kettesben is aztán hármasban egyforma négyesben is de ő már a ötödikben váltott akkor én a négyesben tiltáson megyek akkor még vezettem és aztán fél km után lehagyott egy méterrelll. de azért nem rossz teljesítmény ami megépítettem? :D szal egy puch 4 gangos tuning is képes lehet felvenni a 5 gangos sachs blokkossal is :)
Evés ivás mulatozás.Elkészült az MZ blokkfelújításom beraktam a helyére frissen fúrt minden ma mentem vele az első kb 3 kilómétert.Aztán majd megy a bejáratás.Elkészült a 6 sebességes Sachs blokkom is a Replicába aztis rakom összefele már nem kell sok, hogy teljesen komplett legyen.Az megkapta a vitonokat főtengelynél meg az új csapágyakat a hengere utolsó túlméret nemrég fúrt.Főtengelye hibátlan szóval majd szólj mikor akarsz gyorsulni a cobráddal mert ottleszek :)
Vár még egy S50 retek simson blokk megjavítás.
én elvileg hozzá látok a barna ktm-hez hogy megnézzem hogy mi a baja a gyújtásnak mert nincs szikra (pitblokkos). aztán elcserélem egy full gyári ktm sachsre.
és emellet csinálgatom a sendát.
jaja :)
bár nekem nem superlotyó hanem enduró de azért jó ez mert akkor ki tudok menni vele a pusztára. hátul köbö 50 fogas lánckerék van :) de így is rendesen gyorsul. a végsebességet nem teszteltem mert sötétvolt :)
szereztem 1999-es derbi sendát :) nem kellett semmit fizetnem rá és meg kis is fizette a ipse a üzemanyagnak a felét :)
jó kis moci. :) annyira gyári minden rajta kivéve a festés. még sőt van neki saját gyári szerszáma tasakjában :)
hallooooooddd tudod milyen a pucci?
úgy spóról mint a rabbik.... azért gondoltam hogy ha találok olcsón vagy ingyér akkor jó ha nem akkor ezvan ennyi és én csak pusztán jószándékkal tetteeeeemmmm.....
értem hát az nem lesz könnyű beszerezni . bár ma is voltam a vastelepen megnéztem a rigáét és a babulin is mindkettő 17 cm alatti volt.. :( de a nagy kerekű babula talán jó.
de a moped 91-nél nézzmeg.
vagy a mofaker-nél.
de úgy hogy váltássnál. első egyesben én vezetek aztán kettesben is aztán hármasban egyforma négyesben is de ő már a ötödikben váltott akkor én a négyesben tiltáson megyek akkor még vezettem és aztán fél km után lehagyott egy méterrelll. de azért nem rossz teljesítmény ami megépítettem? :D szal egy puch 4 gangos tuning is képes lehet felvenni a 5 gangos sachs blokkossal is :)
Amúgy ezeken milyen karbuherátor van?
Vár még egy S50 retek simson blokk megjavítás.
és emellet csinálgatom a sendát.
bár nekem nem superlotyó hanem enduró de azért jó ez mert akkor ki tudok menni vele a pusztára. hátul köbö 50 fogas lánckerék van :) de így is rendesen gyorsul. a végsebességet nem teszteltem mert sötétvolt :)
Amikor összeállt a SW 50-es Sachs blokkom akkor volt szerencsém gyorsulni egy Sendával állítólag 70-es volt.A kereszteződésben azért megvártam
jó kis moci. :) annyira gyári minden rajta kivéve a festés. még sőt van neki saját gyári szerszáma tasakjában :)
89063755-222-4246
úgy spóról mint a rabbik.... azért gondoltam hogy ha találok olcsón vagy ingyér akkor jó ha nem akkor ezvan ennyi és én csak pusztán jószándékkal tetteeeeemmmm.....
de a moped 91-nél nézzmeg.
vagy a mofaker-nél.
azaz a teljes hossz a könyökig.
a könyöknél nem számoltam bele a 4-5 mm-et