Viszont az RS Cometemről még mindig nem találtam semmit. Gyárinak gyári viszont 6.25 lovas Sachs blokk van benne még régi döntött Bing Karbival. Pontosan a típusát sem tudom. Mivel küllős kerekű dobfékes. Comet RS azthiszem
akkor nálatok elég szarul csinálják a horganyzást.
mert nem mindegy ohgycsak sima sósav meg zsírtalanítás után horganyzs vagy előtte lemaratni a horganyt és így újra horganyzott lenne.
Mindössze annyit, hogy átbasztak.Nálunk ha azt akrom, hogy a továbbiakban összetudjam tekerni a két alkatrészt akkor bizony lekell ragasztanom a meneteket!Nálunk ez így működik...
vááá összefűztem meg tekertem az két felnire valót. nem volt gond. erre mit lépsz? már csak centírozni kell az majd csinálok rá bakot amire tudok centirozni.
Igen feltszem a gyárilag galvanizált csvarokat pár századdal aláveszik.
De most had ne tudjam má fejből, de a normál csavarok illszetése, mint, ha laza volna, egy sima normál galvánt simán elbír.
Több seből vérzik a megállapításod, úgyhogy nem is vitázom, csak annyiban, hogy én arra reflektáltam, hogy össze lehet é majd tekerni a zanyákat a csavarokkal, or not.
nekem vanegy olyan kerék ami fekete dobos az meg eloxálva vot gyárilag... csak felniráfja szar mert rozsdamaris....
Árajanlatott Skypera légyszives!
mert nem mindegy ohgycsak sima sósav meg zsírtalanítás után horganyzs vagy előtte lemaratni a horganyt és így újra horganyzott lenne.
de azért egyébként attól szürkül el ha állandóan kint van a moci vagy hóbanvagy a sóvízben..
de különben nem lesz baja.
Büdös a lábad!
D:)
Igen feltszem a gyárilag galvanizált csvarokat pár századdal aláveszik.
De most had ne tudjam má fejből, de a normál csavarok illszetése, mint, ha laza volna, egy sima normál galvánt simán elbír.
Most alpári módon: há de megmontam hogy nem tudod összetekerni na!
Egyébként ezeknél a horganyzott dolgoknál a bevonat fogy el a "vas" javára nem?
Több seből vérzik a megállapításod, úgyhogy nem is vitázom, csak annyiban, hogy én arra reflektáltam, hogy össze lehet é majd tekerni a zanyákat a csavarokkal, or not.