Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja,és azt irja,hogy felujitott... . , ,
az a fluxuskondenzátormeghajto turbosegédrakéta az oldalán...
A repülő paradicsom.
kövezzeteeekk meeeg ! http://www.kepesmotor.hu/zunda...
Boldog új évet kívánok!
boldog újévben gazdag motorozást kívánok mindenkinek.
Jövőre megint változik a dolog (milyen közel is van már az a jövőre :)
Idén szerencsém volt a több mint két éves A1-el még megtudtam csinálni a korlátlant bár mindent fizetni kellet (elméletet is).Jövőre emelik a korhatárt új kategóriák stb stb.
Boldog Új Évet nektek!
én is idén még az utolsó hetekben csináltam a korlátlant úgy hogy b 125 után egyből különbözetivel. 1: nem kell megvárni mire kijön a jogsi. 2: felajánlották a plusz órát de kell a fenének. minden elsőre meg lett. aki kicsit tud motorozni magabiztosan, és nem a motor kezelése köti le a figyelmét az simán fél óra alatt megjegyzi a pályát
Idén szereztem meg a jogosítványt korlátlanra.Megkérdeztem az oktatót a B 125-ről aztmondta jó nagy átbaszás.Az a pár óra arra sem elég, hoyg megismerd a rutinpályát nemhogy begyakorold szóval mindenki megveszi szépen a plusz órákat!
Én a helyedben egyenesen korlátlanra mennék. Egyszer kellene a jogsira várni, motort venni és ha kell felújítani, kifizetni a átírást. A jogsi végösszege meg nem olcsóbb ha kétszer mész (max. egy kicsit, de még az se biztos mert a volt motoros oktatóm szerint a B125 3 órája az édeskevés).
azért nem mert nincs a korlátlanom de fogok csinálni de azért addig is kezdésnek b125össel fogok kezdeni :) és akkor utána meg különbözetivel megyek korlátlanra s akkor lehet cb 250 vagy 400-ast venni meg építeni :)
Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_kz_250a-6443030 Képen nem is néz ki rosszul.
Brumo! Miért nem gondolkozol 250-400 ccm-es régi japó gépekben (pl. Honda CB, Suzuki GS, Kawasaki Z, KZ)? 200-250 ezres körül már lehet kapni, 2 személlyel is megy 90-et lazán, igény esetén cafe racerré alakítható.
Na a CB 50 az egy vicc. Még Augusztus 20. án jött velünk egy a Siófoki börzére miatta késtünk vagy 20-30 percet. Dombra lassan tudott felmenni egyenesben is vagy 70 volt a végsebessége. MZ sek voltak velünk. OK keveset eszik de ha gyenge akkor nincs mit tenni. Viszont a váltója nagyon precíz.
Plusz 1 személyesek.
De CB 50-ből is láttam már nagyon frankó Cafét.
szterintem sose láttad a caféracereket!
van 50-estől felfelé is! és van 125-ösben is! itt nem a köbcenti számít hanem a kinézet! ha annyira kell a 500-as akkor vedd meg nekem ha van pénzed.
Az hogy nézne ki?Lenne egy 125-ös motorkerékpárod ami "cafe racer"?Azokat legalább 500-asból szokták csinálni nem?
Az RD nél inkább a hang ami jó főleg valami rezsővel. Vagy vegyél valami 6.25 lovas motort. Az is jó kapcsolgatásnak sajátos varázsa van.
Nyomatékos motor? Y2K Jet vagy Boss Hoss V8 itt már van nyomaték...:D
a 150-est kipróbáltam már. de nem igazán jön be. de mondom olyan mocit akarok ami lehetne átépíteni cafe-re és legálisan mehessek az úton.
pedig etz 150 jo választás lenne,majd probálj ki egy jot,és hátast dobsz és kurva olcsok is
De tényleg a 6,25 az már jó forgalomban.Az más kérdés, hogy a sok kapcsolgatásba elfárad az ember de az csak a hosszú élménymóka után jelentkezik.
Pedig ha úgymond "nyomatékos" motort szeretnél akor az MZ ETZ ami neked kéne vagy cb 1100
mondooom utast is akarok vinni de nem rendszámos nélküüül a mz meg etz-t meg nem akarok ennyi.