Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazat kell adnom. Cobra 80 as tempónál pörög 6000 körül MZ Trophykkal mentem találkozózni. Kitudja mennyit csal az óra szerintem semennyit de lényeg hogy egy Cobra, Dapp Stb szóval gyárilag 19 és fölötte szerelt karburátorú gép már tudja tartani a tempót szépen. Ja és ha jól van beállítva akkor 3 liternél többet nem eszik. Elvileg a Mikuni karbis KS50 Zündappra ír a gyári könyve 2.5 liter körül...
Nem rossz az.
Brumo helyében nem erőltetném az RD-t.Bár őt tudja.
Igen vannak érdekes dolgok műszakin :)
A Hondámat úgy műszakiztatták, hogy be se lett inditva, és még kulcs sem volt benne.
Felkell nőni hozzá (tapasztalat)
Aha tudod én most arra próbáltam utalni, hogy ha hozzá kell nyúlni mondjuk egy műszaki előtti teljes átvizsgálás vagy motorgenerál esetén, akkor ehez érdemes érteni, mert esetleg ha nekivágsz a nagyvilágnak messziről nehezebb hazatolni mint a faluból.
http://www.sportmotor.hu/motor...

ennyit is lehet motorozni 50-essel s nemis egy rakéta!
ETZ válogatja. Amivel futárkodás ment, semmi baja nem volt.
Brumonak jóárasítsd...
Vegyél 125-ös ETZ-t vagy MZ-t teszel rá 150-es hengerszettet és van egy jó motorod.(mondjuk ahoz nem árt ha ért egy picit az emberfia a motorhoz)
Nemkell valakinek egy csodálatos Hercules?
"csak olyan motor kéne ami ki mehetsek lakot terüleen kívül"

Ember, én Siófokon jártam a Zündapp-al.
"nem trafire mondta pl. hanem el is kaphatnának" kocsival... pl hallottam olyan esetet is hogy a trafix lekapta de párszáz méterre odébb ott álltak a rendőrök.
és leállítottak van ilyen is.
igen igen tudom , de nem ez a bajom hanem hogy végre szeretnék egy rendszámost hogy biztonságosan vihessek utast is.
másik hogy a fekete cometem ami csináltam az bőven megvolt 6 ló is mert az kpes volt 85 öt menni végsebességre. és azzal is tudtam tartani lakott területen belül felvenni a forgalmat simán. csak olyan motor kéne ami ki mehetsek lakot terüleen kívül lazán nyomjak 80-100-at büntetlenül. nna.
Megmondtam már, hogyha nem ilyen butított szar 4 sebességesekkel foglalkoznál, simán tudnád tartani egy 5 sebességes 6,25 lóerős motorral a közlekedők forgalmát. De Te ezt sem érted meg, mint ahogy sok mást sem.
haha,csak azon nincs rendszám,hogy kapsz traffipaxot? agyzseni... .
haha. még a segédmotorral is lehet traffikot kapni.
de nem ez a célom!
hanem hogy a lényeg hogy tudjak rendesen cirkálni vele. azaz rendesen felvenni a ritmus a autósokkal.. :)
gyorshajtás-traffipaxot tuning nélkül is szerezhetsz vele gyári állapotban is...
akkor hogy lesz?
Ez a motor soha nem lesz "nyomatékos", ahogy egy viszonylag nagy literteljesítményű motor sem tud az lenni.
csak nem azt mondtam hogy szarrá tuningolok hanem hogy jó legyen meg nyomatékos ennyi. de lehet hogy nem lesz semmi belőőle. mert nem válaszolt még mindig a ipse..
Te jó nagy farok vagy.
Az a motor addig jó, amig nem baszogatod. Ha versenymotort akarsz, minek rendszám? Nem tartós gép kell utcára? Meg nem ilyen holmi ócska Sebring "replica" vagy mi a bánat....
eről ez jutott eszembe:

óemgé.

Láthatóan semmi nem ment át abból amit pár év alattösszehordtam.
mondom a yamaha rd 125-ösaz kéthengeres. azaz hengerenkénti 62.5 ccm akkor sztem az bőven jó lenne rá a dob. De ha kell arra gondoltam is hogy felfúrom kicsit nagyobbra. mondjuk 75 ccm-re így.
de neten találtam ami sebring paramétereket ami esetleg jó hozzá...
de ha nem akkor emzoli segítene megméretezni :) vaaagy, egy másik verzió hogy két db robogó rezó azaz sztem majdnem bármely 75-80-as rezó dob nem lenne rossz hozzá két db...