ühüm ühüm.. De nekem nem jó a 38-as dugó mert majdnem mindegyik kicsit túlméretes. azaz inkább 38 és fél felettiek jók csak.. max ez jó mintadarabnak. Bár ez a dugó inkább maxifélékbevaló de jó a simába is.
értem. de én szoktam eljárni a derbi fórumra is. és ott megmondták hogy ha full fojtatlan az egész akkor elvileg elmegy 70-80-at maximumra. És pont nekem az van. bár sztem nekem max lehet 70. mert hátsó lánkerék kurvanagy azaz 62 fog van rajta. és most majd fogok adaptert esztergálni bele egy 42-es vagy 52-es lánckereket. és akkor jó lesz.
Nekem a régebbi volt. A Pál-dugattyúnál fúrták meg 82cc-re. 100-at röhögve ment, a haver szerint a gyári 125/250 ETZ-ket bármikor "megette" volna gyorsulásra. Egy baja volt. Hosszabb távon mindig be akart sülni. A gyári 50-es szettel pedig 2.3L/100km fölé nem lehetett vinni a fogyasztását, bár a sebességét sem 60fölé.. :D
Nekem "hegyekben áll" csak nemszeretnék megvállni tőle, mert mindegyiknek van valami bibije és talán a meglévők kiadnak egy vagy kettő használható párt ami meg felhasználható kéne, hogy legyen a replinkóba.
keresek ilyen első teleszkóp kifliket. legfőképpen alsót keresef. fontos hogy alu legyen, és hogy 28mm es telószárakat bele tudjam tenni. Marzocchi teleszkóp az eredeti. azt hallottam hogy a puch cobrában is ilyen van gyárilag. ez igaz lehet?
persze nyilván lesznek érdekességek a blokkban...
De legalább nem nepper áron volt.
Ezt a K 80-at meg emlékeztetőül:
de azért mik hiányoznak a motorról?