Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez teljes idomos lenne de nincs meg az alja
érdekelne a vasad talán ha tudnál rá vmi idomokat? a blokkja hány gangos akkor?
Rs 40 ből 2 féla volt volt teljes idomos meg volt az ami az én adatlapomon is van!
Igen a Zündappok szebbek.


Érdekes most végre a motorokról van szó a fórumon!
Hihi olyasmi Minarelli blokk van benne mint a testi crossban
esetleg valakinek egy kis malackát? azaz malanca http://auto-motor.vatera.hu/mo...
? A svájcim végsebessége elérte a 100km/h-t
egyébként megbántam hogy eladtam a sachs rs cup40-est
mert az szinte mindene eredeti volt csak a festése nem.
és ennyierővel lecseréltem volna a blokkot 5 gangosra és oszt jóvan. de abban motorban 100-as óra volt.
így is 4 ganggal rendeen húzott kb 80-as volt képes rá. csak főci szimeringes volt.
ez nem!
De ez legalább meg is közelíti végsebességre.:D
Amiért ebbe a sz@rba a120
RS 40 elvileg full idomos lenne. Amúgy sebring kipuff megvan rajta. De akkor miért van benne 140 es óra?:D De gondolom ez nem fos fojtott 2.5 lóerős.
Eléggé biztos vagyok benne, hogy a 32es végcső méret ,az külméret...
Jó eséllyel, a tompítóban max 20as cső van már csak, di inkáb vékonyabb.
Ha ekkora végcső menne végig, az alig szívn meg a hengert.
(így viszont egy kamrás rezó szerű széthúzottab karakter keletkezik)

Az eredeti képen a könyök méretek nincsnek rajta, a fórumos ember azt besaccolta:)
Ennyiért inngyen van.
Ha nem a zündapp volna a fejlövésem évtezedek óta már vinném is.)
A hercules Rs az meg más téma.
Ha rs 40 akkor nem túl izgalmas.
Ha rs 50 cup replica és 5 gangos akkor van egy jó motorod!
Ha rs 50 cup replica és 6 gangos akkor örülsz mint majom a farkának bár a típus szempontjából még néhány szempontnak megkell felelnie.
Ha cup akkor meg nézel ki a fejedből és örülsz mint emzoli a kivehető felömlős simson hengernek :) ugyanis 12 paci és 6 sebsség áll a rendelkezésedre :)
ha full idomos akkor kéneeee :D
Az sw vagy melyik van neked, abban normálisan van, belül a csapágy, kivül a szmci, csak a külső(értelmetlen D:) csapágy forog a bal oldalon a váltóolajban.
gyík egy megoldás:)
Amúgy a baloldalt nem értem ezen. Előbb van a csapágy és belül van a szimmering?
Jaj, ne punciskodjál mááá:)
Nem azt mondtam, hogy szar, hanem hogy nem tetszik:)

A mndott csapágyazástól nem lesz túlhatározott a bal oldali főcifél vajon?
Háát tapasztalati tény alapján jól sikerált konstrukció.Ajánlanám figyelmedbe a bal oldali blokkfél főtengely csapágyazásra vonatkozó apró kis szösszenetet.(lehet, hogy mégsem voltak nemokosak és ösmerték a fizikát? )
Háát, nemtom emnnyire okos ember az, aki a hajtás átadást a tengely végére teszi a csapágytól jó messze...