Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FElniket lehet ,hogy feldobná ha az idomzat színéből a küllők élét kihúznád narancsra.
Jó lesz az haver!

Jótanácsként esetleg annyit tudnék hozzátenni, hogy a hengert hengerfejet gyöngyöztesd (nagyon szép egységes lesz tőle) fékkarokat polírozd ki tükörre blokkot meg fényezd újra ezüstre mint gyárilag ahogy volt(így kicsit kopottas)
Hali!
ismerős a motor! hol vetted?
Szia zündapp! gyári dob, hátsólámpa, lábfékkar, bal oldali elektromos
kombischalter (az enyém repedt), indexbúra 2db (hátsó nem eredeti), csomagtartó komplett és eredeti rendszámtábla tartó.

Üdv
hihetetlenek ezek az indiaiak,tulélik a gangesz vizének fogyasztását,és még ezeket is.. .
gumikopás ellen....
van sokminden,mi kellene?
Sziasztok!
Új belépő vagyok, most lettem kész ezzel a géppel
bár vannak még hiányzó dolgok. Van valakinek alkatrésze
hozzá? Ktm rsl 50 1977.
Nyugodtan lehet herótolni a munkát!
Jó böngészést.
Kedves Bazsi!
Az rendben, hogy a hülyeségekre nem reagálsz, de, ha a problémádra többen is írnak lehetséges megoldásokat, akkor az lenne a minimum, hogy válaszolsz, legalább annyit, hogy: köszi! Az adatlap, meg azért van, hogy kitöltsék! Üdv!
ez mi?
Puch Budget!
Kétlem, hogy 1 deci olaj menne a váltóba.
100 ccm olaj.
Zündapp blokkokban mi lehet a 100 as beütés valahol a jobb oldalán a kuplungdekli mögött jobbos blokkfélen?
tee sztem kiégett benne a fluxuskondezátor is ami a potenciál miatt nem integrál ki a szikra.
ezer hiba lehet,eltömödött kipu,fuvoka,benzincsap,stb...de a kis fuvoka is baj lehet..
Hát, pedig ez a rezonátor nem valami tuti kinézetre. Sokkal töbre mennél egy gyári dobbal. Ha a karbi nem az eredeti, akkor azzal is sokáig elszöszölhetsz, mire eltalálod a beállításokat, és a fúvóka méreteket, mert az, hogy így vetted, még nem jelenti azt, hogy ez valaha is működött jól így. Ha gondolod, adok kölcsön karbit, és kipuffogót is, biztosíték ellenében, záros visszaadási határidővel. ha gondolod, este 8 után hívj fel a 06-20/289-55-85-ön. Ennyit tudok segíteni, de a távgyógyítás sajna nekem sem megy. Túl sok esélyes a dolog!
Tudom, hogy lehet venni jobban, de én ennél olcsóbban nem adom oda :D
ha ilyen egyszerü lenne a távgyogyitás,akkor orvoshoz se kellene menni soha,csak odatelefonálni kellene,és már lökné is a diagnozist..
100-ért inkább jobbat lehet kapni érte.
ez csak max 40-50 mert mivel van baja...
ja és a karbi az sem gyári (így vettem a motort és sajnos már nem volt gyári karburátorom itthon).
Pár hete vettem a motort és minden át pucoltam rata, a karbit a blokkot meg mindent....
4 sebességes... és igen a kuplungjuk gyakorta hibás és így hogy említitek télleg az is lehet a gondja.
A kipufogó ugyan nem gyári, de nem is holmi gagyi rezo, ki is lett pucolva meg minden.

100ezerért elviheted :D
Add el megveszem.
Kezdjük úgy hogy milyen Monza? 4 vagy 6 sebességes?
Kezdésnek gyújtást át kéne nézni megszakítóhézag és gyújtásidőpontot megnézni. 1.5 mm re beállítod az előgyújtást az jó lesz a mai benzinekhez. Utána nézd meg a kipufogót hogy nincs e eltömődve. Vedd le indítsd be ha jól megy megvan a hiba. Karbit nézd át (nehogy fúvókát vagy valamit cserélj benne mert nem kell) ki kell tisztogatni rendesen és a légszűrőt is. Ha ezekután még mindig fosul megy cseréld ki a szimmeringeket. Vagy keress fals levegőt hol szívhat stb. Sajnos nem vagyunk távdoktorok.
Karburátor milyen van a motorodon?Milyen hőértékű gyertyád van?Milyen a gyertyaképed?
Egyébként ez 4 vagy 6 sebsséges monza?Kuplunguk néha ganyé.Ha meg alapjáraton jó a motorod még teljes vagy részterhelés mellet lehetnek problémák Képet tehetnél róla remélem nem valami somson gagyirezó van rajta vagy egyéb rettenet :)