ugye elindítod a gépet, berakod egyben és el indul vele az ember... már egyben elég nagy gázt kell adni, hogy a gép haladni tudjon, de még semmi extra, viszont amint 2-őt kapcsol az ember vége...
Elhiheted, hogy minden stimmel.... pöccre indul is, alapjárat is van, de mikor elindulnék vele, egyszerűen érezni, hogy nincs ereje, szerintem a legtöbben kapásból a gyűrű-dugattyú cserére gondolnak én is így tettem és mivel nem vált be, itt próbáltam segítséget kérni.... ezért nem kéne mindjárt leszolni meg hasonlók...
Hát ezaz csináltál valamit amiről fogalmad nem volt de a lassan századéves dogmák még mindíg élnek a mekkő gyűrűzni meg a mekkő fúrni a barma belesem gondol, hogy esetleg más hibája lehet a dolognak.Lássuk miért is nincs benne erő?
Én mondjuk kezdésnek ellenőrizném ,hogy a légszűrő legelső alkatrészétől a motoron keresztül a kipufogó ulolsó alkatrészéig minden a megfelelő helyen mennyiségben, minőségben és a beépítési méreteknek megfeleően precízen illesztve megtalálható-e ha ez a helyzet nem áll elő akkor tovább erőlködni szükségtelen részeredményért meg nem állunk neki szerelni.
a puchinátor annyira ért a motorszereléshez,mint amennyi köze van a mackosajtnak a brummogáshoz arra gondolt,hogy állitsd be a fa alá,és hagyd ott,hátha valaki elviszi a vastelepre
Lenne egy Puch Monzám és az lenne vele a problémám, hogy a motornak nincs ereje.
Gyűrűt és dugattyút már cseréltem benne, de továbbra se lett jobb. Egy rugásra indul, alapjárat is van....
Mégis mi lehet a gond?
köcci. de egyébként a piros cometem majdnem zsákba macska volt. mert full szar volt minden rajta kezdve a első teleszkóp, akkor a hátsó, és blokkja, meg a fékrendszerek. és mielőtt neki álltam felújítani próbáltam előtte életet lehelni bele egy hétig és sehogyan nem akart beröffeni. mert marhára szimeringes, meg gyújtásbajosmeg mindene csak nna.
szia az nekem is van meg már maxi blokkot is találtam a cuccaim közt csak szét volt robbantva atomjaira valami fasza 5! felömlős gyári vas hengerrel ha érdekel az a (kramac szemét )caslal akkor hivj mondj egy összeget ami pl 65000 felett van..
Frankok a gépeid !
Nekem nem volt a célom a gyari állapot mert abszolút.nem ismertem a típist amikor.megvettem nag zsakba macska volt az egész csak azert vettem meg mert lattam felnik és a fékrendazer alapjan valamint a blokon a 6,25 ps feliratot
hogy valami komoly technikat képviselt anno és ig is van elég komoly.kos szerkezet
ne sértődj meg. az idő és pénz...... mondjak valamit? nekem most van egy comet ami teljesen szar állapotban vettem meg és jó több mint fél év alatt újítottam fel. bár heti egy két órát szántam rá.
De van egy másik cometem is ami lassan másféléve áll! de úgy áll hogy elkedztem szétszedni fullra teljesen. és most meg csak festés meg horgany és króm van hátra csak. na ez megint idő és pénz. szóval de haladgatok vele. és ne adj fel!
a első leításnál adom a linket a képeket nézz meg hogy milyen volt és milyen lett! http://www.sportmotor.hu/motor...
bár azóta is szinte teljes kész van a piros a másik meg az a arany comet jelenleg áll.... de a tervem szerint télen szeretném folytatni a restaurálást. mert beszereztem hozzá minden szükséges hozzávalót bécsből...
Igaz ez is de a celom nem az volt h gyari legyen
hanem az h hasznàlhtó esztétikus legyen . Nem knve haem fújva van:)
Akinek kell kell akinek nem nem csak meg akartam menteni a teljse enyészettől és pusztulástól...
Nem nyereszkedes volt a célom vele.... Azert adom enyiert mert enyibe van.
nem kritizálás képpen mondom,de kutba dobott pénz-idö volt,amit csináltál! ha jobban megnézed,kint is csak az eredeti állapotra felujitottnak van értéke tehát le kellett volna kromoztatni az eredeti részeket,és nem átkenni...igy szerintem csak vesztett az értékéböl,nemhogy nött volna!ugy kellett volna hagynod,ahogy volt,ha már nem akarsz annyit költeni rá,mint amennyit kellett volna
Én mondjuk kezdésnek ellenőrizném ,hogy a légszűrő legelső alkatrészétől a motoron keresztül a kipufogó ulolsó alkatrészéig minden a megfelelő helyen mennyiségben, minőségben és a beépítési méreteknek megfeleően precízen illesztve megtalálható-e ha ez a helyzet nem áll elő akkor tovább erőlködni szükségtelen részeredményért meg nem állunk neki szerelni.
Lenne egy Puch Monzám és az lenne vele a problémám, hogy a motornak nincs ereje.
Gyűrűt és dugattyút már cseréltem benne, de továbbra se lett jobb. Egy rugásra indul, alapjárat is van....
Mégis mi lehet a gond?
4
Nekem nem volt a célom a gyari állapot mert abszolút.nem ismertem a típist amikor.megvettem nag zsakba macska volt az egész csak azert vettem meg mert lattam felnik és a fékrendazer alapjan valamint a blokon a 6,25 ps feliratot
hogy valami komoly technikat képviselt anno és ig is van elég komoly.kos szerkezet
De van egy másik cometem is ami lassan másféléve áll! de úgy áll hogy elkedztem szétszedni fullra teljesen. és most meg csak festés meg horgany és króm van hátra csak. na ez megint idő és pénz. szóval de haladgatok vele. és ne adj fel!
a első leításnál adom a linket a képeket nézz meg hogy milyen volt és milyen lett! http://www.sportmotor.hu/motor...
bár azóta is szinte teljes kész van a piros a másik meg az a arany comet jelenleg áll.... de a tervem szerint télen szeretném folytatni a restaurálást. mert beszereztem hozzá minden szükséges hozzávalót bécsből...
hanem az h hasznàlhtó esztétikus legyen . Nem knve haem fújva van:)
Akinek kell kell akinek nem nem csak meg akartam menteni a teljse enyészettől és pusztulástól...
Nem nyereszkedes volt a célom vele.... Azert adom enyiert mert enyibe van.