Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyenlőre készülget!
De biztosíthatlak, hogy nem egy üres oldal!
Szóval ideje lenne kezdeni valamit a www.puch.hu-val! Vagy add ide nekem, és feltöltöm tartalommal...
Ha már megvetted a domaint, jó lenne csinálni egy magyar Puch-os oldalt!
Még csak 50 leragadtam itt
Na te meg mutasd mi van a Zündapp hungary oldalon?
Mit gizdultok egy logóval?

Legalább töltsétek meg tartolommal azt a nyamvadt oldalt......
www.puch.hu

Hanyasra van jogsid?
Gelesztásos sokan vannak!
Mind1 kerek perec megkérdeztem tőle:D
Amúgy lehet egy 30 as. De ha az ETZ 30 as karbival ment akkor ezzel is kellene mennie...
A simson gyári fufója is "belsőrezós" a jobb utángyártottak is iylenek.
A hátsó kúp kissé perforált, ettől szélesebb a sáv.
VAn az mza nak 28as könyökü, bagyobbhasu csöve, annak csak akkor van értelme, ha a kipuablakod valós áramlási kerresztmetszete(tehá nem a kiterített!) közelít ehhez a 28 hoz.
Ha sokkal kisebb a kipuablak, teáht nagyon vastag a könyök, és nagyot szűkül a henger felé, az megöli a viszatöltő hullámot.

Amikor én iylet raktam fel, egy normál ablaku hengerre, konkrétan 1000 rel kevesebbet forgott tőle a motor.
Hát azt kb ember meg nem mondja, pláne, ha nem is tudni semmi más adatot, még csak azt sem, hogy mekkora karbi:)
Függ a henghertől, kiputól, légszűrőtől még, hogy menynit kér.
19 es karbiba 95 től jönnék lefelé, 21esnél 110 től, 24 esnél 120-125 től.
Normál 50ccm es gyári simson 68-72es fuvival megy, de a zséria 70es sem szokott 80-85 nél nagyobbat kérni.

Nekem a reszelt 70esem, ha élesebb cső van rajta 100-105 körül jó(21es karbi) ha laosabb karaktarü akor vagy 5-10 zel kisebbel.

Szóval elsőre csapjál bele egy nyilvánvalóan nagyot, abból baj nem lehet, ha fél gáztól már darál, sé nem forog, akkor helyben vagy, lehet lefelé menni.
Látom van PHBH Dellortohoz kalibrált fúvókád. Kaptam egy nagyon olcsó ajánlatot PHBH karbira kompletten Működőképesen és ezt akarom felrakni Cobrara. Tudom hogy sikerülhet mert YT on az összes ilyen spanyol cross cobrán ilyen karbit láttam pl itt. http://www.youtube.com/watch?v... mondjuk ennek jó lenne tudni a rezó méretét is. Cobranál szerinted honnan induljak milyen fúvókaméretről?
Amúgy a belsőrezós MZA kipuffokról van valami tapasztalata valakinek?
Azért felvilágosítanálak, hogy a német MZA által forgalmazott, és a gyárival (majdnem)megegyező méretű, de azt minőségben meg sem közelítő kipukat, magyarországon, táborfalván csinálják:)
a simo csö a leggyengébb láncszem a sachs rendszerben,de a kompromisszum erőssebb! tréfát félretéve tényleg jo a simo csö,ezzel is bizonyitom,nem vagyok elfogult,az eredetivel sem megy jobban...
Igaz, nagyon szép masinéria...
Így gondoltam én is. De én most tuti nem csapkodok
Le kell csapni rá!
Ennek itthon is duplája az ára.
Szerintem nem tudja hogy mije van.
Ott a szmájli, nem kell komolyan venni!

Ehhez képest a Te DS50-ed túl van árazva.
Jajj mennymár a hülyeségeddel!
Faszért kell fikázni a puch-ot!
Én szídtam a zündappot.
Jó motor még szépis aztán ennyi!
Csak a szar nicasil miatt kölcséges reszelgeti!
Csak azért, mert a Puch-nál ez is jobb.
Miért lenne ideális?
Nem vagyok rokkant és nemis szernék azlenni!
Csunyahelyeken az lett vonaa válasz hogy:mégegy ilyen és aktívan használod!
Ijeneket ne kérdezz!
Szeméttel nem foglalkozok(magyar foci).
Simsonból akkor már az MZA-t...
Az nagyobb fordulatra van.
Ledobod attól legalább lesz valami formája
Még az is lehet, hogy bevállalom a Simson kiput ennyi ajánlás után.
Csak nehogy elsimsonosodjak
Köszönöm!
Meg fogom keresni!

Bár nem lenne szép tőlem, ha nem a Zündapp-al mennék, viszont most 1 hónapra lezárták a liftet, 5.-ről meg nem tudom hogy viszem le.
Berki 'Slampixxx' Attilának

Kedves Attila!
Ígértem a Kreidler új gazdájának címét.
Íme:
1137 Bp, Radnóti Miklós u. 11. sz. 2A
0036-13200961
0036-303315832