Az faja, jó áron vetted, bár szemmel láthatóan van rajta pár liter kályhaezüst festék:)
Én úgy tudom, abból e ehngerből volt halálra folytott váltpzat is, ha nem nicasilos(én nem tom) akor szépen ki lehet keresni, miylen karbi/légszűrő/kipu való a nyitott változatra(már ha ez nem az) és a hnegert szépen ki lehet nyitogatni.
Nagyon szép lett a Zündapp, gratulálok!
Egy észrevétel. Miért van az, hogy a Zündappoknál az első sárvédő nem követi pontosan a kerék ívét? Több ilyen motornál is láttam már.
A KTM végül 60e lett, kaptam hozzá egy jó kereket, mert az első kicsit üt (szerintem bűven görgőzhető). Muszáj szétszedni, mert vannak vele bajok. Mindkét kerék üt, nem csak az első (érdekes, hogy nagyon nem is lehet észrevenni menet közben). A villamosság katasztrófa, hátsó rugós tagban a csillapító szár görbe, amúgy olaj sincs benne, kormány szanaszét görbülve, kellene egy jó kis kipufogó is, stb. Műanyagokat megheggesztetem és akkor már újrafestetjük. Marad a fekete szín csak metál ezüst szemcsés lesz. Nincs első fék sem.
A gyújtáson kívül kupplung, fék, világítás, index stb. is rossz volt.
A fiam miatt 50-est akartam. Egyébként tényleg sokat segítettél, meg is köszöntem mindenkinek miután elhoztam a KTM-et.
Azért veterán korú Zündapp továbbra is érdekel, de az már az enyém lenne. Addig is megcsináljuk a KTM-et.
Mi szerint mentél vele 95-100 at? Igen nem sz@rral gurigázok:D Lehet látni azért hogy már a gyengébb levegős cobra is lenyomja a vizes Zündappokat 100m en. A vizes Cobra erősebb is negyed vagy fél pacival.
(De annyira nem mint a Puch)
Én úgy tudom, abból e ehngerből volt halálra folytott váltpzat is, ha nem nicasilos(én nem tom) akor szépen ki lehet keresni, miylen karbi/légszűrő/kipu való a nyitott változatra(már ha ez nem az) és a hnegert szépen ki lehet nyitogatni.
Mennyi volt ?
( keine tausend méter
Egy észrevétel. Miért van az, hogy a Zündappoknál az első sárvédő nem követi pontosan a kerék ívét? Több ilyen motornál is láttam már.
Ezen jó a fék, világítás, index, minden.
A fiam miatt 50-est akartam. Egyébként tényleg sokat segítettél, meg is köszöntem mindenkinek miután elhoztam a KTM-et.
Azért veterán korú Zündapp továbbra is érdekel, de az már az enyém lenne. Addig is megcsináljuk a KTM-et.
Somogy megyében volt, ha jól emlékszem.
Más hibája nem volt a gyújtáson kívül.
Elég sok baja volt annak, kép sem volt róla.
Valahol a Balatonnál volt.
Hanem MF 4.
Ugyancsak óra szerint az utcánkban kb. 280-300 m-en 85-öt megyek vele.
Ez a piros volt eladó?
Nem emlékszem rá!