egy jo alkatrészt csinált a simson pályafutása során,ez a kipuffogo. ezt merem ajánlani bmw-nek,meg mindenkinek,szerintem ezzel csendes és elég jol megy,egyetlen hátránya a simos hang..
Ez azt már tényleg nem ide tartozik de ezt Puchinátornak címezem.
A Tatabánya kajak játszik a Soproni ligába. Mekkora az a tanya?Mert még a fradi sincs benne.
A címerükön van 1910 meg 2002 is ez mít jelent?
Most kezdtem fifázni unalmamban az Újpestet 4-0 vertem velük Ezentúl csak ezzekel leszek
A forumozoktól meg bocs hogy ilyneket írok ide
Ja a képen nem láttam. Amúgy majd ha eladásra kerülne akkor feltétlen szólj. Amúgy itt egy videó még rosszul beállított kuplunggal. (Alsó résznél kigörbült egy tartóvas és nem lehetett rendesen adagolni de ez az én hibám miatt volt) http://www.youtube.com/watch?v...
Aha látom a tied nem is a szétszedhetős fajta. Akkor mind1. Durva de az enyémben a vége valami alumíniumból van:D Asszem itt még van róla videó is fent.
Tényleg Sebring bele van ütve a közepe táján. Most már gyűjtöm a kipufogókat, majd tesztelem őket a motor felújítása után, nem válnék meg tőlük. Egy meglehetősen hozzáértő barátom is azt mondta, hogy Simson kipufogóval biztosan jobb lenne alul.
Amúgy az a kályhaezüst kipuff tényleg Sebring volt? Úgyértem a középbe bele volt ütve a márkajel? Ha már így "elrontottad" nem adod el? Mert épp egy ilyet keresek a Cobra Sebring felújításához. Mert nekem épp a vége nagyon horpadt. Amúgy többet érnél vele ha vennél rá egy sima Simson "gagyirezót" én is raktam ilyet a Cobrara. Szép halk lett és mintha kicsit jobban húzott volna lentről... Mintha. De jobb volt hogy szép halk volt.
De az miért nem volt jó?Nekem sokkal jobban tetszenek a széria kipufok sokkal esztétikusabak.Nekem a simokon se jön be az üléshez feljövö lehet jobb meg mitómén de kinézetre számomra
A sendának több 10 ccm-mel kisebb a kartertérfogata...
Ez a cső szerintem szétszívja a hengert, nagyon vastag, és nagyon rövid.
Megnézhattad volna, hogy mennyire hül le a karbi.
HA nagyon szív a cső, hidegebb a karbi mint normálisan.
gyébbként, a te hengered, szinte garantáltan a magas tipusu kipuablakkal bír, ez meg a senda, széles lapos cuccához volna jó.
A végcső hossza, nem befolyásolja alapvetően a cső karakterét, a kimenő átmérője annál inkább.
Hát ez se mutatkozik egyszerűnek nem mondom hogy segítek mert ehhez anyira értek mint Marika néni az atomfizikához.De szerintem emzoli lesz a te embered.
Én már így is népszerű vagyok. Egy órája is emlegettek, mert le-fel berregtem a sötétben. Megjegyzem, ez sokkal csendesebb mint az eredeti Sebring. Az mélyebb hangon szólt és hangosabb volt. Most már csak az a baj, hogy a csatlakozót levágtam és átheggesztettem a Metrakit-ra. Nincs valakinek ehhez a Sachs blokkhoz stimmelő csatlakozása?
De eléggé ritkaság.
A Tatabánya kajak játszik a Soproni ligába. Mekkora az a tanya?Mert még a fradi sincs benne.
A címerükön van 1910 meg 2002 is ez mít jelent?
Most kezdtem fifázni unalmamban az Újpestet 4-0 vertem velük Ezentúl csak ezzekel leszek
A forumozoktól meg bocs hogy ilyneket írok ide
ilyenek is vannak.
Zündapp ks 50 wóter kúler
Szarul is néz ki és szaris.
Ez van nem véltlenül pakoltak sebring dobot ezekre!
Ez a cső szerintem szétszívja a hengert, nagyon vastag, és nagyon rövid.
Megnézhattad volna, hogy mennyire hül le a karbi.
HA nagyon szív a cső, hidegebb a karbi mint normálisan.
gyébbként, a te hengered, szinte garantáltan a magas tipusu kipuablakkal bír, ez meg a senda, széles lapos cuccához volna jó.
A végcső hossza, nem befolyásolja alapvetően a cső karakterét, a kimenő átmérője annál inkább.