Sajnos németül egy mukkot sem tudok nem hogy a szakzsargont. Leírhatnád. Mert a jeladó ment el vadászni az biztos. Elektronyikához értek valamit édesapám meg rádió és tv szerelő volt egy ideig szóval ő meg mindenképp. Csak kéne tudni mit hogyan
jaja ott a pont a jeladónál gyakori a forrasztás elengedése pl most pár hete hoztak be két simson a soroksárra a szocibontóba és mindkettő tirisztoros volt és mindkettőne pont a jeladónál engedte el a forrasztás....
A jeleadó ileltve a gyújtásban lévő kondi töltőtekercse akkor szokott kipurcanni, ha súrolja a lendkerék a tekercstestet, magától sznte soha nem megy tönkre.
Az enyém 24 évet és 60 ezer kilométert futott, most tavasszal ment tönkre a jeladó, da tulképpen csak a forrazstás engedte el, künynen javítható.
Fogalmam sincs. Körbe van takonypasztázva helyenként a műanyagon szigszalag. A piros részeken nyomokban fekete a műanyag. A trafó jó ki lett próbálva másik motoron. Viszont szikrát nem hajlandó adni. Ki lett mérve és a világító része jó. A gyújtó rész zárlatos ha minden igaz.
4 rugó a mebránház nyers öntvénye, ha befekezem akkor 6, de azt te is meg tudod csinálni egyszál reszelővel.
A membrán rendszerin 4 ruppó környéke, szóval egy 10-es ből megáll és így már jó is.
Ott van a moteleken, hogy hol kell felboncolni a kiöntött részt, hogy hozzáférj a két darab ötforintos diódához, ami ki szokott purcanni.
Az enyém 24 évet és 60 ezer kilométert futott, most tavasszal ment tönkre a jeladó, da tulképpen csak a forrazstás engedte el, künynen javítható.
ez az állórész tartalmaz némi elektronikákat is, az szokott kipurcanni.
A membrán rendszerin 4 ruppó környéke, szóval egy 10-es ből megáll és így már jó is.