Sziasztok!
Segítséget kérnék ismét illetve még mindig nem értem az egészet. Mégg mindig a Ducati 31.16 80 gújtás alaplapról van szó. A lendkerék némi finom csiszolás után a helyén van, sztem nem mozog. A kondit multiméterrel megnéztem, és nem mutat szakadást, vagyis folyamatosan sípol. Ez azt jelenti, hogy cserére szorul? Vettem egy Tesla 6v 0.25 nf kondit, amit kívülre akarok tenni ha azt beteszem sztetek jó lesz vele? A legutolsó hosszabb távon 15 km után kezdte a durrogást illetve a gyújtás kihagyást, de ezt elsősorban a rozsdás tankból szivárgó kosz okozhatta. De ma kissebb távon már kezdte a rángatást, kihagyást. Elvileg ha szar a kondi akkor is megy a gép?
Köszi a segítséget.
Üdv
Egyszer a trafó szivatott meg, utána meg a láncom szakadt...
A lánc az én hülyeségem volt, dobozolva kaptam meg a motort és nem tettem csapágyat a lánckerék alá. Bár ahhoz képest, hogy soha nem is találkoztam ilyen motorral, ennyi talán még belefér....
Az első összerakás közben csináltam képet, azt fel is teszem. Ha lesz időm még lövök párat a mostani állapotról. Azóta lefújtam a tankot, meg az oldalidomot. Meg a fék, deklik, faridom, stb helyére került. Tényleg! Jobbos oldalidomom sincs...
A spirállal nincs baj, az S51-é még hosszra is stimmel. Nekem a meghajtón nyalta le a fogazást. A kipufogót mennyiért adod? A rendeléssel még várnék ha nem gond, még most kezd összeállni a motor, meglátom, hogy mi jön még ki rajta. Eddig 2x toltam haza...
Legalább gyúrok vádlira!
mert nem tudnak vele ahol bohóckodni vele....
egyévként a haverom 125/50-es gépeket használta és eddig nem kapott el.... volt schwalbe 125-ös pitblokkal és a rendőrök néztek egyet és elmentek ennyi. meg volt honda nsr 125-ös poweres épített superlotyó is az meg ment 160-at végsebibe lazán.
stb... bár higgadtnak kell lenni. és ésszerűen kell használni a motort. pl lakott területen belül lassan menni lakott területen kívül húzza bajszát neki. :D
Hát ez marhajó:) de mire is? :D
Mennyibe kerül rá egy garnitúra gumi:
Segítséget kérnék ismét illetve még mindig nem értem az egészet. Mégg mindig a Ducati 31.16 80 gújtás alaplapról van szó. A lendkerék némi finom csiszolás után a helyén van, sztem nem mozog. A kondit multiméterrel megnéztem, és nem mutat szakadást, vagyis folyamatosan sípol. Ez azt jelenti, hogy cserére szorul? Vettem egy Tesla 6v 0.25 nf kondit, amit kívülre akarok tenni ha azt beteszem sztetek jó lesz vele? A legutolsó hosszabb távon 15 km után kezdte a durrogást illetve a gyújtás kihagyást, de ezt elsősorban a rozsdás tankból szivárgó kosz okozhatta. De ma kissebb távon már kezdte a rángatást, kihagyást. Elvileg ha szar a kondi akkor is megy a gép?
Köszi a segítséget.
Üdv
egyszer, ha valamiben egytértünk, majd felírom a naptárba:)
(hüje nepper D:)
El tudom képzelni, hogy a sebringnél jobb, mert az egy sza... sajátos kipufogó:)
Mz hez való gagyi "rezó"
De sok sikert!
A lánc az én hülyeségem volt, dobozolva kaptam meg a motort és nem tettem csapágyat a lánckerék alá. Bár ahhoz képest, hogy soha nem is találkoztam ilyen motorral, ennyi talán még belefér....
Az első összerakás közben csináltam képet, azt fel is teszem. Ha lesz időm még lövök párat a mostani állapotról. Azóta lefújtam a tankot, meg az oldalidomot. Meg a fék, deklik, faridom, stb helyére került. Tényleg! Jobbos oldalidomom sincs...
Én belegyűrtem pár tízezret, eddig nem toltam.
Képed van?
Legalább gyúrok vádlira!
malics86@gmail.com-címre!Köszönöm.
egyévként a haverom 125/50-es gépeket használta és eddig nem kapott el.... volt schwalbe 125-ös pitblokkal és a rendőrök néztek egyet és elmentek ennyi. meg volt honda nsr 125-ös poweres épített superlotyó is az meg ment 160-at végsebibe lazán.
stb... bár higgadtnak kell lenni. és ésszerűen kell használni a motort. pl lakott területen belül lassan menni lakott területen kívül húzza bajszát neki. :D