A motorodban a hajtórúd durván félrejár, erősen derékszögetlen, nem párhuzamos a hengerfallal, a problémádat vélhetően ez okozza.
ez a gyűrűtörés is csak kísérőjelesége annak, hogy hót csálén áll a dugó a hengerben.
A motor bal oldalán a dugó fölül erősen nekifeszül a hengernek, ez tsztán látszik a képekből.
(dugó bal oldala felül erősen súrolt, míg a jobb oldala leégett)
Az a dugó előbb akadt meg a feszülés miatt, és csak utána tört el a gyűrű.
Ennek a derékszögetlenségnek, több oka is lehet, klapálással elgörbített hajtókar (nem tételezem fel hogy te voltál, esetleg előtted valamelyik mucsai prosztó kalapáccsal vette ki a beszorult csapszeget) szóval görbe hajtókar, alapból ferdén álló henger, satöbbi.
Sodrony? Ne viccelj már.
Ha olyan bukód van, aminek a pánt részén van egy fém karika, akkor azt kell odacsukni.
Normálisabb motorokon vagy kulcsos, mint a mellékelt képen elől az űlés alatt, vagy pl az űlés alatt van egy rúd, és arra ráhúzni, majd visszatenni az űlést, mint a nagy Hondánál. (helmet holder)
Szóval ez a fajta membrán csak kis teljesítmányű motorba alkalmas, monnyuk fojtott robogó vagy fűnyíró vagy kis csónak motor vagy ylesmi.
Ha kérdeztél volna, tudtam volna mondani alkalmasabb nem iylen, az áramlásnak derékszögben álló, a teljesítményt alaposan visszafogó membránt. Sőt még házam is van hozzá, annyira nem is perverzül drágán.
Ahogy a kormányzár van, ez annak a "csőnek" tetejében van. Amikor be van szerelve, fel lehet huzni kb. 5 centit, és jobbr balra lehet mozgatni ill. visszatenni. Nem változik semmi, bármerre is állítom, szóval nem tudunk rájönni, hogy miez.
Mivel ebben-mit a korai simsonokban- smemiféle válóűramú szabályozás nincsen, így a generátort pont akkora fogyasztóval kell leterhelni (összesen) mint amennyi a generátor névleges teljesítmnye.
Tehát, ha a generátor világítás oldala jelen esetben 35watt, akkor öszesen 35watt az ideális terhelés, és kb ennyi is van a rajzon.
HA figyelmesen végigolvasod ami összehordtam, széndékosan külön Hsz ben értekeztem az egyenáramú és a váltóáramú részről. Ami egyenről megy, az az ulon keresztül műkszik (duda, index, lóhere) ami meg váltó a annak nicns köze az Ulo dobozhoz.
Sárga vezetéket nemtom honnan kérdezed, mivel a gykapcs után némelyik színe változik.
A hogy írtam, a generátorból a gykapcs felé a kék vezetéken megy a villtektől a kakaó a 2es lábra.
Hátra zőőd spárga megy a 4wattoshoz az 58as lábról
előre a sárga/piros vezetéken megy a delej a fényváltó kapcsoló felé.
Az iylen újra bekötött cuccokkal akkor tudod elkerülni a káoszt, ha elkülönítve értelmezed a rendszereket, külön gyulát, világítást, töltést, és külön s rakod össze.
Közben járt itt vasutas kolléga vele történő konzultálás során úgy jött le nekem, hogy a villanyhoz nemkell az ULO ezért a sárgát kötöttem be világításnak eddig úgytűnik, hogy működik csak a fogyasztók teljesítményét kéne még eltaláni.Hátul gondolom valami 5watt féle van előre szerinted mit tegyek?
A T jelzésű generátor VI jelzésű lila vezetéke a féklányka táplálására szolgál.
Ez a vezeték, az első (Y jelzésű) csatlakozó után ravaszul szint vált és GN/RT vagyis zöld/vörös jelzéssel halad az M és M1 jelzésű féklámpakapcsolók felé.
A kapcsoló kimente fekete/vörös (SW/RT jelzéssel) egy cstlakozón keresztül halad a G jelzésű 10wattos féklámpa felé.
(közben elágazik egy műszervilágítás felé)
A t1 jelzésű generátorból Bl jelzésű, vagyis kék sznű vezetéken jön a világítás, az A jelzésű gyújtáskapcsoló 2 es lába felé.
Az 58as lábon adja ki egy GR jelzésű )zöld) vezetéken a hátsó világítást (4watt)
A gyűjtáskapcsoló az 56-os lábán adja ki az első fényszóró feszültségét, egy GE/RT jelzésű (asszem sárga alapon) piros vezetéken.
Ez a vezeték a rajzon jó kaciféntos módon halad a kormányon lévő P1 jelzésű fényváltó kapcsolóhoz, és csatlakozik annak 1es lábára.
(alul le van írva meiylk állásban mit csinál a kapcsoló)
A p1 kapcsoló a 3es lábán vs jelzésű fehér vezetéken adja ki az országúti világítást, ez megy a a fényszóróházban az 56a jelzésű csatlakozóra.
A vezetékről leágazik egy J jelű távolsági-országúti fény visszajelző
A p1 kapcsoló a 2-es lábán adja ki a tompított fény felé menő vezetéknek a kakaót, ennek jelzése GE (asszem ) sárga.
ez a fényszóróházban az 56b jelzásű lábra megy.
Ha ezt kinyomtatod, lépésrál lépésre helyre lehet álíltani a villanyrendszert.
Szóval tiszelt kollégák, így néz ki egy szakmailag megalapozott, a többiek számára hazsnos hozzászólás.
Bunkózás, szemétkedés, beszólogatás helyett lehetne akár ezt is...
Persze, kiben mi van.
Naszóvalakkor.
A T1 jelzésű generátorból egy fehér WS jelzésű vezetéken váltófesz megy az F jelzésű "ulo box" felé az 1es lábra.
ennek a doboznak a beltartalma:
Egynerángató, töltésszabályozó, elektronikus index villogtató.
A 49es lábon egy RT jelzésű piros vezetéken jön ki a szabályozott töltőfesz/áram.
(ne ide kössed a világítást:) Ha ide kötöd, persze, hogy nem világít sehogy sem, mivel ez egy áramkorlátozott kimenet, a max kakaó 1 amper, hogy ne küldeje szét a lemerült akkut sem. A 6volt 35 wattos világítás meg 35:6=5,8 tehát k9zelítőleg a hatszoros teljesítmnyt igényelné a fényszóró)
a 49-es láb szintén egy kimenet, ez a szaggatott kmenet, vagyis az index villogtatója. Mivel ez a kimenet 8 ampert tud jó 25 wattos indexek mehetnek rá.(ugye kettő villog eccerre:)
(bár a rajz 10wattosat ír:)
erről a lábról egy fekete alapon zöld fehér csíkos vezeték meg a D jelű kapcsolóhoz, ami gyakorlatilag a kormányon lévő indexkapcsoló.
A 31es vezeték(fekete , SW jelöléssel) a szokásos szabványos jelölésű testvezeték
Helló!
Elkezdtem, szét szedni a puchomat. Monza 4GP.
Van benne egy alkatrész, aminek a funkcióját, nem bírtuk megfejteni...
Erről csatolom a képet. Valaki leírhatná, hogy ez mire jó.
Illetve arra lennék kiváncsi, hogy a puch cobra hátsó láckereke, mennyivel kisebb mint a monzáké.
Monnyuk nem ártna tudni, Pucci miylen recegével bajlódik:)
Ezen a linkelt rajzon például az ULO box ban van az egynerángató, amit meg én linkeltem, azon meg külső graetz van , a számozásuk is más nyilván éppen ezért.
A főci is oylan, mint ha baloldalra eltolva lenne beszerelve, erősen srolja a hajtókart.