Ezeken a dobozokon szokott lenni számozás, ami a Bosch rendszer alapján van ráírkálva.
Ennek az az előnye, hogy minden járművön azonos.
Például: ezen a rajzon az Ulo boxon a 49a az a vilogtatott kimenet vagy is az ndex, a 31 mindíg test, satöbbi. Ha beszerzel egy Bosch számozás magyarázatot rajz alapján össze lehet közötgetni.
Valaki régebben leírta, hogy a kijövő különböző színek milyen funkcióval bírnak ha megtenné mégegyszer az jólenne.Infót énis találtma a témából annyit mint a szemét de nekem az elektronyika az kínai.
Az "ulo box" vlhetően egy fobbfunkciós, töübb egységet magábafglaló elektronikus basz.
(ont mint a simsonnál, egy dobozban van,egyenrángató, fesszíbályzó, indexrelé, tötőltőizé)
Szóval a motorplat világítástekercsét(tekercseit) akkor tudod a legjobban kihazsnálni, ha éppen amegfelelő mértékben terheled.
(erre való az ulo box megfelelő egysége)
Ha alul lleszted, le fogja csapkodni az izzókat, ha meg túl nagy izzkat teszel rá, kis fordulaton nem lesz semmi fény.
Konkrétat anm tudok mondani, mivel nem tuom melyik motoplattal küzdesz, de nézd meg a moteleken, a generátorteljesítménynél nhány százalékkal nagybb teljesítményű össz rákötött izzómennyiség az ideális (ulo nélkül)
Valami okos ember megmondhatá, hogy miért nem jó a világítás ha nincs bekötve ulo box vagy hogy kell úgy bekötni a motoplatot, hogy világítson ulo nélkül.De ha valakinek van valami egyszerűsített vázlata az ulo bekötésére milyen szín hova megy(DE TÉNYLEG NAGYON EGYSZERŰ) akkor betehetné.
Lényegtelen az egy hulladék egyszerűen nincs mit szépíteni rajta.Ami meg már megint a te elméd betegségére utal az az, hogy az üres vázakat akartad egy az egyben cserélni a blokkról csak még + összeg ráfizetésével lehetett volna szó nálad.
Még mindíg eladó a comet jó esztétikai állapotban minden működik rajta indexek lámpák minden DE a blokkja generálra szorul adok hozzá még egy pót blokkot komplett első teleszkópot 40 ezer forint fix Megtekinthető Máriakálnok Bővebb infót e mailban adok! Üdv:Kristóf
Az álláspontom mit sem változott.
Évekkel ez előtt leírtam, hogy a nyugati kismotorokat tinik csillogó játékszerének szánták már a 70es években is, ennek a kritériumnak megfeleltetve építették őket már akkor is (meg most is)
Keleteurópában a szocialista táborban viszont ezeket a kis motorokat holokegyneset ms célall gyártották.
Arra, hogy Hanzi meg gréte bejárjon velük a gyárba és építse a cocializmust.
A hatvanas évek elején nyugaton az emberek tömegesen váltottak autóra, a motor mint közlekedési eszküz szinte megszünt létezni, míg keleteurópában továbbra is tömegesen közlekedtek naponta motorral, ismotorral.
ebből fakad a két teljesen eltérő követelményrendszer, az egyik hobbimtor a másik hétköznap ingázó.
Most is van iylen például a Honda kínálatában, az ingázó a Cg125 hobbimotor a CBR 125.
Alapvetően igen hasonlóak, de teljesen más céllal ezért más beltartalommal is.
Aki ezt nem képes elfogadni azon nem tudok segíteni.
Ennek az az előnye, hogy minden járművön azonos.
Például:
ezen a rajzon az Ulo boxon a 49a az a vilogtatott kimenet vagy is az ndex, a 31 mindíg test, satöbbi. Ha beszerzel egy Bosch számozás magyarázatot rajz alapján össze lehet közötgetni.