Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy eredeti Cup-ot már elcsencseltél, azért volt kár!
Nem baj, hogy nem az enyém?
Mekkora lesz a turbónyomás?
ha ilyen lesz szóljál! https://fbcdn-sphotos-g-a.akam...
:D na jóvan. amúgy a heti beszámolóm.
két tuning blokkott fogok majd csinálni egyik a turbós a másik sima
a lényeg hogy szerváltam yamaha jog hengert amiben van membrános. és az lesz a turbós blokkba és az négysebisre alakítom át. a jog henger mérete megegyezik a trm hengerrel csak alul kell 1-2 mm-e alátétet tenni. a másik blokk meg az 5 felömlős monza hengerre építek membránosat.
Nekem mondod? A rajtam látható 5 sérülésből 4-et biciklivel szereztem és csak 1-et motorral.
Szeretem amikor elkezd a fórum színvonala emelkedni amikor már éppen megközelítenénk a béka valagát akkor jön egy brumo aki hozzászólásával porbadönti a reményeimet egy jobb fórum képéről.Igen brumo megcsináltad csak kár hogy 2 hete a "résvezérlésről" megy az okosítás.
Ez a hoinár olyan ronda, hogy az már kegyetlen:)
Amúgy ja, de hát bicóval is lehet nagyon nagyot perecelni.
Volt itt magyarországon a 80-as években a román kimotoros brigád, (mobrával) rútul ki lettek kerülve (simsonnal:)

Úgy tudom zömmel a 2,2 loerősre fojtott vrziót csinálták román minőségben.
egyébként itt nem csak a köbcenti sokat számít hanem a résvezérlés :)
Mondjuk volt abban is valami, amit a zelftásak gondoltak. A P20 és az ETZ korszak is egy halálfutam volt, még az FZ Yamahák és a Katanák megjelenése előtt. Elég sok sztorit és valódi esetet ismerek, akik pl. ETZ-vel intézté el magukat.

Romániában Mobra néven gyártottak 50-es kismotort Zündapp licensz alapján, ami bár anyagban és illesztésben sehol nem volt a Zündapphoz képest, de azt az 5LE-t amiről írsz, tudta. És turbóhűtéssel tudta. A 70-80, ami az itteni Simsonok esetében falu végi legenda, azt a Mobrák a valóságban tudták. Debrecentől keletre van belőlük itt is pár darab. Rondák mint egy lőtt seb.
Most nem találom (de ha nagyon felhúzol megkeresem D:) annak az 55 ccm es két (kettő) felömlősnek a fékpadi jegyzőkönyvét amit pár éve csináltam .
Három embernek is volt ilyan, traktor karakterisztika 8 ezernél megállt mint a szeg, annyit forgott slussz-passz de mg kis karbival is karcintotta a 8 loerőt.
Uygan ez 70es változatban(65ccm) volt 8,25 loerő 6500 on.

Nem volt benne semmi izgalmas, csak két oylan széles felömlő mint a kipufogó:)
most gondold el ezek az 5 felömlővel meg egy kipuffal 22-es karbival 6 sebességel mentek 12-lót 50-esként
Ja:)

Papíron meg szóban sok komoly recege van, de pl a tavalyi bajnokságot egy(mérve) 13 lovas motor nyerte, a tavaly előttit is kábé ekkora kakóval bszlválta a szaki.
De hát az csak egy 6,25-ös vizes szar, simsonból mostanában már boldog boldogtalan különbet reszel minek az neked? :)
Blokkja nem eladó?
D:)
Neked 6 sebességes az ultrád?
Aha vannak azért különbségek Cobra meg Cobra között. De az ultra az jóféle. Holnap dobok rá valami kamerát aztán videót közlök. Próbáltam GPS mérőt tenni telefonra ami nagy számokat ír ki de nem működik a program:(
egyik cobrád gyorsul, a másik cobrád jobban gyorsul, most meg a ultrád még jobban. Bazzeg következő motorod meg fénysebességel megy mi?
Mentem ma az Ultrával és szerintem még jobban is megy mint egy levegős Cobra. Viszont nem annyira kényelmes és az úttartása sem olyan jó. Viszont nagyon szépen gyorsul.
a kedvenc haverodé....slampixxé
Tessék jó vétel:
http://www.kepesmotor.hu/zunda...ündapp
szó szerint ahogy tetszik mondani.