:D na jóvan. amúgy a heti beszámolóm.
két tuning blokkott fogok majd csinálni egyik a turbós a másik sima
a lényeg hogy szerváltam yamaha jog hengert amiben van membrános. és az lesz a turbós blokkba és az négysebisre alakítom át. a jog henger mérete megegyezik a trm hengerrel csak alul kell 1-2 mm-e alátétet tenni. a másik blokk meg az 5 felömlős monza hengerre építek membránosat.
Szeretem amikor elkezd a fórum színvonala emelkedni amikor már éppen megközelítenénk a béka valagát akkor jön egy brumo aki hozzászólásával porbadönti a reményeimet egy jobb fórum képéről.Igen brumo megcsináltad csak kár hogy 2 hete a "résvezérlésről" megy az okosítás.
Mondjuk volt abban is valami, amit a zelftásak gondoltak. A P20 és az ETZ korszak is egy halálfutam volt, még az FZ Yamahák és a Katanák megjelenése előtt. Elég sok sztorit és valódi esetet ismerek, akik pl. ETZ-vel intézté el magukat.
Romániában Mobra néven gyártottak 50-es kismotort Zündapp licensz alapján, ami bár anyagban és illesztésben sehol nem volt a Zündapphoz képest, de azt az 5LE-t amiről írsz, tudta. És turbóhűtéssel tudta. A 70-80, ami az itteni Simsonok esetében falu végi legenda, azt a Mobrák a valóságban tudták. Debrecentől keletre van belőlük itt is pár darab. Rondák mint egy lőtt seb.
Most nem találom (de ha nagyon felhúzol megkeresem D:) annak az 55 ccm es két (kettő) felömlősnek a fékpadi jegyzőkönyvét amit pár éve csináltam .
Három embernek is volt ilyan, traktor karakterisztika 8 ezernél megállt mint a szeg, annyit forgott slussz-passz de mg kis karbival is karcintotta a 8 loerőt.
Uygan ez 70es változatban(65ccm) volt 8,25 loerő 6500 on.
Nem volt benne semmi izgalmas, csak két oylan széles felömlő mint a kipufogó:)
Papíron meg szóban sok komoly recege van, de pl a tavalyi bajnokságot egy(mérve) 13 lovas motor nyerte, a tavaly előttit is kábé ekkora kakóval bszlválta a szaki.
Aha vannak azért különbségek Cobra meg Cobra között. De az ultra az jóféle. Holnap dobok rá valami kamerát aztán videót közlök. Próbáltam GPS mérőt tenni telefonra ami nagy számokat ír ki de nem működik a program:(
Mentem ma az Ultrával és szerintem még jobban is megy mint egy levegős Cobra. Viszont nem annyira kényelmes és az úttartása sem olyan jó. Viszont nagyon szépen gyorsul.
két tuning blokkott fogok majd csinálni egyik a turbós a másik sima
a lényeg hogy szerváltam yamaha jog hengert amiben van membrános. és az lesz a turbós blokkba és az négysebisre alakítom át. a jog henger mérete megegyezik a trm hengerrel csak alul kell 1-2 mm-e alátétet tenni. a másik blokk meg az 5 felömlős monza hengerre építek membránosat.
http://youtu.be/yJ7p5Fn5wW4
Úgy tudom zömmel a 2,2 loerősre fojtott vrziót csinálták román minőségben.
Romániában Mobra néven gyártottak 50-es kismotort Zündapp licensz alapján, ami bár anyagban és illesztésben sehol nem volt a Zündapphoz képest, de azt az 5LE-t amiről írsz, tudta. És turbóhűtéssel tudta. A 70-80, ami az itteni Simsonok esetében falu végi legenda, azt a Mobrák a valóságban tudták. Debrecentől keletre van belőlük itt is pár darab. Rondák mint egy lőtt seb.
Három embernek is volt ilyan, traktor karakterisztika 8 ezernél megállt mint a szeg, annyit forgott slussz-passz de mg kis karbival is karcintotta a 8 loerőt.
Uygan ez 70es változatban(65ccm) volt 8,25 loerő 6500 on.
Nem volt benne semmi izgalmas, csak két oylan széles felömlő mint a kipufogó:)
Papíron meg szóban sok komoly recege van, de pl a tavalyi bajnokságot egy(mérve) 13 lovas motor nyerte, a tavaly előttit is kábé ekkora kakóval bszlválta a szaki.
D:)
http://www.kepesmotor.hu/zunda...ündapp