Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát abból az 5 millió darabból mit eladtak, kijön pár zsanér:)
De láthatóan a cobra még zsanérnk sem alkalmas, kidobják őket egyben:)
Igen egész csúnyácska meg hiányos, egyenlőre jó lessz így is.
Többet kapnék érte méhtelepen szerintem ha levinném mint a vételára!:D De nem fogom szépen összerakom aztán rideolok
De Simson csak azért nincs ott, mert azt azonnal beöntik wc-ülőkéhez zsanérnak!
hááát ez meg hol van? ott a helyem!
Akkor éppen a megfelelő helyre kerültek hihi:)
Biztos van közötte Puch Cobra is!
azta kurvaeget! tuti sok lopott v an ott is. de azért ennyierővel ezeket kellene felújítgatni és akkor még használható lenne...
Nem adod el nekem amit vettél? Szükségem lenne sok alkatrészre.
Írj az adatlapomon található e-mailre.
Tessék, kép.
Köszönöm! Így már érthető!
Azért nem mindegy, mert a dugóraható oldalerő nagyon nem egyforma felflé ileltve lefelé menetben.
nyilván amikor a munkavégzés történik, és a táguló gáz erősen lefelé nyomja a dugót, a hajtórúd sajátos mozgása miatt jóval nagyobb oldalerő keletkezik, mint amikor a dugó csak simán felfelé megy, felfelé szinte csak a hajtórúd csapágysúrlódásaáltal keltett oldalerő van, felfelé meg sokkal nagyobb.
Ezért ne mcélszerű a trhelt oldalra tenni a stivtelést.
Továbbá a dugyattyúgyűrű nem kör alakú, hanem ovális(illetve még z sem, mindenesetre nem kör) ebből fakadóan a henregpalstra kifejtett nyomóerő ami a gyűrű rugalmasságából származik, nem egyenletes eloszlású. (4t motorokonál nagyn nem, 2t motoroknál kevésbé, de ott is.)
2t motorkban pont az ablakok miatt a gyűrűvégeknél a rugóerőt némileg csökkkenteni szükséges, ezért sem célszerű a terhelt oldalra tenni.
nem vagyok vitrines szaki, nem vágom az iylesmit, nemtom pontosan miylen volt a gyári szerelővas.
(oylan ami hengeres szárú, sé a végén lapított?)

Nekem MZ kulcs van a készletemben, aminek az egyik fele guniszerelő, a másik meg palásthornyú anya huzigáló
Üdv mindenkinek!
Puch Cobra karburátort keresek megvételre!
Akinek van kérem jelezze!
És amúgyis ha előre forgó ellentétes mozgás ami Pí szorozva a karburátor szívóteljesítmény gyökével, mégis hány almája van Józsinak?:D
az bizony!http://veteranapro.hu/szolo-mo... csak most befulladt a biznisz.. szerencsére..
Most nem értem az elméletet.. Ha a főtengely az egyenes vonalú mozgást forgó mozgássá alakítja át, akkor miért nem mindegy a forgás iránya a stift szempontjából?

"Előre forgó motornál jobb a szívó oldalra stiftelni"
Ausztria.
Zoli bacsi!


Tudna nekem szerezni simson gumiszerelo vasat,ami a gyari szersz keszletben volt?3-4db kellene
amúgymeg: 'pádfaccát zolibácsizzá :)
Nem értem a kérdést...

Persze, hogy fontos, ha szabadon beleforog egy nagy ablakba, akkor abba bele is törik.
(az más tészta, amikor DIREKT ablakban fut)

Előre forgó motornál jobb a szívó oldalra stiftelni.

Az a munkamenet, hogy kifúrod 1 tizeddel ksiebb fúróval, és berecézett kihegyezett stiftet ütsz bele, a beütés után a stift mellé kell pontozni.

A beütéskor a dugót belülről kell feltámasztani, máskülönben eldeformálod a dugót és fobhatod ki.
(nekm már kézben is sikerült:)

Fúrn alapvetően állványos asztali fúróval kellene.
Fúrd ki pisztolyfúróval és üss bele egy hegesztőelektródát! Kipufogó felé állítsd, mert ha kiesik, onnan ki is tudja fújni!
NEPPER!
Zoólibá!
Mennyire fontos kettőőté dugattyúknál a dugattyústiftelés? Ha egy gyűrűs? Mert találtam egy Cobrába való dugattyút de kiesett belőle a stift. Mert mintha régebben suzutól olvastam volna, hogy nem annyira. Nem akarom újra bedolgozni
Slampi nagyon eltűnt biztos vett megint valami motort már kezd hiányozni a nepperezése.:D