nna megcsináltam a hengert ismért aza alap gyári 5 felömlős hengert ami vettem tőled. az valóban gyárilag felömlős fojtott henger volt.
mert a kipunyílás nagyon pici volt . és kénytelen voltam neki esni turbómaróval
és kimartam szépen a szívónál 15 mm-ről 17,5 mmre felnagyítottam. a kiput is kb 2 mmrel felnagyítottam. és most már jobban pörög és veszi a lapot :)
majd lesz bele is akkus nulláslendkerék is akkor veszett lesz.- addig is a jelenlegi állapotról van egy kis videó majd este felrakom.
már nem emlékszem de az biztos hogy valami dobozfélében van az elektronika ha minden igaz akkor kap egy +- és még 2 csati van a nyákon egy szélesebb az megy a kijelzöhöz és egy keskenyebb az az érzékelöé de az is lehet hogy már kiherélték és már nincs is benne az elektronika.
4 érnek kell bekötve legyen:pozitiv,adat,adat,negativ.mivel ez a szenzor digitális ha minden igaz,ha nem ment tönkre akkor vedd le a jobb deklit az aksi fölött van az elektronikája ha az érzékelö csatit lehuzod akkor 00 kell mutatnia ha nem ezt teszi akkor kipucsitott.vagy valahol szakadt a kábel.
ha az akisi jo benne akkor elvileg nem szabadna vibrálnia az elsö szám a sebesség fokozat a többi pedig a höfok középen ha jobban megnézed nem csak egy kijelzö van ott ugye?vagy már csak egy van?
Nem adta oda nem is szólt róla... Pff pedig jól jött volna. Még ha a blokkot nem is. :( A hőfokot hol írta ki? meg mivel kapcsolható? a vibrálással meg mit lehet kezdeni?
A hengeren az a höfokmérönek az érzékelöje van,jobb oldalt csak az egyik kapcsolo van használva a másik az NC,az áttétel meg munkábajáráshoz volt ahhoz tökéletes volt a számomra amugy ha délutánn jöttetek volna ütközhetünk ugy 5-10 percre lakom onnan ahol megvetted a motort.alkatrészeket odaadta hozzá?azt tudom hogy a blokkot nem.
Nemtudom mennyi kilométer. Gyorsulni 5-6 ban csak szétpörgetve akar a kis hátsólánckerék miatt. A hengeren az micsoda rácsavarozva? A fokozatkijelző menet közben vibrál. a "rendőrvillogó" ból csak a pirosak működnek meg 1 kék.:D Elég nagy poén. Amúgy mire szolgálnak azok a kis kapcsolók egyik a villogó másik meg nemtudom. Mentem 4. ben elmegy 80 ig a kicsike (óra szerint 90 de 10 et csal) 5. 6 ban nehéz leforgatni. Kell egy hosszabb lánc. Lánckerék van.
Hallom hozzád került a régi vasam,menyire lett leamortizálva az utobbi 1 évben?megy még?azt a sok felesleges elektronikát meg dobd ki belölle mindenhová sikerült belezsufolni valamit.jobb kéznél a kicsi kapcsolokbol az egyik müködik még?este filinges volt...sok sikert a kicsikéhez azért örülök hogy olyanhoz került aki tudja mi van a kezében.most menyi km van az orában azt még leirhatnád.
Ha valakit érdekel Puch alkatrész, egy adagot feltettem a Vaterára.
Szép napot mindenkinek!
mert a kipunyílás nagyon pici volt . és kénytelen voltam neki esni turbómaróval
és kimartam szépen a szívónál 15 mm-ről 17,5 mmre felnagyítottam. a kiput is kb 2 mmrel felnagyítottam. és most már jobban pörög és veszi a lapot :)
majd lesz bele is akkus nulláslendkerék is akkor veszett lesz.- addig is a jelenlegi állapotról van egy kis videó majd este felrakom.