Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is stroboszkóppal néztem, jelenleg így áll. Szerintem ez minden, csak nem jó..
Strobival állítottam régen. Fogalmam sincs amúgy. Olyan 1.5 mm előgyújtást adtam nekije.
Sziasztok! Tudja valaki, hogy gyárilag hány fokon kell állnia a gyújtásnak alapjáraton?
Deszép bauxit.
Menetvidit róla!Nem üresben kell jampizni. :)
nna itt igért pöcsköszörűm... http://youtu.be/hFag3w6lkTI
Uraim!
Ha valakit érdekel Puch alkatrész, egy adagot feltettem a Vaterára.
Szép napot mindenkinek!
nna megcsináltam a hengert ismért aza alap gyári 5 felömlős hengert ami vettem tőled. az valóban gyárilag felömlős fojtott henger volt.
mert a kipunyílás nagyon pici volt . és kénytelen voltam neki esni turbómaróval
és kimartam szépen a szívónál 15 mm-ről 17,5 mmre felnagyítottam. a kiput is kb 2 mmrel felnagyítottam. és most már jobban pörög és veszi a lapot :)
majd lesz bele is akkus nulláslendkerék is akkor veszett lesz.- addig is a jelenlegi állapotról van egy kis videó majd este felrakom.
már nem emlékszem de az biztos hogy valami dobozfélében van az elektronika ha minden igaz akkor kap egy +- és még 2 csati van a nyákon egy szélesebb az megy a kijelzöhöz és egy keskenyebb az az érzékelöé de az is lehet hogy már kiherélték és már nincs is benne az elektronika.
OK. Meglesz kb hogy néz ki ez a csati?
4 érnek kell bekötve legyen:pozitiv,adat,adat,negativ.mivel ez a szenzor digitális ha minden igaz,ha nem ment tönkre akkor vedd le a jobb deklit az aksi fölött van az elektronikája ha az érzékelö csatit lehuzod akkor 00 kell mutatnia ha nem ezt teszi akkor kipucsitott.vagy valahol szakadt a kábel.
Hány kábelnek kell rámennie? Mert oda egy sokeres vezet ami mondjuk 4-5 ér nem csatlakozik oda
akkor valahol szakadt a kábele.
Ööö hőfokot nem ír ki. :( De ott a kijelző.
ha az akisi jo benne akkor elvileg nem szabadna vibrálnia az elsö szám a sebesség fokozat a többi pedig a höfok középen ha jobban megnézed nem csak egy kijelzö van ott ugye?vagy már csak egy van?
Nem adta oda nem is szólt róla... Pff pedig jól jött volna. Még ha a blokkot nem is. :( A hőfokot hol írta ki? meg mivel kapcsolható? a vibrálással meg mit lehet kezdeni?
A hengeren az a höfokmérönek az érzékelöje van,jobb oldalt csak az egyik kapcsolo van használva a másik az NC,az áttétel meg munkábajáráshoz volt ahhoz tökéletes volt a számomra amugy ha délutánn jöttetek volna ütközhetünk ugy 5-10 percre lakom onnan ahol megvetted a motort.alkatrészeket odaadta hozzá?azt tudom hogy a blokkot nem.
Tudja mi van a kezében, ezért is fogja eladni, feltehetőleg külföldre.
Nemtudom mennyi kilométer. Gyorsulni 5-6 ban csak szétpörgetve akar a kis hátsólánckerék miatt. A hengeren az micsoda rácsavarozva? A fokozatkijelző menet közben vibrál. a "rendőrvillogó" ból csak a pirosak működnek meg 1 kék.:D Elég nagy poén. Amúgy mire szolgálnak azok a kis kapcsolók egyik a villogó másik meg nemtudom. Mentem 4. ben elmegy 80 ig a kicsike (óra szerint 90 de 10 et csal) 5. 6 ban nehéz leforgatni. Kell egy hosszabb lánc. Lánckerék van.
Hallom hozzád került a régi vasam,menyire lett leamortizálva az utobbi 1 évben?megy még?azt a sok felesleges elektronikát meg dobd ki belölle mindenhová sikerült belezsufolni valamit.jobb kéznél a kicsi kapcsolokbol az egyik müködik még?este filinges volt...sok sikert a kicsikéhez azért örülök hogy olyanhoz került aki tudja mi van a kezében.most menyi km van az orában azt még leirhatnád.
Ha jól emlékszem ez kint volt Siófokon is.
Ez így nagyon hulladék.
Csináltam képtárat.
Meg se jelentek!
Hé!Eltűntek a képek