Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ezt a forumot ajánlották,hogy itt biztos fognak segíteni.Vettem egy KTM Hobbyt vagy valami hasolot. Mint kideritettem ez egy KTM Variomatik(ha minden igaz). Az én céljaimnak megfelelne ha vagy 10-15km/h-val több lenne a végsebessége. Most 40km/h. Gondoltam kicserélem az elsö lánckereket (10 fog) nagyobbra (12fog) és a probléma megoldva. Csakhogy se a Puch se más KTM lánkereke nem stimmel az én tengelyemre. Találtam ugyan ami rámenne a tengelyre,de sajnos az 14 fogszámu,be se fér és szerintem sok is. A hátso lánckeréken 40 fog van.
Ha valaki tud ilyen lánckerékről kérem segítsen.
Elöre is köszönöm
Nemrég volt egy fent egy elég frankó és ritka darab nemhiszem, hogy gyári volt de gyári 60-as motor volt benne ami nem semmi.
Szia!
Ilyen motort, ami európában VZ-4 néven volt forgalomban, kb fél éve hírdetett a képes motoron a Bp-i Östereicher Sándor tip-top állapotban, gyönyörűen felújítva 120-ért. Lehet, hogy még megvan neki, mert nem ölték egymást a népek érte.
Jaj de sajnálom, Szegény nem tud tizezreket leakasztani a semmit tevéssel.
mér? megszívtad a horexxel?
Na öröm meg bótottág van? Itt sem ott sem menő dolog a Horex. Legalábbis biztos azért mert nem tudnak róla
Mert lehet hogy bent már nem üt át.
próbából összeütheted a gyertya elektrodahézagát akár 1 tizedre is, akkor, ha hurka a gyújtás, könynebben indul.
persze így szarul megy, de próbának jó.
Mondja ezt a festőhengerzsonglőr...
Mert ócska.
amúgyfacca :)
valahogy nem teljes a moci vmi hiányzik... talán a csomagtartó vagy a matricák...
Most nézem, hogy csak 2 csavar fogja a gyujtásfedelemet
Képek.
elvileg jóhelyen kéne..
Nekem annak idején a Rigán VW Bogár trafó volt...
Jó helyen ad szikrát?
nagyon köszönöm. bár én is a trafóra tippeltem mert annyiféle trafó van azaz elektronikus, tiris, mágneses akkus.
jut eszembe.. hogy van itthon egy autóstrafó az nem jó?
ha nem akkor haveromat megkérem hogy szerezzen nekem egyet.
bár azért tudna elmagyarázni hogy miért nem jó vagyis miért nem indult be ha van szikra és jól van beállítva? sejtem a trafóban lévő a töltés késleltetése az oka?
Ombre..

Az akkus gyújtáshoz más áttételű trafó kell mint a lendkerékmágnesehez.
Hazsnálj mondjuk mz trafót.
puchi tevagy az a vidin?
nna a következő a gondom. hogy ebbőla gyújtásból szeretnék építeni "nullás" lendítő tömegű gyújtást
simson travóval, és akkumulátorral meg is csináltam és szép nagy szikrát ad mint a többi szokásos. faccán be is állítottam a gyújtást házagot gyertyát. De istennek sem akar beindulni tipp? a karbi jó mert két féléve próbáltam nem indult be.
betolással sem. de miután visszaraktam a saját gyári gyújtást elsőre beindult! mi lehet a gond? de volt hogy egyszerk kétszer bepöffent és ennyi.
Köszönöm! Megpróbálok gyári értéket keresni, ha nem lesz, akkor 15fokra teszem.
Köszönöm! Egyelőre megpróbálok egy gyári értéket keresni valahol..
Ha jól emlékszem annak idején egyik Cobrán 14-15 fok körülre raktuk a gyújtást. De nem valami jó a memóriám. De 15 fokra emlékszem még egy régi Cobrástól kaptam az infót.
ez mondjuk úgy 18 fok, ha balra forog, akkor hasonlít:)

De simán ni is próbálhatod pár fokonként csökkentve.
Addig mehetsz lefelé az elégyulával, amíg alul már érezheten gyengébb nem lesz.