Ricsi itthon is meghírdeti?!? Ne röhögtess, mit szívtál?
Senkit nem érdekelne ha normális keretek között foglalkozna velük, és nem a pénzkeresés lenne a lényeg! Tudod, a normálisabb emberek elmennek dolgozni!
Az ilyen szarrágokat meg az élet más területén sem becsülik meg, ugyan úgy semmibe veszik, mint itt a többség Ricsit!
Na végre, hogy leálltatok az anyázással, ami rém unalmas, és lealacsonyító!
Egyébként, látjátok, hogy a Ricsi itthon is meghírdeti a mocikat, csakhogy valahogy nem tolonganak érte. Esetleg elvárnátok, hogy évekig őrizze őket, amíg valakinek lesz itthon rá pénze(kb. 30 év múlva, ahogy ma állnak a dolgok)? Akkor lehet szövegelni, ha ti ezt tennétek! Nem jó, hogy az értékes mocik kikerülnek, de erről a gazdasági helyzet tehet!
Üdv mindenkinek!
te nem e esetleg hidromotoros plutónium lebontó azaz hadronütköztetőnél a leömlőnél ahol a vákuum robbantószelepbillentyűje nem véletlenül megszorult amiatt tört el a botkormány ?
Nekem meg a botkormány tört el a lánctalpason, mert a sugárhajtómű tolóerejét a hexamultirezisztens disszipációs szubrezonátor bipoláris fluxusdegeneratív színuszkondenzátora nem tudta balanszba hozni az anódkwandromidpresszosztát thermoszekvenciális gammakohéziós megatárolójával.. De gondolom Neked ez sem új probléma..
nincs összefüggés . de azért ajánlatos teljesen átnézni.
mert egyzser volt hogy a kormány a bogárban kanyarodáskor eltört a kormányrúd se balra se jobbra bár nem vettem figyelembe ez a kopogó hangot azthittem öregség jele.... jó hogy nem közúton történt. és inkább mindent átnézem vagy átnézetem
a golfom olyan patent amilyen idős. mert vigyázok rá és karban tartok.
Én a Ford Sierra 1.8TD-vel csináltam ugyanezt! Osztrák autóból motor ki, sajátból motor ki, kuplung át, osztrák motor sajátba be. Este már mentem vele. És a műszakin is mindig átment!
Szóval szerinted mivel szar volt a kuplungom, ezért szarnak kell lennie a szilenteknek, gömbcsuklóknak is. Sőt, ahogy nézem, szerinted tuti szar akkor az egész autó.
Nem értem az összefüggést, de Dömsödön biztos igy van.
Ha fizeted a szerelőt, lehet hogy elviszem oda, de mondok valamit: igy megtanultam kuplungot szerelni a Toyotán és legalább tudom mi lett cserélve is, nemcsak számlázva.
az még nem de érzem hogy lassan esedékes lesz mert néha ütt a kuplung amikor kinyomom. de a faterom évente cserélte a kuplungot , mert ő járt sokszor kibécsbe minden héten.
Ja, értem. Te cseréltél már kuplungot autóban? Merthogy az általad felsorolt összes alkatrész csereperiódusa mind rövidebb. Normál használat mellett egy nem pesti autóban akár 20évet is kibír a kuplung!
AZ hogy tutira nem csak a kuplungbaja lehet is hanem a többi része, tudod minden kopik egyhuzamban minden. pl gömbcsuklók, szilentek, szimeringek csapágyak, lengőkarok, stb fékek meg ilyenek....
Senkit nem érdekelne ha normális keretek között foglalkozna velük, és nem a pénzkeresés lenne a lényeg! Tudod, a normálisabb emberek elmennek dolgozni!
Az ilyen szarrágokat meg az élet más területén sem becsülik meg, ugyan úgy semmibe veszik, mint itt a többség Ricsit!
Egyébként, látjátok, hogy a Ricsi itthon is meghírdeti a mocikat, csakhogy valahogy nem tolonganak érte. Esetleg elvárnátok, hogy évekig őrizze őket, amíg valakinek lesz itthon rá pénze(kb. 30 év múlva, ahogy ma állnak a dolgok)? Akkor lehet szövegelni, ha ti ezt tennétek! Nem jó, hogy az értékes mocik kikerülnek, de erről a gazdasági helyzet tehet!
Üdv mindenkinek!
625215
mert egyzser volt hogy a kormány a bogárban kanyarodáskor eltört a kormányrúd se balra se jobbra bár nem vettem figyelembe ez a kopogó hangot azthittem öregség jele.... jó hogy nem közúton történt. és inkább mindent átnézem vagy átnézetem
a golfom olyan patent amilyen idős. mert vigyázok rá és karban tartok.
Normálsiabbat vagy drágábbat?
Azóta belegyűrtem pár száz km-t, plusz drift...
Nem értem az összefüggést, de Dömsödön biztos igy van.
Ha fizeted a szerelőt, lehet hogy elviszem oda, de mondok valamit: igy megtanultam kuplungot szerelni a Toyotán és legalább tudom mi lett cserélve is, nemcsak számlázva.
http://youtu.be/ZXAknThyXoo