a kreidler a hiteles,mert ott van légellenállás,meg gps...az összes többi futopados marhaság nem ér semmit idom nélkül 100 felett eszi a loeröket a légellenállás!
Legtöbbször azért kenem csak úgy oda, mert amiről tudok komoylbb magyarázatot annak a megértéséhez renccerint oylan háttérismeretkre volna szükség ami vélhetően az átlagmotorosnak nincsen, mert nem is kell neki, akkor meg minek terheljem érthetetlen izékkel?
Kifejthettem volna, hogy honolni lehet ilyen rugós xarral is de igen nagy gyakorat kell hozzá, hogy csak 1-2 század hiba legyen a végeredményben.
ÍEz a fosch onnan visz, ahonnan akar, nem onnan ahonann kellene.
Motorban, rutin nélkül arra sem alkalmas, hogy nicasilos hengerbe beillesszed a következő méretű dugót, vasperselyeshez meg amúgy sem fogod tudni hazsnálni, mert ott előbb még fúrni kellene, amihez vagy célgép kell vagy minima egy pontos esztergagép.
Mvel a hozzászólásaid alpján éltem a feltételezéssel, hogy neked iylesmit nincs, ezért ondtam hoy nem fogod tudni hazsnálni semmire.
Zolibácsi, egy a baj! Az általad ismert információkat nem tanító jelleggel közlöd, hanem úgy fölényesen odabaszod a másik elé.. Ezért aztán még fel is ülsz olyan dolgoknak, amit leginkább viccből, vagy szándékosan Neked írok. Szerintem ha mindketten változtatnánk, akkor egész jól ellennénk. Talán egyszer közösen is mehetnénk egy túrára..
De elárulok valamit:
-Valóban nincs furatmikróm, ámbár nem vagyok hülye hozzá, ismerem. És a számítógépnél hardware-szinten nincs akadály, a komoly programozáshoz pedig már én is vén tök vagyok.
Nincs is mit méregetni, hónoltatni szeretném, nem kireszeltetni.. Az egyik ugyebár nanométeres barázdákat vág (és nem nyom) a felületbe, a másik pedig furatátmérőt módosít..
http://youtu.be/a4xMpcY1NoA
http://youtu.be/EAx1KUIb9Zo
http://youtu.be/4bHNq4YEEIQ
A lényeg, hogy nem iylen rugós basszal.
Nekm is van ilyen rugós carom, ennél lényegesen komolyab cucc, mg is car.
http://youtu.be/Rxv4z8M8y7Y
Nem ellenség vagyok, hanem csak kíváncsi!
Köszönöm az eddigi infókat is!
Legtöbbször azért kenem csak úgy oda, mert amiről tudok komoylbb magyarázatot annak a megértéséhez renccerint oylan háttérismeretkre volna szükség ami vélhetően az átlagmotorosnak nincsen, mert nem is kell neki, akkor meg minek terheljem érthetetlen izékkel?
Kifejthettem volna, hogy honolni lehet ilyen rugós xarral is de igen nagy gyakorat kell hozzá, hogy csak 1-2 század hiba legyen a végeredményben.
ÍEz a fosch onnan visz, ahonnan akar, nem onnan ahonann kellene.
Motorban, rutin nélkül arra sem alkalmas, hogy nicasilos hengerbe beillesszed a következő méretű dugót, vasperselyeshez meg amúgy sem fogod tudni hazsnálni, mert ott előbb még fúrni kellene, amihez vagy célgép kell vagy minima egy pontos esztergagép.
Mvel a hozzászólásaid alpján éltem a feltételezéssel, hogy neked iylesmit nincs, ezért ondtam hoy nem fogod tudni hazsnálni semmire.
De elárulok valamit:
-Valóban nincs furatmikróm, ámbár nem vagyok hülye hozzá, ismerem. És a számítógépnél hardware-szinten nincs akadály, a komoly programozáshoz pedig már én is vén tök vagyok.
Mindenesetre változtatnunk kell!
erről bezséltem.
Hengert subickolni mérés nélkül teljesen hiábavaló dolog.
Ez nem cikizés, én a szgáphez vagyk teljesen kuka, te meg ahhz értesz, ha jól értem.
Nézd meg:
http://youtu.be/u9mZClv5Nfo
Vagy az igazi:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://msalesmallsju.info/flex...