Nem vitatkozom az áttételben, mert nem gyári a két fogaskerék. 5-ben 8000 fordulat mellett 80-at megy. De attól még szerintem 1-2-3-ban legalább ki kéne forognia minimum a 10.000-et..
8éve ismerem az előéletét ennek a motornak. Már akkoriban is mentem vele egy-egy nagyobb kőrt is. A 12.000-et úgy kiköpte, hogy szinte észbe sem kaptál, már váltani kellett. Hozzá kell tenni, hogy 90-95-nél többet akkoriban sem ment.
Amíg nem hagy az út szélén, nem zavar, csak feltűnt, hogy a félgáz és a teljesgáz között csak a hörgés a különbség.
Ez 1-esben sem forog ki teljesen..... Erre tegnap figyeltem fel, amikor lassabban ment a forgalom és a 70~75-höz nagyon sokat kellett visszaengedni a gázon! Eddig azért nem tűnt fel, mert hosszú távon használom, tehát kb.3km zötyögés után főút, nyélgáz és ~35km-en kereszül el sem engedem. Hazafelé ugyanígy. Felső tartományban valami elfogy belőle... (a szusz? )
Ne balhézzatok!
Inkább azon gondolkozzatok, hogy hogyan kellene egy programozható előgyújtásvezérlőt építeni!
A másik kérdés: Eddig ugyebár fel sem tűnt a jelenség, mert húztam a vasnak, mint a hülyegyerek, szóval
4-ben csőgáz: 80km/h
5-ben félgáz: 85km/h
5-ben csőgáz: 85km/h
6-ban félgáz: (lassul)
6-ban csőgáz: 75km/h
Mi a kevés még? Tudom, a lóerő, de azon kívül... Ennek ez a természetes, hogy félgáz után csak hörög, mint a vaddisznó, de nincs teljesítényváltozás?
8éve ismerem az előéletét ennek a motornak. Már akkoriban is mentem vele egy-egy nagyobb kőrt is. A 12.000-et úgy kiköpte, hogy szinte észbe sem kaptál, már váltani kellett. Hozzá kell tenni, hogy 90-95-nél többet akkoriban sem ment.
Amíg nem hagy az út szélén, nem zavar, csak feltűnt, hogy a félgáz és a teljesgáz között csak a hörgés a különbség.