Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még a vak is átlát rajtad...
Leírod az egyik nap, hogy "nehogy" valaki felhívjon a Zündapp után érdeklődve, erre következő nap rögtön akad egy érdeklődő? Meg a következő nap is? Természetesen szám nélkül?
Te most komolyan engem akarsz hülyének nézni?
Azért akad ilyen hátrány a Simsonnál is nem?
Alapvető bajai vannak a motorjaitoknak, ne iylemiben gondolkozz, mert felesleges.
Nmetom, amikor megakadt az a henger amit én csináltam neki, akkor előtte 12800 on ment vele nyolc kilométert:)
másik kérdés hogy ha akksival tolom és világítások nélkül akkor mennyi ideig bírja a töltés nélkül? azaz hány órát? és hány amper mellett?
:D de hovy a picsbe szerezzek L gyűrűs dugót olcsón?
de a Gecsei mocija mekkorra volt a max fordulata ami kiforgott?
L gyűrűvel kiválóan

Gecsei Pista iylen gyújtással tolta pár éve.
(gp racing)
Csinálj róla videot!
:) ilyensmit építek most de nem stihl gyújtás lesz hanem rotor gyújtás gyakorlatilag nullás lendítőtömeggel (a lendkerékben nem lesz mágnes meg minden csak egy kis kúpocska ami rámegy a főcire és arra van felheftelve egy kis lemezke a jeladó miatt)és akkumulátorral lesz ellátva és mágneses jeladóval és CDI-vel lesz megcsinálva.
kivi leszek hogy akkor hogy fog pörögni?
http://www.ebay.de/itm/Puch-Co...

Hátha még valaki szeretne Cobrát építeni..
Tudomásul vettem! Köszönöm!
Alapvetően az égési csúcshőmérséklet határozza meg a gyertya hőértékét, z meg 1800-2200 fok, nagyon sok jelentősége nincsen, hogy 70 fokon jár e henger vagy 130 fokon.

Az égési csúcshőmérsékletre a bevitt energia mennyisége, illetve a cső, a sűrtési végnymás, vagyis leginkább a literteljesítmény van hatással.

Pl egy babetta, aminek nicns teljesítménye, nem is szív annyit, nem is fűti annyira a kipu, nincs is nagyon fejbeütve, abba elég egy 6-7-es gertya légyhűtés mellett.
Vizesel sem lenne nagy a difi, mert a motoron kereszülmenő energia kicsi, nincs ami a ygertyát fűtse.
Nagyon maximum egyel kisebb kell vizesbe azonos feltátelek mellett, de azonos feltételek meg szinte nicnsenek, mert amelyikben kakajó is van, az szinte garantáltan vizes, így nincs is mihez hasonlítani.
És a gyertya hőértékét nem határozza meg az, hogy ez vízhűtésű?
Ennek gyári cuccal is többet kell tudnia! Nem tuning motort akarok, csak annyit, hogy minél többet kihozhassak belőle a beállítások pontosításával. Nem akarok rezót, nem kell semmi extra! Gyárira akarom visszaállítani, beleértve a fényezést is, persze azt majd a legvégén..
Háát, 7-es ngk a simsonba is kicsi.
hallod! a gyertya hőértékét is nézz már meg4 mert az is sokat számít mert a benzinlobbanás időfüggvénye miatt
pl túlnagy hőérték meg nem jó és túlalacsony meg akkor detonálnifog vagy elolvad a gyertya.
bár sztem először próbáld ki a ngk bhs 7-es gyertyával hogy hogyan reagál és ngk 8-assal.
de a pörgőseknél 8-as hőérték a jó. bár nekem a 7es váltbe jobban inkább...
ott a rezó pont azért van.
Úgy érzem, hogy hamarosan be kell szereznem egy stroboszkópot.... Az mégiscsak többet elárul a jelenlegi beállítási értékekről. Ezek után tudunk komolyabban beszélgetni, mert mindaddig csak találgatás az egész. Szerintem alapból, beállítás nélkül lett már előttem is összerakva, majd megjelölve. Amikor a motor hozzám került, szétszedve, a blokk darabokban volt, a megjelölt helyre állítottam vissza. De ez műszert nem látott.
Persze, használunk is iylet meredekebb cuccokba, de kisebb fordulatra teljesen felesleges.

Egy normál utcai motorra, vagy ameyik nem forog 7-8 ezernél többet teljesne megfelel az egyenes gyújtás, az iyleneké rendszerint egyenes is.(vagy majdnem az)
A problémák 10 ezer felett kezdődnek itt már eléggé kötelező a györbe.
(és ezt ne úgy értsük, hogy üresben terheletlenül emnnyit forog, hane mhogy utsó fokozatban, hol kezd esni a nyomatékgörbe)

Ilyen széria pukkzündapp már pont határeset lehet rá tenni de sok értelme nincsen, nem forog annyit.

Iylen gyújtásgüörbét nem csak PiC-kel lehet intézni-régebben sem azzal csinálták- hanem sima R-C tagokkal.

(egészen melelsleg, a félvezetős gyulák pár fokot már maguktól is belehúznak áltlában, mert a fordulat emelkedésével javul a kitöltés)
huuuuuu! itt a helyünk! nöi motoros nap 4-én!http://wild.hu/usr_esemenyek.p...
Értem és köszönöm! Bár a programozható gyújtáselektronikát ilyen irányban is el lehet toszigálni, ezt egyébként alapesetben, önállóan a motor saját gyújtáselektronikája végzi?
Gyanítom, hogy nálam a motorkerékpár fogalma azt jelenti, hogy az alkatrészek, összeszerelés utáni együttes használata.
Esélesen nálad a legjobb tuning a beálíltás lenne:)
Rosszul gondolod.
A 2t motorban a fordulat emelkedésével enm romlanak, hanem javulnak a körülmények.

HA megtekinteksz egy szabályozott gyújtást (amiylet szeretnél) akkor azt fogod tapasztalni, hogy 25-35 fokról indul a gyújtás, innen 6-7ezer környékéig viszonylag laposan esik vagy egyenes, 8-9 ezer felett viszont eléggé meredeken be kell húzni a gyújtásgörbét akár 10 fok alá is.
(a normál kis fordulatu motor előgyújtása 17-23 között szok lenni, azért ennyi mert ez következik a benzin égési sebességéből.

Ebb a témába még be szokott kavarni a poweszelep ha van, mert amyleiknél hirtelen rányit, azoknál a gyújtásgörbe is esélyesen változtatva van ugrásszerűen, de ezek et is le kell törni magasabb fordulaton.