VAn egy jó kis cikk, erről, Gecsei István (Simsonos) írta, felllelhető a neten valahol szerintem.
Értekezés nyomatékról, teljesítményről és fordulatszámról, valami ilyesmi a címe.
Ha kényelmesen és kulturáltan motorozható motort szeretnék 125-ös kategóriában, akkor én mindenképp négyütemű, hagyományos, váltós gépben gondolkodnék.. Nem mindenáron a sebesség a lényeg. Én inkább nyomatékpárti vagyok, nem kell 80-100nál többet tudnia, de ha jön egy felüljáró, ne kelljen már azonnal 3-at vissza váltani..
A 125-ös nekem pont egy amolyan kieső kategória.. Szerintem 400ccm alatt nem igazán van olyan igazán jónak mondható.. Mint ahogyan autóban is 2500ccm és 6henger a minimum. Persze alatta is van szép és jó, de szélesebb körben használva kellenek ezek a paraméterek. 125ccm-ben pl. egy Aprilia AF1 már elég jól muzsikál.
Jól mondtam én.. első-hátsó kerékre egy-egy blokk és az enyém is fog így menni.. :D Gratulálok hozzá! Nyilván az enyém sem olyan hulladék, csak pusztán a 118kilómmal van egy kis baja.
Az jó lenne bár a hercules matricaszettel valahogy nem jutottam velük dűlőre!Elkezdtük lefixálni a dolgokat tök sokat segítettek meg minden aztán egyszercsak megszakadt a levelezés!
Az a baj, hogy pontosan nem ismerem ezt a típust. Ahogy nézem, a kipuffogó, kerekek, sárvédők, első villa, fék, kezelőszervek jók a cobrára. Így már érdemes átgondolni. Ha nem jók, akkor blokkot tudok bele tenni. Csak az a 190km út dobja meg az árát. Nem tudom, tanácstalan vagyok.
múltkori szigetszentmiklósi börzén félve vettem netbookomba 1 gb 667 mhz-s memóriát 1000-ért és fuck yeah műxik ! és így most 2 gigás lett a book és legalább kicsit gyorsabb lett a gépem:)
Értekezés nyomatékról, teljesítményről és fordulatszámról, valami ilyesmi a címe.