Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De erős valaki az 50 kilójával.:D
Következő Siófuckon lesz na arra gyere
tömören röviden a általában nyomatékos legyen akkor a áttéttel módosítást kellvégezni.
így akkor kijön az eredmény az alsó vagy felső tartományban. :)
Nos, kellemes ünnepeket mindenkinek, vigyázzatok, nehogy belekeveredjetek valami relativitáselméletbe is..

Szép éjszakát!
Így van! Nekem is teljesen mindegy, bár én valahogy nem tudtam értelmezni azt a szöveget.. sebaj, jön a babetta!
Ja, és MV50-et keres a cimbim.. én pedig cobrát. Legalábbis alkatrészeket!
P[teljesítmény]= n[ford/perc] szorozva M[forgatónyomaték Nm] Tehát a pillanatnyilag adott fordulatszám és az ekkor mért forgatónyomaték szorzata a teljesítmény! Ergo: a nyomatékos motor az nem gyenge, csak nem pörög annyit ugyanazon a teljesítményen, mint fordított esetben! A gyártó által megadott adat a motor optimális fordulatszáma melletti leadott teljesítményét jelölik.
Jól van, nekem teljesen mindegy.
Aki akarta értette.
Persze-persze, pont kezdtem megérteni! Remélem nem probléma, ha ezek után is csak "gyenge" motorral szeretnék motorozni! Gondolkodtam is egy fasza babettán, aminek a hengerébe homokot szórok majd, hogy minél gyengébb legyen, így majd igazán nyomatékos gép lesz belőle!
Az pedig mindenkinek saját dolga, hogy mire van szüksége, vagy mire akarja használni ugyanazt a teljesítményt.

De valószínűleg megint én vagyok a hülye, hogy ilyen magasröptű vitába kezdek olyannal szemben, aki szerint úgysem értem az egészet. :D
Tetszik a képlet de miről szól?Sosem értettem a fizikát sok betűt megjegyezni áhh.Haverod nem érdekli Puch DS-50?
Erre most mint mondjak...
VAgy nem olvastad el amit én és Gecsei ősszhordtunk, vagy nem értetted meg.

A gyakorlat szükségszerűen követi az elméletet.
Ha ezt nem akarod elfogadni, arról én nem tehetek, akkor a fizikát te akarod megbaszni.
És más henger űrtartalomból.
Makulátlan.
Nincs is ezzel semmi gond, csak a fizikát megb*szni nem lehet! És igenis sértőnek találtam azt a dumát, hogy amit mi nyomatéknak nevezünk, az valójában gyenge motor! Egy S100-as lánctalpas motorja 100Le, a haver VF-hondája szintén 100Le. Mégsem lehetne egyikben sem kiváltani a másik motorját. Miért? Mert a P=n*M -ből az egyiknél az "n" a nagyobb, a másiknál az "M"... Viszont a "P" mindkettőben ugyanakkora! Így aztán hiába lánctalpas, vagy VF-Honda, egyiket sem lehet a másiknál erősebbnek mondani, csak azt, hogy MÁS CÉLRA KÉSZÜLTEK!
A tankja szép!
5000.
Hátsógumi mennyi?
Akkor olyan, mint én.
Szólok neki, de ő nem "valami" motort keres, hanem általában olyat, ami ritka, vagy szinte nincs is.
Zoli adott köbcentikről szólt szerintem.Nem szeretnék megsérteni senkit de ha ismerné a hátterét a 80-as évek előtti és a 80-as évek utáni német kismotorgyártás helyzetét akkor pont ugyan azt mondaná mint te a 80-as 50-es párbajról.
Hát, ő nem igazán, én annál jobban szeretem a balhét. Mitöbb, olyankor szadista genya is imádok lenni! Szóval egy orrcsont beigazítása után egy-két köröm vagy fülcimpa letépése már csak hab a tortán. Persze nem mindig vagyok olyan rosszkedvű..
Ha tényleg érdekli haverod valami motor, privátban lehet érdeklődni.
Szeretne verekedni a haverod?