Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Valószínűleg nem nagy segítség, de nálam a Cobra csinált ilyet. Hosszú idő után jöttünk rá, hogy a kiemelőkar kopott el és az acél kiemelő tengely szó szerint át fúrta magát a karra szegecselt fémlapon és az alumíniumban állt meg. Nálam két félből áll a kiemelő tengely, amik között egy 4mm-es golyó volt. Az is elkopott. Mikor minden jó lett, akkor az összeszerelés tartogatott meglepit. A kuplung kosarát csak és kizárólag egyetlen pozícióban lehet helyesen összerakni. másképp is össze tudod szerelni, de akkor az a jelenség, hogy nem tudod a kuplungot behúzni. Ha a kopásokat kiküszöbölöd és helyesen rakod össze, meglepően finom, könnyen kezelhető és nem csúszós kuplungot kapsz! Nézd át újra! Sok sikert!
Ránézésre is szarul van össze"szerelve" a kuplung nem?
Hello, van egy Puch monza amit szerelgetek az egyik ismerősömnek. Állítólag 4-5 éve áll a motor most lett széthúzva blokk fúrás, főtengely felújítás, szimeringek, stb.
ahogy össze lett rakva addig minden tuti volt ameddig neki nem álltam a kuplung beállításához valamiért nem emel ki a kuplung akár hogy állítgatom azt a kis diót ami a dekliben van a kis műanyag kupak alatt. A kuplungkart már alig bírom behúzni, de akkor sem emel ki.
Esetleg tudna valaki segíteni nekem ebben az ügyben?
Előre is köszönök mindent!

(itt van 2 kép az egyik)
megint csak magadat járatod le....tehát mégiscsak te kezdted
na azért szóltam bele mert elegem van abból hogy mindenkinek a kedélyét rontod. nna befejeztem :P
ne probáld kimosni magad még mindig amnéziás vagy megint te szoltál be elöször!olvasd vissza memoriakirály
haha! és ha azt mondom hogy viccből kérdeztem? az a legnagyobb szánalom hogy mindig mindenkinek képes vagy negatívan beszólogatni bakker... Sztem nem ártana szedned frontint vagy asentrát. :P
nagy iQ bajnok vagy,még a szovicceket se érted.. a kishuga annyira van neki,mint neked 10 növéred..
na ugye...
addig meg ku.....sss
van kishúgod? eddig nem is tudtam.
Vegyél nagyobb dipotriájú szemüveget! Mondom hogy meg lesz csinálva ha időm engedi! Le is írtam jó pár oldallal visszább!
Egyszerűen nem találok eladó Puch Nevadát! Ebből ilyen kevés lenne?
Velem utoljára egy romet csinált ilyet!

Egy bokorban végezte, ahová bedobtam! A legidegesítőbb az volt, hogy nem tudtam felgyújtani, mert nem volt nálam tűzszerszám..
Ezzel már nem annyira.
Állandóan elromlott, nem zavarta, hogy a világ végén voltam éppen!
Kreidlerhez méltó viselkedés...
El is lopták 1x...
Én is "élvezettel" motoroztam ezzel!
Szerintem ezeknél a motoroknál már nem számít, hogy mennyit megy! Itt már inkább az dominál, hogy mennyire gyári/eredeti. Ha erőt és sebességet akarok érezni, akkor előveszem a DR500-at..
Fele annyit megy mint a Cobra!
De nem is igazán monza váz.. Akarok egy ilyet!
Te inkább ezekkel foglalkozz!

http://youtu.be/plcb5bXJs0U
dayerses.com/data_images/posts/puch-nevada/puch-nevada-01.jpg

Puch Nevada?!
Ezt a típust nem is ismertem! Ez valami átmenet? Monza vázban monza blokk, turbinás hűtéssel? De jól néz ki!
Én meg malévval!
Majd rollerral megyek!
Én nem ecélból. Csak bemutatom a sportot amit űzök.