Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olvasgattam ma az első pár oldat... Hogy milyen béke honolt még itt akkoriban... Aztán a wc-gurigás direktszűrő..
Majd eszembe jutott, hogy mennyire lenne baromság, ha csinálnék a karbi és a henger közé egy membrános közdarabot?! Vagy jobb lesz, vagy ilyen marad.

Meg még azt is kérdezni akartam, hogy az 50-es puch-ban egy 1gyűrűs yamaha dugó van, alakítás nélkül tökéletes bele! De milyen Yamaháé lehet? Ezzel vettem egy blokkot, ezt raktam össze..
ami nálam van motor így néz ki.
Elvileg Puch monza...
értem akkor henger nélkül is oké?
nagyon gááázzz ez vizes blokkos? és ráadásul ez puch? http://www.jofogas.hu/baranya/...
nem kell felújított mert hengere is van frissen fúrva egy átlagos ami megy.
bár viszonylag jóállapotút tudok esetleg összeállítani.
De viszont ha kell neki generálos blokk.
az is megoldható csak az nem olcsó.....
mert a főtengely csapágyak eléggé speciálisak és a legolcsóbb kb 4ezer körül van darabja.. :( és akkor ha főci felújítás ,meg hengerfúrás és dugószett.....
stb.
Emberünknek milyen váza van?Kép van?
hát az állapottól függően. most konkrétan nem tudom mertt nincs most egy komplett blokkom nincsen mert alkatrészekből kell összeraknom..
Mennyi lenne a Puch blokk?
fogalmam sincs hogy mennyit adna érte holnap meg kérdezem
Amúgy köszönöm a kuplungal kapcsolatos segítséget!
talán tudok egyet de mennyiért akarna?
meg csináltam:D
esetleg valaki nem tud egy komplett blokkot eladót ami működik?
mert a motor tulajdonosa azt mondta hogy lehet hogy venne egy másikat mert van egy váza még blokk nélkül.
most már úgy van sikerült meg csinálni:D most már kiemel rendesen :D
3x 4x szétszedtem meg össze raktam:D
amúgy a elsőképen lévő felszerelése az ok.csak lamellák nem jó.
lamellákat úgy rakjad hogy a lemez legyen elöl
leghátul nem kell lemez mert az a belső kosár is lemezként használ.
az úgy jó!
akkor mondom a sorrendet a kuplungharang, utána akkir belsőharang, és akkor ferodo,lemez, ferodo, lemez ferodo lemez és akkor rá rúgóház aztán bele a rúgót és akkor zárokupak azaz rúgóleszorítóalátét, és rá körmösanya, meg anya, és akkor jön rá a kiemelőcucc és a zéger ennyi.
így már jónak kell lennie
és fontos hogy amielőtt próbálnád a kiemeléssel a deknin zárd vissza a kupakot mert enélkül nem emel ki rendesen akkor. de ott is lehet hangolni a holtjátékot
de ha túl nagy vagy túl kicsi akkorlea műanyak kupak a dekniről és akkor megint hangolsz rá. ráfogsz jönni....
töltöttem fel pár képen az elsőn van egy anya a főtengelyen az jó helyen van?
véletlenül nem az alá a kis harang alá kell?
Nekem így volt össze rakva...
Igen onnan hiányzik egy fém lamella. Majd úgy kell összerakni a kuplungot, hogy kicsit benyomod a rugót aztán be a seeger gyűrűt. A középső csapágyas valami meg állítható. Csak vigyázz mert szét szokott hullani.
az jó lenne előre is köszönöm.:D
én még szétszedem és lefényképezem hogy is mutat most az egész
Brumo jól mondja! Már az összeszerelés sorrendje sem jó!
Igen. Az az aluminium harang alól hiányzik valami ha jól emlékszem. De holnap ha kell lefotózom neked ha van szétszedett blokkom.
szarul van összerakva a kuplung mert a képen a legutolsó lammella nem ferodolosnak kell lennie hanem lemeznek! és amásik hogy a középcsavar meg állítható. De ha nem megy akkor megcsinálom neked akár csukott szemmel is.
mert nekem vagy 4-6 blokkom ömlesztve van ilyenből. :)
akkor az is lehet a probléba hogy nem jól vannak a lamellák, és a rugó ami benyomja az egészet?
Sajna nem ismerem ezt a motort:S és nem is én szedtem szét:S
nem tudom sajna még ilyet nem is láttam és az a legrosszabb hogy nem én szedtem szét:S