Egyébként azért gyilkoljuk egymást, mert Slick azért vesz meg minden motort, hogy elnepperkedje külföldre, míg a többség saját magának szeretné a szépségeket.
Én úgy tudom, hogy ebben az esetben nem számít, hogy osztrák.. Tulajdonosláncról sem hallottam még. De ha így van, ez szívás, mert utólag is behajthatják az átírás költségeit, visszamenően az eredeti tulajig, illetve legalább addig, amíg volt róla adásvételi.. De mi van akkor, ha semmi sincs róla?!
Szerintem azért nem ennyire egyszerű...
Tegnap 1 fórumon olvasgattam papírok nélküli járművek forgalomba helyezéséről. Ott tulajdonosi láncokat emlegettek... Tehát, ha nincs meg a forgalmija a motornak, akkor tulajdonosi lánccal kell rendelkezni addig a tulajig akinél még forgalomban volt a jármű.
Ha meg nincs meg ez, akkor ők lehet, hogy látják, hogy ki használta legutoljára a gépet, de nem szolgáltathatnak ki adatokat.
Egyébként valószínűnek tartom, hogy az a Ks Magyarországon nem is volt forgalomban. Valaki az osztrákoknál "összelomizta" és behozta.
Én úgy tudom, hogy az okmányirodában be kell adni a kérelmet, a rendőrség alváz és motorszám alapján rákeres és ha nem lopott, akkor vissza lehet papírozni, szigorított vizsga után elvileg használható.. De ez nem biztos, hogy ebben a sorrendben működik.
Ha egy-két év alatt sem rendeződött, akkor meg kár is energiát bele nyomni.. Mindegy, számat befogtam, semmi közöm hozzá. Örülök, hogy itt lehetek köztetek!
de amúgy valamilyen szinten lehetne rendszámozni ha restaurálható. eredetire akkor kaphat simán OT-t de ha meg nem akkor pályagép és akkorr kihegyezni a hengert satöbbi :)
egyébként gondolkoztam vmi pályagépre...
Sajnos ez a papírok nélküli ks175 a pályázáson kívül max csak arra jó, hogy az ember megcsinálja és veterántalálkozókon mutogassa. Meg alkatrésznek.
Azért jó, hogy oldalakon keresztül az ész osztást és az egymás szidását lehet olvasni és semmi érdemleges dolgot nem.
A mai Magyarországon nem könnyű munkát találni. Főleg 50 év fölött és a pályakezdőknek. Lehet írni a futárkodást, de az nem egy 50-es éveiben járó embernek való. Nem tudom, hogy Pesten hogy fizetnek, de vidéken nem valami nagy alternatíva.
Ha ez tényleg 175-ös, akkor tökre alkalmas volna young timer pályamotor alapnak, akkor nem baj, hogy semmi papírja sincs.
Ha lenne rá keret rá is mennék, legalább képviselné valaki ezt a márkát is, ha már az itteni uraknak ez eszükbe sem jut...
Egyébként ezt mutattad a német érdeklődőknek?
Mindenki abból él, amiből tud és abból is gazdálkodik.. Ez ellen nem lehet tenni.. De értem a problémát.
Továbbra is keresem a következőket Cobra GTL-hez:
-Plexi
- Fejidom
- Gyújtáskulcs
- Indexek
- Kipuffogó (gyári 80-as)
- Első fékbetét (nem baj, ha rossz)
- Oldaldekli csavar (nagyfejű)
- Hátsó sárvédő
- Hátsó lámpa
- Kilóméteróra meghajtó
Tegnap 1 fórumon olvasgattam papírok nélküli járművek forgalomba helyezéséről. Ott tulajdonosi láncokat emlegettek... Tehát, ha nincs meg a forgalmija a motornak, akkor tulajdonosi lánccal kell rendelkezni addig a tulajig akinél még forgalomban volt a jármű.
Ha meg nincs meg ez, akkor ők lehet, hogy látják, hogy ki használta legutoljára a gépet, de nem szolgáltathatnak ki adatokat.
Egyébként valószínűnek tartom, hogy az a Ks Magyarországon nem is volt forgalomban. Valaki az osztrákoknál "összelomizta" és behozta.
egyébként gondolkoztam vmi pályagépre...
Kalocsán, ami nagy pálya, oylan időket mentek, hogy a helyli gixer tulajok csak néztek.
De nagyn jó alap lenne az tény.
Azért jó, hogy oldalakon keresztül az ész osztást és az egymás szidását lehet olvasni és semmi érdemleges dolgot nem.
A mai Magyarországon nem könnyű munkát találni. Főleg 50 év fölött és a pályakezdőknek. Lehet írni a futárkodást, de az nem egy 50-es éveiben járó embernek való. Nem tudom, hogy Pesten hogy fizetnek, de vidéken nem valami nagy alternatíva.
Ha lenne rá keret rá is mennék, legalább képviselné valaki ezt a márkát is, ha már az itteni uraknak ez eszükbe sem jut...
Azt látom, hogy a teló mint ha vastagabb volna, de a többieléggé uygan az.
cseburaska176@hotmail(pont)com