Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uhhh, de gyönyörű! Sajnos nincs ilyenem.
Ja, OT-t már nem adják csak úgy puszira. Sőt, többnyire már csak papíros gépeket lehet OT-ztatni!
Neked nem ilyened volt csak hasoló a tied nem ment 115-öt hanem jóesetben a felét.
Neked a fos blokkos volt, nem ilyened.

Egyébként ezt mutattad a német érdeklődőknek?
A kuplungszerelődet el tudod küldeni nekem? Csinálnék belőle pár darabot.
bazeg ilyenem volt tudom de kár volt eladnom!
de ha semmi nincs róla akkor legegyszerűbb a OT.....
Van neked ilyened?
Értem. De tudod, pénz beszél.... Ha nekem lenne rá pénzem, tuti, hogy az összes Cobra az én garázsomban állna.

Mindenki abból él, amiből tud és abból is gazdálkodik.. Ez ellen nem lehet tenni.. De értem a problémát.
Egyébként azért gyilkoljuk egymást, mert Slick azért vesz meg minden motort, hogy elnepperkedje külföldre, míg a többség saját magának szeretné a szépségeket.
Nem ugyan az a váz.
Említettél egy hátsó lámpát.. ;)
Üdv mindenkinek!

Továbbra is keresem a következőket Cobra GTL-hez:

-Plexi
- Fejidom
- Gyújtáskulcs
- Indexek
- Kipuffogó (gyári 80-as)
- Első fékbetét (nem baj, ha rossz)
- Oldaldekli csavar (nagyfejű)
- Hátsó sárvédő
- Hátsó lámpa
- Kilóméteróra meghajtó
Én úgy tudom, hogy ebben az esetben nem számít, hogy osztrák.. Tulajdonosláncról sem hallottam még. De ha így van, ez szívás, mert utólag is behajthatják az átírás költségeit, visszamenően az eredeti tulajig, illetve legalább addig, amíg volt róla adásvételi.. De mi van akkor, ha semmi sincs róla?!
Szerintem azért nem ennyire egyszerű...
Tegnap 1 fórumon olvasgattam papírok nélküli járművek forgalomba helyezéséről. Ott tulajdonosi láncokat emlegettek... Tehát, ha nincs meg a forgalmija a motornak, akkor tulajdonosi lánccal kell rendelkezni addig a tulajig akinél még forgalomban volt a jármű.
Ha meg nincs meg ez, akkor ők lehet, hogy látják, hogy ki használta legutoljára a gépet, de nem szolgáltathatnak ki adatokat.
Egyébként valószínűnek tartom, hogy az a Ks Magyarországon nem is volt forgalomban. Valaki az osztrákoknál "összelomizta" és behozta.
Én úgy tudom, hogy az okmányirodában be kell adni a kérelmet, a rendőrség alváz és motorszám alapján rákeres és ha nem lopott, akkor vissza lehet papírozni, szigorított vizsga után elvileg használható.. De ez nem biztos, hogy ebben a sorrendben működik.
Ha egy-két év alatt sem rendeződött, akkor meg kár is energiát bele nyomni.. Mindegy, számat befogtam, semmi közöm hozzá. Örülök, hogy itt lehetek köztetek!
de amúgy valamilyen szinten lehetne rendszámozni ha restaurálható. eredetire akkor kaphat simán OT-t de ha meg nem akkor pályagép és akkorr kihegyezni a hengert satöbbi :)
egyébként gondolkoztam vmi pályagépre...
Az mz kupásokat nemhiszem.
Kalocsán, ami nagy pálya, oylan időket mentek, hogy a helyli gixer tulajok csak néztek.

De nagyn jó alap lenne az tény.
csak akkor értenéd meg,ha az elözményeket is ismernéd 1-2 évre visszamenöleg...
Sajnos ez a papírok nélküli ks175 a pályázáson kívül max csak arra jó, hogy az ember megcsinálja és veterántalálkozókon mutogassa. Meg alkatrésznek.
Azért jó, hogy oldalakon keresztül az ész osztást és az egymás szidását lehet olvasni és semmi érdemleges dolgot nem.
A mai Magyarországon nem könnyű munkát találni. Főleg 50 év fölött és a pályakezdőknek. Lehet írni a futárkodást, de az nem egy 50-es éveiben járó embernek való. Nem tudom, hogy Pesten hogy fizetnek, de vidéken nem valami nagy alternatíva.
ott a pont én is elsőre a pályamotornak jutott az eszembe pont ez jó lett volna mert lehet hogy megverhette volna néhány mz-ket:)
Ha ez tényleg 175-ös, akkor tökre alkalmas volna young timer pályamotor alapnak, akkor nem baj, hogy semmi papírja sincs.
Ha lenne rá keret rá is mennék, legalább képviselné valaki ezt a márkát is, ha már az itteni uraknak ez eszükbe sem jut...
Ennek tányleg tük uygan az a váza mint a ksiebbeké?
Azt látom, hogy a teló mint ha vastagabb volna, de a többieléggé uygan az.
Írj emailt és ott elmondom az árakat.
cseburaska176@hotmail(pont)com