Sziasztok! Ebben a pillanatban szedtem szét a 80-as Cobrát. Összehasonlítottam egy 50-es blokkal. A következő eredményt kaptam, ami miatt érthetően nem pörög úgy a 80-as!
Szóval az a +75gr éppen elég, hogy a fordulatszámot visszafogja, tapasztalva ugyanezt egy előző, túl nehéz dugattyúnál.
A kipufogó nyílásáról csináltam képet. Azelőtt a derbinél ez volt kireszelve arra a mélységre, ami gyárilag (jelölve?!) van. Ettől volt nyomatékos, a reszelt pedig pörgős!
egyikötök folyamatosan gányol,a másik meg csak fikázik,de soha nem csinált egy motort se,csak nézegeti a szétszedett motorjait.még a narancs is darabokban van,csak a régi fotokkal dicsekszik fasza gyerekek vagytok,csak igy tovább
Valaki gyönyörűen restaurálta a motort, de ülést, meg kipufogót még nem tett rá.
zundapp kolléga a 40 éves szakértelmével sikeresen rákókányolta mindkettőt!
A kontinens egyik legrégibb, 1917–ben alakult motorkerékpárgyára, a most Münchenben letelepedett Zündapp, amelyrôl már nagyapáink is tudtak egy–egy dicsérô szót mondani.
Egykor gyártottak — és ezzel is kezdték — kétütemûeket, szelepeseket, egy–, két– és négyhengeres (boxer) motorokat. Egyik leghíresebb modelljük volt a "zöld elefánt" az oldalkocsival (amelyrôl még ma is "Elefant–Treffen" néven rendeznek évente Európa–méretû motoros találkozót).
A háború után a semmibôl indult új útjára a nagy múltú gyár, amely kizárólag mopedeket, illetve kismotorokat készített. Az elkényeztetett piacot hamarosan meghódították a müncheniek, és a kedvelt kétkerekûek mellett készítettek csónakmotort, erdô– és kertgazdaságnak motoros felszereléseket, majd szemet vetettek a nagyobb méretû kétkerekûekre is.
A Zündapp motorkerékpárok kereskedelmi sikerét nagymértékben segítették a pompás versenyeredmények, ezek közé számít jó néhány túra–EB gyôzelem. Az itt bemutatott KS 175 jelû motorkerékpár –— jelenleg a legnagyobb sorozatban gyártott Zündapp — eladó.
Mûszaki adatok: A keménykrómozású henger furat–lökete 62x54 mm = 163 kcm, sûrítési aránya 8,6:1, teljesítménye 17 LE (12,5 kW)/7000/ford., legnagyobb forgatónyomatéka 1,73 mkp/6700 ford., a Mikuni központos porlasztó torokmérete 28 mm, a tüzelôanyag keverési aránya 1:50, megszakító nélküli Bosch–tirisztoros gyújtással 6 V, 35 W, a vízhûtés termoszinfon–rendszerû. A fôtengelyrôl 2,8:1 arányban fogaskerék továbbítja a nyomatékot az olajban fürdô, hattárcsás kuplungon át az ötfokozatú, húzóekés sebességváltóhoz. A lengôvilla nyitott Koni–teleszkóprugóra támaszkodik, gumiméret ,25x18 és 3,25x+18 hüvelyk, elôl 260 mm átm. hidraulikus tárcsafék, hátul 160 mm átm. könnyûfém telefék, tüzelôanyag–tartály 14,25 lit., önsúly 116 kg., legnagyobb sebesség 120 km/óra, fogyasztás 5 lit/100 km, gyorsulás álló helyzetbôl 100 km/óra 11 mp. Érdeklôdni Csomaközön, a 41. szám alatt lehet, telefon: 095869242. (650738)
Mért adatok:
Lökethossz: 40mm mindkettőnél
Hengerfurat: 40/50mm
Csapszeg: 12/14mm
Csapszeg tömege: 25/50gr
Dugattyú tömege: 60/110gr
Szóval az a +75gr éppen elég, hogy a fordulatszámot visszafogja, tapasztalva ugyanezt egy előző, túl nehéz dugattyúnál.
A kipufogó nyílásáról csináltam képet. Azelőtt a derbinél ez volt kireszelve arra a mélységre, ami gyárilag (jelölve?!) van. Ettől volt nyomatékos, a reszelt pedig pörgős!
http://tapioszolos.olx.hu/jegk...
Lemaradt a http..
Ér ez ennyit?
Erre beleszólt a ktm-embe és akkor miért ne szóljak bele én is őrá nna.
zundapp kolléga a 40 éves szakértelmével sikeresen rákókányolta mindkettőt!
Egykor gyártottak — és ezzel is kezdték — kétütemûeket, szelepeseket, egy–, két– és négyhengeres (boxer) motorokat. Egyik leghíresebb modelljük volt a "zöld elefánt" az oldalkocsival (amelyrôl még ma is "Elefant–Treffen" néven rendeznek évente Európa–méretû motoros találkozót).
A háború után a semmibôl indult új útjára a nagy múltú gyár, amely kizárólag mopedeket, illetve kismotorokat készített. Az elkényeztetett piacot hamarosan meghódították a müncheniek, és a kedvelt kétkerekûek mellett készítettek csónakmotort, erdô– és kertgazdaságnak motoros felszereléseket, majd szemet vetettek a nagyobb méretû kétkerekûekre is.
A Zündapp motorkerékpárok kereskedelmi sikerét nagymértékben segítették a pompás versenyeredmények, ezek közé számít jó néhány túra–EB gyôzelem. Az itt bemutatott KS 175 jelû motorkerékpár –— jelenleg a legnagyobb sorozatban gyártott Zündapp — eladó.
Mûszaki adatok: A keménykrómozású henger furat–lökete 62x54 mm = 163 kcm, sûrítési aránya 8,6:1, teljesítménye 17 LE (12,5 kW)/7000/ford., legnagyobb forgatónyomatéka 1,73 mkp/6700 ford., a Mikuni központos porlasztó torokmérete 28 mm, a tüzelôanyag keverési aránya 1:50, megszakító nélküli Bosch–tirisztoros gyújtással 6 V, 35 W, a vízhûtés termoszinfon–rendszerû. A fôtengelyrôl 2,8:1 arányban fogaskerék továbbítja a nyomatékot az olajban fürdô, hattárcsás kuplungon át az ötfokozatú, húzóekés sebességváltóhoz. A lengôvilla nyitott Koni–teleszkóprugóra támaszkodik, gumiméret ,25x18 és 3,25x+18 hüvelyk, elôl 260 mm átm. hidraulikus tárcsafék, hátul 160 mm átm. könnyûfém telefék, tüzelôanyag–tartály 14,25 lit., önsúly 116 kg., legnagyobb sebesség 120 km/óra, fogyasztás 5 lit/100 km, gyorsulás álló helyzetbôl 100 km/óra 11 mp. Érdeklôdni Csomaközön, a 41. szám alatt lehet, telefon: 095869242. (650738)