Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tény, hogy Pollini cucc volt rajta.. A gyári 50-es hengerrel az egyik 80-at ment, a másik 60-at, de azt hegyre felfelé is tartotta. Hetekbe telt, mire rájöttem, hogy miért más a két henger. A trükk a kipuffogó nyílásnál van. Maga a nyílás ugyanakkora, de belül, a hengerfal hosszabb, tehát tovább van nyomás alatt a dugattyú, de lassabb az öblítés folyamata. A 12ezer fölé pörgő hengerből ez a gyári, gát szerű képződmény el volt távolítva, gyakorlatilag a holtpont felé ki volt reszelve. Ugyanezt megtaláltam a Puch 80-as hengerében is, de nem bántottam. Valószínűleg veszítene az alsó nyomatékból, és többet forogna, de ennek már nem a verseny a dolga. Csak menjen és nekem az is elég. :)
Ez milyen lámpa? Rosszul látom, vagy nem Cobra?
itt van a 2 kép ezek vannak.
9 ezren 110 ugyanmár...
Én sem mondtam mást.
ápr 7-én :)
szigetszentmiklós
kéktó park
Még a GTL Cobra is 6.5 lóerő! A Sima GT meg 6.25 egy előttem lévő Typenscheinből mondom. Ha kell más adatokat is tudok belőle.
nyilván, a mina(derby) blokkra lehet kapni huszonloerős szettet is, de nem arról volt szó, hanem a szériáról.

Riknek sem széria állapotban ment annyit amennyit.
És 11 ezeret forog gyárilag a széria hatodikban?
Ne fárasszál mán ombre:)
a hulladékod,amit gondolom reklámozni akarsz,akkor fog 11000-et forogni,ha furogéppel megforgatod a fötengelyt... mutass már egy gyári adattáblázatot a 7100 feletti fordulatokrol! idiot...
most már biztos,hogy szedsz valamit....irni nem tudsz,a "forudlat" szo melyik nyelvjárásban találhato?én csak a fordulatszámot ismerem az intelligencia hányadosod pedig csak törtszámokkal lehet kifejezni,ami a te esetedben jo értéknek számit...
Ez igazán remek hogy nem egyedül vagyok hondás.A képeket sajnos csak késöbb birom felrakni de rajta vagyok!
üdv
Annyira primitív vagy hogy kár érvelnem ellened.
40-éve ezekkel foglalkozol és foglamad nincs semmiről.Ott a gugli üssed megmondja hamar.
Nézz utána...
ezeket a számokat álmodtad,vagy szedtél valami gyorsitot?
A 85ccm-re fúrt Derbim alattam is nevetve, könnyedén ment 100-at.. De 6000-ford. alatt egy babetta is nagyobbat gyorsult volna.. 7000-nél észhez tért és 8-12000-között szakított! Viszont hivatalosan az is valami 6LE körüli..
Mikor lesz ez a börze?
ha utánanézel akkor láthatod pl hogy vizes sachs 6,25 7100nál
8.3 lóerő 9100nál 12-lóerő kb 12000 13000-ren jött ki belőlük.A gyári papíron cska zat adja megh ogy a törvényileg szabájozott 6,25-lóerő mekkora forudlaton adja a gép arról már nem szól hogy mit ad le 8100 9100 11000-as fordualton!
Szóval kamu a 120..
120 hoz kellene úgy 13-15 loerő pilótasúlytól függően.
A cobrának meg van fele.
Akkor nem olvastam hülyeséget? Egy leírásban azt állították, hogy gyári állapotban, újonnan ezek 115-120-at mentek és a gyári verseny 80-as 160-at ment pályán.. Igaz lenne?
Kell egy jó beállítás meg egy új dugó plusz gyűrű aztán máris megy 100 at vagy akár többet is. Sajátom 112-t ment de azon volt egy MZ Rezó.
Hozzád Talán B gyrmat van a legközelebb ahová tényleg érdemes elmenni ősszel