Tény, hogy Pollini cucc volt rajta.. A gyári 50-es hengerrel az egyik 80-at ment, a másik 60-at, de azt hegyre felfelé is tartotta. Hetekbe telt, mire rájöttem, hogy miért más a két henger. A trükk a kipuffogó nyílásnál van. Maga a nyílás ugyanakkora, de belül, a hengerfal hosszabb, tehát tovább van nyomás alatt a dugattyú, de lassabb az öblítés folyamata. A 12ezer fölé pörgő hengerből ez a gyári, gát szerű képződmény el volt távolítva, gyakorlatilag a holtpont felé ki volt reszelve. Ugyanezt megtaláltam a Puch 80-as hengerében is, de nem bántottam. Valószínűleg veszítene az alsó nyomatékból, és többet forogna, de ennek már nem a verseny a dolga. Csak menjen és nekem az is elég. :)
a hulladékod,amit gondolom reklámozni akarsz,akkor fog 11000-et forogni,ha furogéppel megforgatod a fötengelyt... mutass már egy gyári adattáblázatot a 7100 feletti fordulatokrol! idiot...
most már biztos,hogy szedsz valamit....irni nem tudsz,a "forudlat" szo melyik nyelvjárásban találhato?én csak a fordulatszámot ismerem az intelligencia hányadosod pedig csak törtszámokkal lehet kifejezni,ami a te esetedben jo értéknek számit...
A 85ccm-re fúrt Derbim alattam is nevetve, könnyedén ment 100-at.. De 6000-ford. alatt egy babetta is nagyobbat gyorsult volna.. 7000-nél észhez tért és 8-12000-között szakított! Viszont hivatalosan az is valami 6LE körüli..
ha utánanézel akkor láthatod pl hogy vizes sachs 6,25 7100nál
8.3 lóerő 9100nál 12-lóerő kb 12000 13000-ren jött ki belőlük.A gyári papíron cska zat adja megh ogy a törvényileg szabájozott 6,25-lóerő mekkora forudlaton adja a gép arról már nem szól hogy mit ad le 8100 9100 11000-as fordualton!
Akkor nem olvastam hülyeséget? Egy leírásban azt állították, hogy gyári állapotban, újonnan ezek 115-120-at mentek és a gyári verseny 80-as 160-at ment pályán.. Igaz lenne?
http://youtu.be/qmxe2M_-n60