Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az ócska csak annyit megy mint az ősszes rozsdaboglya Zündappod!
kényelmesenvésvkilométereket
és ellenőriztem is hogy keni is e rendesen minden és valóban
félig nem :)
ez 4T LIFAN pitbike blokk újonnan vettem a boltból és igényesen megcsinálva minden és ellenőrizva és castrol actevoval feltöltve:)
elérem kényelmesenvésvkilométereket mentem már vele csak kell bele első tárcsafékbetét mert már azok csereérettek :)
tudom ilyenre terveztem és ellenőriztem is hogy keni is e rendesen minden és valóban minden ok! és amúgy egy decivel több olaj van benne.
ennek sem olyan a blokkja, ennek is egybe van a két tengely, meg nem is ilyen a hengerem sem.Ha pontosan olyant találsz akkor mutasd meg.
Köszi a segítséget!
eBay.
ZÜNDAPPOS csapat, figyelem! A képen látható zündapp blokktípushoz keresek a jóbarátomnak főtengelyt, vagy legalább hajtókart! Eredetileg ez alumínium hajtókaros és könnyen reped. Az sem baj, ha halott a főtengely, mi megcsináljuk!

Köszönöm!
Szerintem menet közben az olajpumpa és a fogaskerekek így is széthordják az olajat. Ha áll, akkor meg mindegy neki..
Tényleg jól néz ki! De ez milyen blokk? 4ütemű kymco?
Mentél Te ezzel a motorral 5 méternél többet?
Vagy azt a váltókart Te hogy éred el? Gondolom nem 50-es lábad van.
Amikor ilyen ferdére tervezted a blokkot, arra gondoltál, hogy az olaj hátrakerül?
akkor neked tecceni fog a barna mocim is :)
és ez? ez meg 80-as blokk és nicasilos volt és 4 felömlős. persze visít mint a malac :) menni az mint azállat :) persze így nem gyári csak a blokkjára értettem :)
Ezt én is így látom.. Inkább nyomatékos a 80-as, de nem gyorsabb.. Viszont a városban jobb vele közlekedni! Kényelmesebb, mert nem kell annyit fel-le váltani. Legalábbis én így tapasztaltam..
Nekem akkor is tetszik! Nekem túl messze van ahhoz, hogy megérje elhozni, akkor inkább a sajátra költöm azt a pénzt..
Én nem tudom csak arra céloztam, hogy a 80es motorkat sem csinálták nagyon erősre.
Szééép? Mit szívtál?
... és ott van rajta a Cobrára a hátsó lámpa! Egyébként szép kis motor!
Ebben 9 LE? talán, ha legalább 2 hengeres lenne! Egyébként tényleg alacsonyabb fordulatnál már "csúcson" van és 8000-től felfelé elfogy.. A 337-50 ésa 337-80 blokknál a főtengelyen kívül van még valami változtatás?
Nem ettől, hanem a kialakítás egyéb különbözőségétől forog vagy nem forog.
A geometrii méretek alapján, a 80asnak még forgósabbnak is kellene lenni, mvel jóval kisebb a furat/löket arány.

Vélhetően azért nem forgós, mert a kívánt 9 loerő alacsonyabb forudlaton is megvan

Meleseleg az yilen rövid löket kétüteműnél konkrétan előnytelen az elérhető csúcsteljesítmény szempontjából.
Nem biztos, hogy hasznos, de jobb, mint a balhé..