Szia Ago!
Lenne még két kérdésem:
1.A fokozatkijelzőn,hogy kell beprogramozni a környezetvédelmi tiltás kiiktatót?
2.Szeretnék a motorba(gsxr 600k3)gyorsváltót,lehetőleg olyat ami lefelé is működik.Milyen modulok kellenek ehhez,kb.mennyibe fájna szereléssel,beállítással együtt?(nem pályázok,csak lusta vagyok kuplungolni)
Köszi előre is!
Üdv.
Megprobálok válaszolni mindenre....
A Bazzaz-ról annyit kell tudni, hogy az amerikai superbike-ba lett fejleszteve, ott használták, majd mivel nem csak versenyzőket érdekelt, azért piacra dobták. Amerikában piacvezető termék.
Kipörgésgátló:
A kipörgésgátlóhoz nem kell felszerelni semmi egyéb érzékelőt. Nem a kerekek közötti fordulatszám különbség alapján dolgozik, hanem a fordulatszám tüske (hirtelen emelkedés) alapján. Ezért az egykerekezést teljes mértékben megengedi mind addig, mig a kerék meg nem csúszik. A kipörgésgátló nem olyan egyszerű, mint a többi termék, hogy van csak egy érzékenysége és annyi, hanem 12 gázálláson 500 fordulatonként be lehet állítani az érzékenységét 0-10 között, ami egy sportmotornál egy kb 400-500 adat. Ezen felül meg kell adni neki, hogy amikor erzékel egy megcsúszást az érzékenységi adatok alapján, akkor mit csináljon. Egy kicsi ideig vegyen el a gyújtást vagy pedig hosszabb ideig. Ezt is 10 fokozatban beéállítható minden egyes gázálláshoz. Ezen kívül még megadható, hogy melyik sebességi fokozatban mennyivel változtassa meg az érzékenységét. Ha ez még mindig nem elég, akkor van egy kézi kapcsoló is, amivel -5 és +5 fokozatban menet közben módosítható (pl. hideg guminál érzékenyebb, vagy ha fogy a gumi, akkor is ráállítasz).
Injektor-vezérlő:
Az injektor vezérlője a több injektorsoros motoroknál minden injektort vezérel. Állítani 12 gázálláson 500 fordulatonként lehet. Ezen kivül még megadható, hogy mennyivel korrigáljon sebességfokozat függvényében, mivel ott esetleg nagyobb a ram-air nyomás.
Gyorsváltó:
Igen, meg kell adni vásárláskor, hogy gyári vagy fordított váltót használsz. A gyorsváltó beéllítását is sebességfokozatonként kell megadni és a gyújtást veszi el.
A Bazzaz Z-Fi TX mind a három funkciót tartalmazza.
Megjelent hozzá a shift-light kijelző is és a kipörgésgátló kijelzője is opcióként.
Hali! Bazazz kipörgésgátlós cuccról tudnál mondani pár szót. Ha megmarad a cbr valószínüleg beruháznék egyre.
Igazából elsősorban a kipörgés gátlója érdekelne. Mennyire fasza? Tolerálja a kerekezést vagy azt el lehet felejteni vele, lehet esetleg menetközben ki/be kapcsolni?
Befecskendezésvezérlője milyen?
Bazazz oldalán aztláttam, hogy van Standard és Reverse változat. Az egyik fordított váltóhoz a másik simához való? (elvileg gyorsváltót is tartalmaz a kit)
Örülök, hogy jó lett a motorod... mondjuk "xar" is volt..
Remélem nem bántad meg, hogy a Suzuki FI Tuner Pro-ra beszéltelek inkább rá.
Meg gondolom most már érzed, mi a különbség egy jól beállított motors és egy "átírt, belenyult" ECU között.
Vigyázz rá, mert nem csak szép a motorod, de igen erős is..
Mondtad szóljak rád, hogy tegyél fel engem a lóerő ranglistára az 1.4-esek közé. Hát most szóltam. A múltkor néztem és még nem én voltam az "első" a gyári blokkosok között. Az elkövetkezendő napokban benézek hozzád személyesen és mesélek milyen így az Öreglány!
Megkellene nézni azt a 3szög alakú csatiti a tank alatt.
Nem-e valamelyik érintkezőjével van gond. Valszeg csak kicsúszott az érintkező méghozzá a csatlakozóban a piros vezetékkel lesz a gond (van még benne fekete - fehér, illetve a másikban fekete - zöld.)
Leállni azért áll le, mert nem kap üres jelet - nem világít a zöld lámpa.
Szia Ago!
Par hete vettem nalad fokozatkijelzot gsxr-hez,a nagyobbikat.Beszereltek szervizben és azota a muszerfalon az ures jelzo nem mukodik,ami nem is nagyon erdekelne,de ami jobban zavar,hogy a sztender kapcsolo uresben is leallitja a motort.Szerinted?
Érdeklődnék hogy van -e valakinek tapasztalata az FI Tuner Pro-val kapcsolatban mert én nem ismerem. Igaz ugyan jóval olcsóbb mint a power commander 3 de egy ismerősöm se tud róla mondani semmit.
Előre is köszi!
Szeretném az elavult PC III-at kicserélni egy hitech PC V -re autótuning egységgel együtt.
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan is van ez az autómata beállítási dolog. Beindítás után rögtön beállítja az optimális keveréket ? Mert akkor hidegben biztosan leáll nem ? Honnan tudja, hogy ez most hidegindítás és vagy már az igazi csak hideg van ha nincs belecsatlakoztatva motorvízhőmérőjelfogóegység - meg mondjuk nincs is imorotvizhőmérséklet merthogy léghűtéses ?
Biztosan elfér a két szélessávú lambdaszonda a csőben keresztben ? Ettől azonban sokkal kisebb lesz a csőkeresztmetszet ami meg veszteség . Akkor most tuningolás ( autó) után lesz pont ugyan akkora a teljesítmény a csőveszteség miatt ?
Szeretném ha a cucc fokozatonként is térképezne de nincs fokozatkijelzőm. Honnan látja a fokozatokat akkor ? Ha meg lenne akkor főleg hogyan látná hiszen a fokozatkijelzőt a kormányra kell szerelni nem ?
Meg lehet e oldani, hogy a felhajló rendszámtartó felcsukódáskor benyom egy kis kapcsolót ami átváltja a térképeket mondjuk galaktikus sebességre ,de amikor rendőr veszély van és lehajtódik akkor lekapcsol pontosabban a környezetvédelmileg legjobb, vörösiszapmentesített üzemmódban megy ?
Hogyan kezeli a folyamatosan megcsúszó hátsó kerék szituációt fokozatilag ? pl gumiégetéskor is megtanulja hogy ez most gumiégetési üzemmód ?
Tudok e én otthon manuálisan nevet adni a térképeknek amit látok a kijelzőn ?
Lenne még két kérdésem:
1.A fokozatkijelzőn,hogy kell beprogramozni a környezetvédelmi tiltás kiiktatót?
2.Szeretnék a motorba(gsxr 600k3)gyorsváltót,lehetőleg olyat ami lefelé is működik.Milyen modulok kellenek ehhez,kb.mennyibe fájna szereléssel,beállítással együtt?(nem pályázok,csak lusta vagyok kuplungolni)
Köszi előre is!
Üdv.