2008-as Yamaha XT660R-em van teljesen gyári állapotban. Van lehetőségem venni egy PCIII-at használtan.
A powercommander.com-on megnéztem, hogy ehhez a motortípushoz a 412-411 cikkszámú PCIII való. Viszont az eladandó PCIII-on 412-410-es cikkszámú matrica van - csatoltam egy képet is.
Próbáltam utánajárni a neten, láttam Raptorhoz is, meg XT-hez is ajánlva, de persze ezek nem voltak hivatalos források. Neked mi a véleményed? Előre is köszi a választ!
ui. 2005-ös XTX-be volt beszerelve, és elvileg normálisan működött
Szia Ágó!
Gsx-r600 k7 es van igaz Te a lóerő táblázatba k8-nak írtad de az teljesen mind1 nekem PC III van benne és a shifter is PC III ra volt téve csak egy busán volt fenn , ja és nyomó!
Lehetséges hogy a Commander valamilyen hibája miatt a motor rángatózik gázadásnál? De annyira hogy szinte használhatatlan. Üreseben szépen veszi a lapot. 600RR 2005-ös.....
Tudnom kéne miylen motorról van szó. MInt ahogy feket666 is irta, pl befolyásolja az injektor sorok száma is...
A gyorsváltó kapcsolók vélig meddig motorspecifikusak, mivel van amelyik a rudazatba szerelhető, van olyan, ami pedálhoz szerelhető ésvan olyan is, amelyik a pedál nyomórészébe vagy csavarjába.
Ezen felül pedig van húzó vagy nyomó.
De még nem is ez a legfontosabbak, hanem hogy mihez szerentéd kapcsolni, mivel pl a PC3-as gyorsváltó kapcsolója nem jó a PC5-höz meg fordítva... vagy pl a RapidBike race kapcsolója sem jó máshoz, vagy a Bazzaz-é sem tehető fel másra, csak kisebb/nagyobb átalakításokkal....
Bár nem AGO a nevem, de tőle tanultam már egy két okosságot. Többek között azt, hogy a Dynojet Quickshifter nem igazán működik egzakt módon a dupla injektorsoros motorokkal. Kérdés, hogy a te motorodban ilyen van-e. Az alapvetően mindegy lenne, hogy 1000-esre vagy akármi másra való a váltásérzékelő, csak az a lényeg, hogy váltó megfelelő irányú elmozdulására adjon jelet, de a fő gond a hozzászólásom első része. Biztos tud majd jobb megoldást is ajánlani.
Hali Ágó!
Ha PC lll-hoz szeretnék egy gyorsváltót kötni azt simán bedugom a helyére és működik, vagy el kell vele mennem hozzád?
Ja és még valami, a gyorsváltók is motorspecifikusak, vagy azok párosíthatók mással? Úgy gondolom , hogy gsx-r600 hoz 1000-es vagy busa quick shiftert?
Azt tudtam hogy 30%-al nagyobb mennyiségű térfogatáramra képesek a sportszűrök,csak azt nem tudom, hogy a Pipercross képes-e a több port, koszt megfogni a vékonyszövet társaival szemben?
A olajos szivacsszűrök beváltak az offroad gépeknél,gondolom pont a jobb szűrőkepésségük miatt,ebből gondoltam, hogy az utcai motorokba is inkább ezt az olajos szivacs megoldást érdemesebb erőltetni.
nem gondolod jól. Bemértük mind a hármat (Pipercross, K&N, BMC) és egyforma mennyiségű levegőt engednek át. Kb 30%-kal több, mint a gyári.
Álatalában azt szoktam javasolni, hogy 2-3000km-ernél meg kell nézni és az alapján lehet eldönteni, hogy ahol te motorozol, ott mennyire koszolódik. Az alapján lehet meghatározni, hogy mikor kell legközelebb.
Mondjuk én azt szoktam mondani, hogy megéri 3000-ént takarítani, meghálálja a motor...
A gyári elektronika alapból nem tudja tartani az optimális keveréket. Igy akkor sem tudja majd tartani, ha berakod a sportlégszűrőt...
A Pipercross szűrő érdekelne a gyári papír kiváltására,de mivel Én az "alaposan körberágom emberek" közé tartozom, rá is kérdezek 1-2 dologra.
Jól gondolom-e,hogy ennek a szivacs alapú, dupla rétegű szűrőnek, sokkal jobb a szűrési képessége mint a vékony szövet sportbetéteknek?(K&N, BMC....stb)
Normál utcai használat mellett,az alapos tisztítása és olajozása, a hozzáadott szettel kb. 5-6e km-ként elégséges-e?
A motoron a gyári kipufogót hagyom fent, akkor a gyári elektronika az optimális keverékképzést tudja-e tartani?
(CBR600F4i 06)
Vagy biztos ami biztos,a csere után mérni egy AFR-t.
Nálunk vásárolt PC-hez 20%-os kedveznyény van a beállításból (igy 40.000HUF), ingyen szereljük be, ha nálunk állítják be.
Mivel benne van a katalizátor, ezért csak pár LE-t jelenhet max-ba és többet a közép gázállás közép tartományában. Mondjuk ott motorozunk a legtöbbet... mármint a motorosok nagy része.
Alul jobb lesz a motor, lineárisabb, dinamikusabb és általában kevesebbet is fog fogyasztani.
A letölthető térképek nem annyira jók. Nem véletlenül letölthetőek ingyenesen. Minden motor más, nincs két egyforma motor. Innen kezdve a térkép is csak arra a motorra jó, amire készült.
Érdeklődnék, ha lehet. Van egy 09-es Honda CB1000R-em, és gondolkodom PowerCommanderV-ben. láttam az oldalatokon, ha jól emlékszem 89.000ft.
A kérdésem az lenne, hogy ha nálatok venném, akkor a beszerelés, feltérképezés mennyi lenne?
Nekem sima Bodis dob van a motoromon, katalizátor is fent maradt. Sajnos nem vagyok igazábol annyira hozzáértő, de kb mennyi teljesítményt jelentene ez plusszban? Esetleg alul nyomatékosabbá válna? Fogyasztást ez, hogy alakítaná?
Bocsánat a sok hülye kérdésért.
Ja, bocs most esett le , persze neked van mindkettő a boltban és majd összehasonlítod. A beszerelés-beállítás árát gondolom megtalálom a honlapotokon, de ez kb. mennyi időt vesz igénybe?
2008-as Yamaha XT660R-em van teljesen gyári állapotban. Van lehetőségem venni egy PCIII-at használtan.
A powercommander.com-on megnéztem, hogy ehhez a motortípushoz a 412-411 cikkszámú PCIII való. Viszont az eladandó PCIII-on 412-410-es cikkszámú matrica van - csatoltam egy képet is.
Próbáltam utánajárni a neten, láttam Raptorhoz is, meg XT-hez is ajánlva, de persze ezek nem voltak hivatalos források. Neked mi a véleményed? Előre is köszi a választ!
ui. 2005-ös XTX-be volt beszerelve, és elvileg normálisan működött
Nem fog rajta működni!
Gsx-r600 k7 es van igaz Te a lóerő táblázatba k8-nak írtad de az teljesen mind1 nekem PC III van benne és a shifter is PC III ra volt téve csak egy busán volt fenn , ja és nyomó!
Bármi lehet, de nem jellemző...
1. tegyél rá egy null térképet és nézd meg úgy
2. kösd le és nézd meg úgy
Tudnom kéne miylen motorról van szó. MInt ahogy feket666 is irta, pl befolyásolja az injektor sorok száma is...
A gyorsváltó kapcsolók vélig meddig motorspecifikusak, mivel van amelyik a rudazatba szerelhető, van olyan, ami pedálhoz szerelhető ésvan olyan is, amelyik a pedál nyomórészébe vagy csavarjába.
Ezen felül pedig van húzó vagy nyomó.
De még nem is ez a legfontosabbak, hanem hogy mihez szerentéd kapcsolni, mivel pl a PC3-as gyorsváltó kapcsolója nem jó a PC5-höz meg fordítva... vagy pl a RapidBike race kapcsolója sem jó máshoz, vagy a Bazzaz-é sem tehető fel másra, csak kisebb/nagyobb átalakításokkal....
Ha PC lll-hoz szeretnék egy gyorsváltót kötni azt simán bedugom a helyére és működik, vagy el kell vele mennem hozzád?
Ja és még valami, a gyorsváltók is motorspecifikusak, vagy azok párosíthatók mással? Úgy gondolom , hogy gsx-r600 hoz 1000-es vagy busa quick shiftert?
nem jó bele!
A 2005-ös 4*4 csatis, a 207-es pedig 4*3 csatis
Megnézted, hogy jó-e a r1 2007-08-as PC a 2005-höz?
Azt tudtam hogy 30%-al nagyobb mennyiségű térfogatáramra képesek a sportszűrök,csak azt nem tudom, hogy a Pipercross képes-e a több port, koszt megfogni a vékonyszövet társaival szemben?
A olajos szivacsszűrök beváltak az offroad gépeknél,gondolom pont a jobb szűrőkepésségük miatt,ebből gondoltam, hogy az utcai motorokba is inkább ezt az olajos szivacs megoldást érdemesebb erőltetni.
nem gondolod jól. Bemértük mind a hármat (Pipercross, K&N, BMC) és egyforma mennyiségű levegőt engednek át. Kb 30%-kal több, mint a gyári.
Álatalában azt szoktam javasolni, hogy 2-3000km-ernél meg kell nézni és az alapján lehet eldönteni, hogy ahol te motorozol, ott mennyire koszolódik. Az alapján lehet meghatározni, hogy mikor kell legközelebb.
Mondjuk én azt szoktam mondani, hogy megéri 3000-ént takarítani, meghálálja a motor...
A gyári elektronika alapból nem tudja tartani az optimális keveréket. Igy akkor sem tudja majd tartani, ha berakod a sportlégszűrőt...
A Pipercross szűrő érdekelne a gyári papír kiváltására,de mivel Én az "alaposan körberágom emberek" közé tartozom, rá is kérdezek 1-2 dologra.
Jól gondolom-e,hogy ennek a szivacs alapú, dupla rétegű szűrőnek, sokkal jobb a szűrési képessége mint a vékony szövet sportbetéteknek?(K&N, BMC....stb)
Normál utcai használat mellett,az alapos tisztítása és olajozása, a hozzáadott szettel kb. 5-6e km-ként elégséges-e?
A motoron a gyári kipufogót hagyom fent, akkor a gyári elektronika az optimális keverékképzést tudja-e tartani?
(CBR600F4i 06)
Vagy biztos ami biztos,a csere után mérni egy AFR-t.
Nálunk vásárolt PC-hez 20%-os kedveznyény van a beállításból (igy 40.000HUF), ingyen szereljük be, ha nálunk állítják be.
Mivel benne van a katalizátor, ezért csak pár LE-t jelenhet max-ba és többet a közép gázállás közép tartományában. Mondjuk ott motorozunk a legtöbbet... mármint a motorosok nagy része.
Alul jobb lesz a motor, lineárisabb, dinamikusabb és általában kevesebbet is fog fogyasztani.
A letölthető térképek nem annyira jók. Nem véletlenül letölthetőek ingyenesen. Minden motor más, nincs két egyforma motor. Innen kezdve a térkép is csak arra a motorra jó, amire készült.
Érdeklődnék, ha lehet. Van egy 09-es Honda CB1000R-em, és gondolkodom PowerCommanderV-ben. láttam az oldalatokon, ha jól emlékszem 89.000ft.
A kérdésem az lenne, hogy ha nálatok venném, akkor a beszerelés, feltérképezés mennyi lenne?
Nekem sima Bodis dob van a motoromon, katalizátor is fent maradt. Sajnos nem vagyok igazábol annyira hozzáértő, de kb mennyi teljesítményt jelentene ez plusszban? Esetleg alul nyomatékosabbá válna? Fogyasztást ez, hogy alakítaná?
Bocsánat a sok hülye kérdésért.
kb 2 óra.