Hengerenkénti lambdaszonda beépítése csak abban az esetben kell, ha 4 térképes, azaz minden hengernek saját injektor térképet kell csinálni.
Ha egy térképes beállítást akarsz, azaz minden henger ugyanazat a térképet kapja, akkor erre nincs szükség.
4 térképes beállítást csak tuningolt hengerfejű motoroknál szoktunk csinálni.
Helo Ago! Erdeklodni szeretnek PC beallitassal kapcsolatban:Nekem egy gsxr
750 k4 -em van. Mennyibe kerulne egy hozott/vitt (amerikaban vasarolt)
Power Commander IIIUSB beállítás minden hozza tartozo dologgal
egyutt(teljesitmenymeres elotte-utana)?Illetve nem vilagos ,hogy mit takar
az ,hogy: "Hengerenkénti lambdaszonda hely beépítése szükséges a leömlőkbe
(az ár nem tartamazza)". Van valami amit beszereles elott nekem be kellene epittetni a leomlokbe ,vagy ti meg tudjatok oldani a helyszinen. Illetve mennyibe kerulne ez nekem.
A bealliitas Aug vege fele lenne esedekes ,ha az ugy jo lehet nektek.A valaszt elore is koszonom.Udv!
leko
Én irtam az online calculator-t a HealTech utmutatásai alapján, de még nem fordítottam le. Én is ezt használom.
Mivel az órád maga nem "lineáris", ezért én 130-ra szoktam beállítánai, igy alul is , meg felülk is csal minimálisat.
Amúgy a készüléknek van egy tesztfunkciója is, ahol lelehet ellenőrizni az órád linearitását. A készülék küld 7, 14, 21, 28, stb... pontos sebességeket és látod mennyire jó vagy nem jó az órád...
megoldottam, azt hittem bonyolultabb a dolog , jó segítség ez az online kalkulátor
mentem 1 kört , GPS-el belőttem a sebességet, beírtam a kalkulátorba és 15 pecel a beindítás után már 40-nél 41el mentem, 100-nál meg 100-al
végre nem kell fejben taratnom, hogy adott sebességnél mennyit csal az órám
Beállítot vezérlővel gondoltam ,de akkor is megnézem az AFR-t amikor az AUTO Tune megteszi a dolgát.Csak , hogy biztos legyek.Néha téved a tehnika és ez minusz lovakba kerül.Egy Bazzaz fékpadi mérés segítene.Előre is köszönöm.
Szia!
A motor 2008 R6R,Akrapovic rendszer,K&N szűrő.
Csak azért szerettem volna megnézni a mérést mert a héten teszteltünk egy ilyen Bazzaz motort s kiváncsi voltam milyen egy fékpadi mérése.Csak kiváncsiságból.
1. Van fékpadi mérésem R6R-hez..
2. Akár még AFR-rel is
3. Mondjuk nem adtad meg az évjáratot,a mi azért nem elhanyagolható
4. Akár Bazzaz vezérlővel is van
5. De beállított Bazzaz vezérlővel vagy null térképpel
6. Ha beállítottal, akkor minek AFR?!
7. Ha beállítás nélküli, akkor meg minek a Bazzaz vezérlővel?!
8. És miylen légszűrővel?!
9. És miylen kipuffal?!
10. És minek neked egy másik motor AFR-je, amikor minden motornak más?!
11. És különben is...
Ago, köszi a segítséget, megtalaláltam én is az online kalkulátort csak nem tudtam értékeket és nem jutottam el a beállításokig.
Egyébként ha weblap angol az nem lett volna nagy gond, mert van több segítségem , hogy amit nem értek meg tudjam nézni, de ezt a Healtech-es lapot semmi nem fordítja-látja
Megtaláltam pdf-ben a User's Guide-ot, átkonvertáltam worldbe, azt meg lefordítottam.
Ma belölvöm gps-el a sebességet és beállítom a cuccost, már ha nem fog szakadni délután az esső.
Ha tudod, mennyit szeretnél beállítani illetve mennyi a pontos ésw mennyi a mutatott érték, akkor javaslom a: www.healtech-electronic.com oldalon, a speedohealer almenü és abban online calculator.
Ott kiválasztott a V4 és a precize lehetőséget, majd megadod a a mutatott és a valós sebességet, majd a go gomb. Aztán kiirja mit kell csinálni. Mondjuk ez is angolul van, de talán egyszerűen megadja, melyik gombokat hányszor kell lenyomni....
megkaptam ma délelőtt a PC-t mega seb. módosítót, köszönöm szépen a gyors ügyintézést! nagyon korrekt volt eddig minden!
délután mindketőt be is szereltem gyorsan, gondoltam a sebességet be is állítanám, de csak angol manual van, át kell rágnom rajta magam, esetleg nincs valami magyar instrukció valahol hozzá?
Nagyon köszönöm a gyors és korrekt választ
Azt természetesen kifelejtettem,hogy csak dobról van szó és nem rendszerről.
Úgy néz ki elmegy a tuono és fzs 1000 lesz helyette bár nem akarom elkiabálni.
Több tényező befolyásolja, hoyg mit mire.
A kipuff egyik fő dolga, hogy megfelelően "öblitse" a motor. Ehez megfelelő hosszuságunak kell lennie és megfelelő vastagságunak.
Ez függ a ccm-től, fordulatszámtól, hengerszámtól, stb...
Az egyik motorról való átrakásnál főként nem ezeket a dolgokat nézik, hanem hogy a kiömlő távolság azonos-e, az átmérője megfelelő-e, a leömlő elfér-e, nincs utban az olajszűrő, nem ér le túl mélyre, jól áll a végén a dob, stb....
Mivel FZS1000 karbis-ról van szó, ott még elég vékony csöveket hazsnáltak, mig az mostanbi R6-osokon már sokkal vastagabbakat.
Én valszeg nem raknám rá a teljes rendszert...
Mondjuk lehet csak végdobról van szó!
Azt valszeg felraknám, de az FZS1000 dobja jóval hosszabb (kb 44cm-es) és ezt falszeg rövidebbre vágnám (31-33cm-esre)
Lenne egy kérdésem ami lehet hülyén fog hangzani de megkérdezném mert érdekelhet sok embert a válasz..(tudom azt is ez egy power commanderes topik de egy szakértő véleményére lennék kíváncsi)
Van e különbség az injektoros és a karburátoros motorokhoz gyártott kipufogók között?
Konkrétan arra lennék kíváncsi,hogy fel lehet e rakni egy fazer 1000-re olyan kipufogót ami yamaha r6r-re készűlt?
Van e esetleg valami negatív hatása ennek?(fogyasztás,teljesítmény stb.)
Köszi a választ előre is!
Üdv!
Balu
Mind a két motorban 4*3-as csati van, szóval lehet...
De csak a boltban tudom megnézni, hogy igen vagy nem...
2007-08 r1 pc eladó! Alig 100km-t használt. Vagy kérdés Ago-hoz: használható-e 2005 r1-hez?
Nem nálunk vásárolt PC beállítása 48.000HUF.
Hengerenkénti lambdaszonda beépítése csak abban az esetben kell, ha 4 térképes, azaz minden hengernek saját injektor térképet kell csinálni.
Ha egy térképes beállítást akarsz, azaz minden henger ugyanazat a térképet kapja, akkor erre nincs szükség.
4 térképes beállítást csak tuningolt hengerfejű motoroknál szoktunk csinálni.
Köszi.
750 k4 -em van. Mennyibe kerulne egy hozott/vitt (amerikaban vasarolt)
Power Commander IIIUSB beállítás minden hozza tartozo dologgal
egyutt(teljesitmenymeres elotte-utana)?Illetve nem vilagos ,hogy mit takar
az ,hogy: "Hengerenkénti lambdaszonda hely beépítése szükséges a leömlőkbe
(az ár nem tartamazza)". Van valami amit beszereles elott nekem be kellene epittetni a leomlokbe ,vagy ti meg tudjatok oldani a helyszinen. Illetve mennyibe kerulne ez nekem.
A bealliitas Aug vege fele lenne esedekes ,ha az ugy jo lehet nektek.A valaszt elore is koszonom.Udv!
leko
Én irtam az online calculator-t a HealTech utmutatásai alapján, de még nem fordítottam le. Én is ezt használom.
Mivel az órád maga nem "lineáris", ezért én 130-ra szoktam beállítánai, igy alul is , meg felülk is csal minimálisat.
Amúgy a készüléknek van egy tesztfunkciója is, ahol lelehet ellenőrizni az órád linearitását. A készülék küld 7, 14, 21, 28, stb... pontos sebességeket és látod mennyire jó vagy nem jó az órád...
megoldottam, azt hittem bonyolultabb a dolog , jó segítség ez az online kalkulátor
mentem 1 kört , GPS-el belőttem a sebességet, beírtam a kalkulátorba és 15 pecel a beindítás után már 40-nél 41el mentem, 100-nál meg 100-al
végre nem kell fejben taratnom, hogy adott sebességnél mennyit csal az órám
köszöntem mindent
A motor 2008 R6R,Akrapovic rendszer,K&N szűrő.
Csak azért szerettem volna megnézni a mérést mert a héten teszteltünk egy ilyen Bazzaz motort s kiváncsi voltam milyen egy fékpadi mérése.Csak kiváncsiságból.
A kérdésedet sem értem igazán....
1. Van fékpadi mérésem R6R-hez..
2. Akár még AFR-rel is
3. Mondjuk nem adtad meg az évjáratot,a mi azért nem elhanyagolható
4. Akár Bazzaz vezérlővel is van
5. De beállított Bazzaz vezérlővel vagy null térképpel
6. Ha beállítottal, akkor minek AFR?!
7. Ha beállítás nélküli, akkor meg minek a Bazzaz vezérlővel?!
8. És miylen légszűrővel?!
9. És miylen kipuffal?!
10. És minek neked egy másik motor AFR-je, amikor minden motornak más?!
11. És különben is...
sok sikert...
Éppen fordítom az online calculator-t is... 1* majd csak készen lesz....
Van vkinek fékpadi mérése AIR fuel résszel R6R-hez Bazzaz vezérlővel?
Ago, köszi a segítséget, megtalaláltam én is az online kalkulátort csak nem tudtam értékeket és nem jutottam el a beállításokig.
Egyébként ha weblap angol az nem lett volna nagy gond, mert van több segítségem , hogy amit nem értek meg tudjam nézni, de ezt a Healtech-es lapot semmi nem fordítja-látja
Megtaláltam pdf-ben a User's Guide-ot, átkonvertáltam worldbe, azt meg lefordítottam.
Ma belölvöm gps-el a sebességet és beállítom a cuccost, már ha nem fog szakadni délután az esső.
Lassan motorozol és ezért értél csak most haza....
El.. elvagyok..jaaah....
És neked mi a mentséged?! most vitt haza valaki?!
Ha tudod, mennyit szeretnél beállítani illetve mennyi a pontos ésw mennyi a mutatott érték, akkor javaslom a:
www.healtech-electronic.com oldalon, a speedohealer almenü és abban online calculator.
Ott kiválasztott a V4 és a precize lehetőséget, majd megadod a a mutatott és a valós sebességet, majd a go gomb. Aztán kiirja mit kell csinálni. Mondjuk ez is angolul van, de talán egyszerűen megadja, melyik gombokat hányszor kell lenyomni....
megkaptam ma délelőtt a PC-t mega seb. módosítót, köszönöm szépen a gyors ügyintézést! nagyon korrekt volt eddig minden!
délután mindketőt be is szereltem gyorsan, gondoltam a sebességet be is állítanám, de csak angol manual van, át kell rágnom rajta magam, esetleg nincs valami magyar instrukció valahol hozzá?
a PC-t akkor 1 hónap mulva, ahogy megbeszéltük
köszönöm még 1szer a gyorsaságot
Köszönöm még egyszer a válaszokat és a segítséget
Üdv!
Balu
Sok sikert a motorcseréhez.
Jó választás a fazer, elég jó moci...
Bár en nem vagyok nagyon karbis párti már....
Akinek volt mind a kettő, azt azt mondja, hogy a karbis sokkal kezesebb, mint az injektoros...
Azt természetesen kifelejtettem,hogy csak dobról van szó és nem rendszerről.
Úgy néz ki elmegy a tuono és fzs 1000 lesz helyette bár nem akarom elkiabálni.
Mindenre mindent fel lehet rakni, csak hát...:)))
Több tényező befolyásolja, hoyg mit mire.
A kipuff egyik fő dolga, hogy megfelelően "öblitse" a motor. Ehez megfelelő hosszuságunak kell lennie és megfelelő vastagságunak.
Ez függ a ccm-től, fordulatszámtól, hengerszámtól, stb...
Az egyik motorról való átrakásnál főként nem ezeket a dolgokat nézik, hanem hogy a kiömlő távolság azonos-e, az átmérője megfelelő-e, a leömlő elfér-e, nincs utban az olajszűrő, nem ér le túl mélyre, jól áll a végén a dob, stb....
Mivel FZS1000 karbis-ról van szó, ott még elég vékony csöveket hazsnáltak, mig az mostanbi R6-osokon már sokkal vastagabbakat.
Én valszeg nem raknám rá a teljes rendszert...
Mondjuk lehet csak végdobról van szó!
Azt valszeg felraknám, de az FZS1000 dobja jóval hosszabb (kb 44cm-es) és ezt falszeg rövidebbre vágnám (31-33cm-esre)
Lenne egy kérdésem ami lehet hülyén fog hangzani de megkérdezném mert érdekelhet sok embert a válasz..(tudom azt is ez egy power commanderes topik de egy szakértő véleményére lennék kíváncsi)
Van e különbség az injektoros és a karburátoros motorokhoz gyártott kipufogók között?
Konkrétan arra lennék kíváncsi,hogy fel lehet e rakni egy fazer 1000-re olyan kipufogót ami yamaha r6r-re készűlt?
Van e esetleg valami negatív hatása ennek?(fogyasztás,teljesítmény stb.)
Köszi a választ előre is!
Üdv!
Balu