Nem nagyon vagyok képbe... megnéztem a rendelés füzetet, de abban se vagy benne és a PC se.
Általában úgy néz ki, hogy valaki megrendeli, ad előleget, mi megrendeljük és igy tovább....
Sajna ezeket az adatokat nem szívesen adom ki a tulajok engedélye nélkül, viszont őket meg nem szívesen hívogatnám körbe.
De emlékeim szerint egyik FZ6-on se volt "komoly" átalakítás, tehát nagy részén slipon, légszűrő és PC beállítva. Még olyanra sem emléxem, hoyg komplett rendszer lett volna valamelyiken...
olyan kérdéssel fordulok hozzád (így írásban), hogy:
Honlapodon a tejesítménymérések között felfedeztem, hogy a "csúcs" 2004-2008-as FZ6 Fazer-ek 101-107 LE és 65-69 NM között vannak.
Ha jól gondolom, Nálad van egy táblázat is, amiben jegyezve van, hogy milyen módosítások lettek az adott VAS-akon végezve.
Megkérdezhetem, hogy PC, kipuff, légszűrő, stb meglétével milyen (egyéb) módosítások voltak?
Úgy értem:
- slip-on -om már fent van
- katalizátor mentesítő vár a beszerelésre
- gyári légszűrőt nem fogom/akarom lecserélni (még), ennek korlátjaival tisztában vagyok
- PC project tél/tavasz
Kérdés:
Kiadhatod ezeket az infókat? Mely LE/NM adathoz, milyen módosítások tartoznak?
szia!köszi a válaszod sokat segitettél!azt viszont nem értem a 2ecut miért nem lehet megcserélni?immo nincs bennük a motor ugyanaz!tönkretehetem az ecut?megindoklodmiért nem?köszi!én is motorszerelö vagyok de te lényegesen tapasztaltabb és én nem is igen dolgoztam még benne de sejtésem van róla!a konkurencia pedig nem érdekel!olvasgattam itt a forumban a válaszaidat és az jött le láttál már motort! mivel nálad kezdtem el segitséget kérni igy nem fogok máshoz menni még olcsóbban sem!én ilyen vagyok!a benzincsövet pedig megnézem!ja azt elfelejtettem hogy a fogyásztása is teljesen megegyezik a kettönek talán az enyém még kicsit kevesebbet is ami nem 1 kopott motorra vall!de ez csak vélemény!
háát... nem sok jó hírem van.
A két mociban nem cserélhető át az ECU/ECM, szóval azzal ne próbálkozz...
Felkéne tenni padra és megnézni, mit mutat.. de van egy olyan sejtésem, hoyg nem üzemanyag gond lesz...az nem tud hozni neked 20-30km/h végsebesség növekedést... )kivéve, ha tényleg nagyon extrán szar a motorod)
Amúgy pedig az amcsi motorok jobbak általában, mint az európaiak, mivel más előirások vonatkoznak rá...
Egy dolgot esetleg még meglehet nézni, ami tipikus yamaha R1-es gond. Ha lehajtod a tankot, akkor megszokott törni az üzemanyag vezeték és akkor 20-30LE is elveszhet, ami okozzhatja ezt. Ha nem ez, akkor én méretnék egy kompressziót vagy veszteséget és akkor lehetne látni, mi van vele. Vagy esetleg egy teljesítmény mérést.. abból is látszana pár dolog.
Mellesleg meg mondom neked, hogy elképzelhető, hoyg kapsz egy magánlevelet a "konkurenciától" - kicsit viccess igy -, hogy majd ők neked jól megmérik meg megszakértik olcsóbban... valszeg csak így van esélyük ügyfelet szerezni....
ha ha ha....
Igen, karburátor kittel (JetKit):
Ára: 38700 huf (vagy valami ilyesmi...)
Beszerélést gondolom a szerelőd megcsinálja.
A JetKit-hez akciósan 6.000HUF egy mérés, amivel utána ujra lehet állítani a dolgokat a karbiban!
szia Ágó!átirányitottak hozzád az r1 topikból!a problémám a következö!van 1 2002 es r1 em!már az injektoros ezüst fekete!már annyit kideritettem rola hogy amerikai piacra készült!de nem is ez a baj hanem hogy tesomnak is van 1 ilyen motorja csak az 2003 as meg europai!de a szine is egyezik!na most az ö motorja érezhetöen erösebb kassza az órát az enyém meg 265nél megáll de 250 töl oda is nehezen ér el!nem tudom hogy esetleg valami baja lehet a motoromnak?vagy egyszerüen ez gyengébb mert hogy az amerikai piacra készült?felhivtam vagy 5 yamaha kereskedést de senki nem tudott segitani csak az alváz alapján kideritették hogy amcsi piacra készült!mi lenne ha megcserélném a 2 mociban a computert?vagy más ötleted?csak hogy megtudjam gyárilag ilyen vagy valami baja lehet!köszi elöre is!
Több megoldás is van:
1. Felrakható rá az 520-as is, kicsit fog a lánc az a 0,7mm-ert "mászkálni, ami egy kicsit jobbankoptatja
2. Tudunk legyártatni két megoldást is:
- 525/47-et sima ergálból (pár nap)
- 525/47-et ergálból szinesre eloxálva (kb 2 hét)
Árban a kettő között nem olyan nagyon nagy az eltérés.
Ezektől a gyártottaktól nem kell megilyedni, mivel ezek úgy vannak, hogy kész a lánckerék, csak a közepét marják ki a megfelelő motorhoz.
Tisztelt Ágo!
Következő dologban kérném segitséget.Van egy Yamaha R6R RJ11-es mototorom.Ez 525-ös láncal van szerelve amiben kb 1000km futott.Ehhez szeretnék 47 hátsó lánceket venni.Sajnos mindenhol csak 520-as és 530-as lánchoz tudnak ilyen hátsó lánckereket.Esetleg,tud szerezni ilyet?Vagy a kettő közül valamelyek felrakható-e?Tudom az 520-as kb.0,7mm keskenyebb,az 530-as 1,4mm vastagabb(esetleg sikköszörűvel leszedni)?Milyen megoldást tud ajánlani?
Köszönöm előre is a segítséget!
Nem nagyon vagyok képbe... megnéztem a rendelés füzetet, de abban se vagy benne és a PC se.
Általában úgy néz ki, hogy valaki megrendeli, ad előleget, mi megrendeljük és igy tovább....