Hello Ágo mester. Gsxr 1000 k5-nél lehet km óra (számlálot)kalibrálni?(Visszaálitani?) Mibe kerül? pl.:25ezer km-röl 18ezer km-re! Választ elöre is köszi....
Persze mostanában.Bár közel vagyok hozzátok,esőben nem igazán szeretnék ráülni a gépre.A köpönyegen úgy látom,hogy jövőhét kedd jó lehet.Az még belefér?
Üdv
Én azt mondom a Suzuki FI Tuner Pro-ra, hogy ha a PC-vel lenne 100%, akkor ezzel meg mondjuk 95%. Az utcai motoros - de még a versenyzők egy része sem - érzi a különbséget. Arról nem is bezsélve, hogy minden injektoros suzukiba jó - kivéve a gsx1400-et -, szóval viszed magaddal ha másik mocit veszel ellentétben a PC-vel.
Bejelentkezés időszak függő.
Ez az akció a múlt7ig volt, de ha még mostnaában akarod csinálni, akkor belefér...
Ago!
Na ez érdekes lehet.Ha jól látom kb.ugyanazt tudja mint a pc ugye?Mivel ugysem pályázom,így gondolom nem érdekes annyira,hogy ezt csak 500 fordulatonként lehet állítani?Nekem csak az kell,hogy utcán én legyek a leggyorsabb .Még egy-két jót írhatnál róla (mennyivel lesz jobb a moci)és akkó csináljuk.Komolyra fordítva a szót:lehet,hogy gyertyát kéne cserélni már,ezt jobb elötte,vagy mindegy.És mennyivel elöbb kell bejelentkezni a műtétre?
Suzuki GSX-R600 (K3)-hoz én a 6-os ATRE-t választanám.
Nem mondtam, hoyg azt ajánlom, de az is teljesen tökéletes és hát ár/érték arányban is a legjobb.
Az ár nem tartalmazza a beszerelést, az ár csak a termék árát tartalmazta.
Szükséges még hozzá egy váltórúd is, ami motorspecifikus, ezért nem tartalmazza egyik kit sem.
Használt PC talán van hozzá, de az PCIIISerial (nem USB-s).
De ha rám hallgatsz, akkor nem veszel meg egy hazsnált PCIIIUSB-t mondjuk 40-45KHUF-ért és állíttatod be 40-48KHUF-ért, hanem megveszed most az akciós Suzuki FI Tuner Pro-t 60.KHUF-ért beállítással együtt. http://www.agomotors.hu/websho...
Szia Ago!
Hja most már én is letudtam tölteni,érdekes tegnap valamiért nem lehetett.Szerinted melyik TRE módot használjam?
A motorom (már írtam)gsxr 600k3.
Visszatérve a váltóra akkor te az SP-t ajánlod?És akkor ez mindennel együtt 125 ropi ugye?(beszerelés,beállítás)Ehhez,akkor nem kell más kiegészítő(váltórúd,ilyesmi)?
Ja,és nincs véletlenül használt PC-d a motoromhoz?
Nehéz véleményt mondani, mivel az se biztos, hogy a dolgoknak van összefüggése. Megkénenézni pár dolgot: légszűrőház, kompressio, veszteség, stb....
Ha a kipuff miatt van, akkor az azért lehet, mert így túl "szárazon" jár a motor és csipegeti, vayg esetleg a szárazon járás miatt megrántja a kartert egy kicsit. De ezek igy csak tippek.
Bizonyos modelleknél van olyan, hogy eszi egyszerűen. Nem tudni mi az oka. Sokat szétszedtek, de nem találták az okát, de erre a Kawa modellre nem volt eddig jellemző.
Az SP is és a többi is a gyújtást veszi el, ellentétben a Power Commanderes megoldással, ami az injektort veszi el.
Mi a különbség az SP és a Dynojet-es között?!
SP: beszereléséhez egy avgy 4 vezetéket forrasztani kell, van kijelzője a beállításokhoz, bővithető (pit limit, fokozatkijelző, shift light)
Dynojet: beszerelése egyszerű (plug'n'play), nincs kijelzője a beállításhoz.
Ha a PC-ről akarod a gyorsváltó funkciót, akkor az nem univerzális, tehát ha motort cserélsz, akkor ugrik vele, mig a csak gyorsváltó rendszerek nem motorspecifikusak, tehát viszed magaddal.
Sajna nem tudom milyen motorod van, igy az se biztos, hogy a PC-s megoldás működni fog rajta. Ehez tudnom kéne milyen motorod van!
Hozzád irányítottak, hogy kérjek tanácsot megnövekedett olajfogyasztás ügyében.
Az utóbbi hónapokban azt vettem észre, hogy igencsak tünteti az olajat a Kawa KL650-es gépem. Nem néztem, mértem pontosan, de 2-3 hét alatt 5-6decit benyakalt szerintem a legutóbbi utántöltés óta.
A megnövekedett olajfogyasztást az utóbbi 1-2 hónapban tapasztaltam, de június-július környékén szét volt vágva a kipufogódob, mert valami felesleges darabkák voltak benne, amiket kirázogatni nem lehetett, azokat eltávolította aki javította, és szépen visszahegesztette a munkalyukat. Nagyjából ennyit tudok elmondani, remélem, hogy tudsz valami okosat mondani.
Ago!
Köszi szépen .
Bocs,ha sokat kérdezek,meg hülyeségeket,de nem nagyon kapisgálom ezeket a dolgokat.Ez az SP elektronika gyújtásmegszakítással operál?És miben más a másik kettő?Tulajdonképpen akarok majd egy PCIII-at is,de most fontosabb lenne a váltó,akkor most gazdaságossági szempontból rosszabbúl járnék ha később lenne meg a PC?(gondolok itt arra,hogy PC kezeli a gyorsváltó kapcsolót és akkor nem kéne az SP?)Teljesen hüle vagyok .
Ja és a használati utasítást valamiért nem lehet letölteni
Remélem nem tartalak fel nagyon.
Üdv
Ááá,még nem.Annyit csináltam,hogy megbaszogattam a vezetékeket,de semmi.Nem is férek hozzá rendesen,szétszedni meg nem volt kedvem,hagytam a csába.Kurva hamar elfogy a türelmem. Ha majd megyek hozzád valami kütyüért,akkor majd megnézhetnéd nekem. Visszatérve a gyorsváltóra,akkor te mit ajánlanál.Maradjunk akkor az egy irányúnál,mi lenne a leggazdaságosabb megoldás?
Üdv
Állítottam már be nem keveset, de minem motor más, mindenki más gumival megy, mindenki más futóművel, mindenkinek másként "digitális" a keze, másként veszi a kanyart, stb....
Sajna eddig még senkinek sem kellett utána állítani, pedig szivesen "játszadoznék" vele. Engem az az ember tanított a tanfolyamon, aki a kinti AMA-ban is állítja (neve: Del). Láthattad őt sok videón is.
Egyik ügyfelem se akarja visszacserélni másra. És van, aki már a következő motorjára is megrendelte...
A kipörgésgátlót alapbeállítását ingyenesen megcsinálom, hiszen ahoz se padra, se máshova nem kell elvinni a motort. Elmagyarázom a működését és a késöbbiekben te is tudod magadnak állítgatni. Javasolni szoktam még hozzá egy külső kézi állítót, amivel menet közben is lehet -5 és +5 közötti ézékenységben állítani. Erre szükség lehet hdeg guminál, a verseny végére elkopott guminál, stb...
2. Elég sok variáció van ezzelkapcsolatban, illetve ha mindkét irányba szeretnék, akkor csak 1 varriáció, viszont az nagyon drága. kb 250KHUF.
A visszafele váltást nem szokták javasolni/használni, mivel akkor a motor fordulatszáma megemelkedik és nagyot rántana. Én sem ajánlom
Sokat állítottál már be (kipörgésgátlót). Ehhez gyanítom hogy nagyobb szaktudás kell mint egy injektorvezérlő állításhoz. MIk a visszajelzéseid az ügyfeleidtől? hogy szuperál a cucc? Több interjút néztem AMA superbike versenyzőkkel, és kb ódákat zengtek róla h mennyire fasza. Tavasszal ha megmarad a sportmotorom többmint valószínü hogy beruháznék egyre mert volt idén balesetem zölfülü voltamból ami egy kipörgésgátlóval elkerülhető lettvolna. Szeretnék egy szakértői megerősítést is, hogy megéri e.
Még egy kérdésem lenne: Beállítás költségei? Itt a kipörgésgátlóra gondolok elsősorban, az injektorvezérlőt első ízben lehetséges hogy nem is bántanám, majdcsak későbbiekben hogy érezzem a különbséget.
Mi csak kalibrálással foglalkozunk, visszaállítással nem!