javítanám feket666 válaszát, mivel van benne pár "hiba"..
A gombokkal a három tartomány lehet állítani (alsó, középső, felső fordulatszám tartomány), amit -5% és +5% között tudod állítani a gombokkal.
A fordulatszám tartományt 3 egyenlő részre osztja, de nem tévesztendő össze azzal, hogy az nem egyezik a te fordulatszám tartományoddal. A Power Commander-ben lévő térkép több rpm-et tartalmaz. Bizonyos esetekben ez jelentősen is eltérhet...
Egy beállított Power Commander esetén tényleg nem kell nyomkodni.
Ha a motor már jár, akkor a három gombot lehet nyomkodni, mert semmi hatása sincs...
Ahoz hogy legyen használható, át kell léptetni a PC- arra a modra, ahol állítani lehet, de ezt meg nem irnám le - nem azért, mert titkos, hanem mert - akkor mindenki elkezdi majd elnyomkodni...
3 fordulatszám tartományban kb 5-10%-al állíthatod a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, azt viszont, hogy ezek a tartományok pontosan milyen fordulatszámokat jelentenek, nincs ember a világon, aki pontosan meg tudja határozni. AGO szerint kb. semmit sem ér, ha tekergeted, de ha csinál is valamit, szinte csak rontani tudsz egy jól beállított motoron. Ha meg nincs beállítva, akkor minek rá PC?
sziasztok egy kérdés vetem egy k5 1000-es,benne van powercommander rajta három gomb low,medium,high,kérdés mit lehet ezekel álitani vagy lehet e laptopp nélkül
Az injektoros motorokhoz elvben van benne (vagy a hasonló dobozkákban) - ahogy belinkelt oldalra a hozzászóló alul írta - egy ellenállás, aminek hatására a motorvezérlő úgy tudja, hogy pl. 4-ben (vagy legalábbis a nem visszavett teljesítményű fokozatban) van a váltó, ezért a motor mindenhol leadja a maxot. Tehát igen, legjobb esetben ez csak egy ellenállás, pár csatlakozó és némi forrasztás, aminek az árát kissé felszorozva fizettetik ki.
(De pont ilyen tuning a főtengelyen mért növekmény is, ha mondjuk keréken +3 (ennyi az időjárás-változásban is benne lehet pl. egy ezres motornál), de hajtási miegymással főtengelyen +10 LE.
Úgyis csak a kerékig eljutó lovak lendítenek a paripán.. )
Problémám a következő. Már régóta szeretnék beruházni egy moto gp logóval ellátott überzsir zoknira.
Szóval nézegettem az agomotors oldalát és találtam is olyat ami azonnal megdobogtatta a szivemet. Sőt! Nagyon megörültem mikor láttam , hogy 1 év garit is adtok rá. Kérdésem az volna, ha kilukad akkor zserélitek?
Körbe rágtam ezt a szűrő témát,rá ment pár órám,találtam olyan cikkeket amikről sugárzott, hogy barom volt a szerzője,de találtam teljesen korrektet is,ami pro-kontra boncolta az egész témát.
Maradok a papírnál,és 14-16e-ként cserélem,ez nálam 2szezon, így kibírok 10400 pénzt egy OEM szűrőért.
Köszi szépen a választ! Akkor ez jó lesz.
Még egy kérdés jutott eszembe: az számít valamit, hogy az én motorom már lambda-szondás, az amiben bent volt a PC még nem volt az?
Ago, szert tettem egy használt PC-re, nálatok vásárolt cucc, legurulnék vele hozzátok, hozzámatekolni a géphez, erre is jár a 20% kedvezmény? Pont kijönne belőle egy Pesti út...
Hát remélem, hogy nálam teljesen kinyit, mert dobcserekor én is csak kikötöttem...viszont a szondám még üzemel, mert a kipuban tudtommal csak a szelep és a katalizátor van.
Köszönöm a telefonos segitséget! Nagyon hasznos volt. Valóban a benzincső volt....