Nehéz rá válaszolni felelősségteljesen.
Minden motor más. Általában a motorok közép tartományban elsokalnak, igy ott segít a sportlégszűrő. A nyél gázon általában elkeveselnek, igy ott nem segít.
Még egy hülye kérdés:
Ér valamit a szürő a fúvókaszett nélkűl?Lassan majd légszűrő csere lesz és arra gondoltam,hogy talán költséghatékonyabb lenne megvenni egy sportlégszűrőt.Később ha jobban lesz zsé akkor a fúvókaszett is számításba jöhet.
Ago,lenne hozzád egy kérdésem:
A honlapon látott pipercross sportlégszűrőhöz(yamaha fzs 1000) jó a k&n tisztítószett vagy külön kell hozzá venni másmilyet?
Valszeg nem a ketyere változott, hanem a váltókapcsoló "értéke". Ez két dologtól szokott lenni:
- változik az ellenállási értéke a kapcsolónak
- megváltozott a fesszabályzó értéke és a feszváltozás miatt van más értéke...
tényleg csak 1 kis újratanítás kellett neki, bár a rövid próbaút elején 1be rakásnál 2őt mutatott, de aztán visszaemlékezhetett hogy mit is tanítottam neki, és utána nem volt vele baj...
de még is mi állítódhatott el?
Ago lenne 1 kérdésem....
GiPro fokozatkijelző néha nem jól mutatja a sebességeket, ez lehet az "ő" hibája, vagy mivel eleve a blokkból jön a jel ott van a bibi?
A "több térképes" megoldásnak nem sok értelmét látom ebben a formába.
Hogyan lehet a Power Commander-t rávenni, hogy hogyan működjön?! Nagyjából sehogy.
Egy jól beállított motor minden gázálláson és fordulatszámon optimális, azaz se nem sokal el és se nem kevesel el.
Mit lehet tenni, hoyg egy motor "ne legyen" erős valahol?! Hát vagy sok üzemanyagot adok neki, vagy ott keveset. Mind a kettő rossz megoldás.
Az egyiktől melegedni fog a motor, extrém esetben kilukadhat a dugó, a másiktól rángatni fog, kormolni, arról nem is bezsélve, hogy amikor eljut az ideális felé, akkor "hirtelen fog jönni" a power....
Belehet állítani egy motort úgy is még a határértékeken belül, hogy kevesebbet egyen, de ez nem annyira jelentős, hogy ezért érdemes legyen dupla beállítást csinálni.
MIvel nem irtad le miylen PC-ről van szó, figyelembe kell venni a lehetőségeket:
PC3Serial: soros portos számítógépről lehet térképet cserélni, illetve a rajta lévő gombok segítségével -5% és +5% között lehet kézzel állítani.
PC3USB: ugyanaz, mint a PC3Serial, csak USB porton keresztül lehet rátölteni másik térképet. Van egy olyan lehetőség is, hogy csatalkoztatva hozzá egy LCD-100-at (kb 80.000HUF) és annak az SD kártyáján tárolt térképeket lehet rátölteni.
PC5: ez már tud kéttérképet is tárolni, amit egy külső kapcsoló segítségével lehet kiválasztani, vagy lehet hozzá csatlakoztatni egy LCD-200-at.
Amúgy az pedig egy tévhit, hogy egy jól beállított motor többet fogyaszt. A legtöbb esetben kb fél literrel szoktak kevesebbet enni, de volt már rá extrém esetben példa, hogy 2 literrel evett kevesebbet...
Sziasztok.
Gondolkodom egy PC-n de megoszlanak a vélemyények rolla.
kérdésem a következő lehet e beállítani rajta "gyorsulás-városi-és pálya" programot? A gyorsulás értelem szerűen alacsony fordulatszámon harapjon. A városi meg relatíve kevesebbet fogyaszt mint a normál beállítás merthogy ugysem szágúldozunk.
A pálya üzemmód meg ami belefér.
Hátha megoldaná a gondolmat merthogy konkrétan pályán 10ezer felett nagyon űvölt a kicsike de nem akar úgy menni ahhogy én szeretném. Tanácsot ha tudtok írni megköszönöm.
Örülök, hogy segíthettem!
MOndjuk én mindig figyelek rá, már figyelni kell...
És én cserélni szoktam utána a benzincsővet, mert egy ilyen után "hajlamos" megint ugyanott megtörni....
Nehéz rá válaszolni felelősségteljesen.
Minden motor más. Általában a motorok közép tartományban elsokalnak, igy ott segít a sportlégszűrő. A nyél gázon általában elkeveselnek, igy ott nem segít.
Ér valamit a szürő a fúvókaszett nélkűl?Lassan majd légszűrő csere lesz és arra gondoltam,hogy talán költséghatékonyabb lenne megvenni egy sportlégszűrőt.Később ha jobban lesz zsé akkor a fúvókaszett is számításba jöhet.
Jó, csak ne a cross motorokhoz való legyen.
A honlapon látott pipercross sportlégszűrőhöz(yamaha fzs 1000) jó a k&n tisztítószett vagy külön kell hozzá venni másmilyet?
Köszi a választ előre is!
Balu
Valszeg nem a ketyere változott, hanem a váltókapcsoló "értéke". Ez két dologtól szokott lenni:
- változik az ellenállási értéke a kapcsolónak
- megváltozott a fesszabályzó értéke és a feszváltozás miatt van más értéke...
de még is mi állítódhatott el?
akkor először hazamegyek és megnevelem...
bár érdekes hogy eleinte jó volt...
Több dolog lehet:
- beállítási gond (tanítsd újra)
- fokozatkapcsolód szarakszik
- elméletileg a készülék is lehet/ne rossz (de nem szokott)
GiPro fokozatkijelző néha nem jól mutatja a sebességeket, ez lehet az "ő" hibája, vagy mivel eleve a blokkból jön a jel ott van a bibi?
mondtam, hoyg vagy a test vagy a pozitiv laza
Az akkusaru volt lelazulva, és kotyogott.
Üdv atix
Próbálok válaszolni a kérdéseidre...
A "több térképes" megoldásnak nem sok értelmét látom ebben a formába.
Hogyan lehet a Power Commander-t rávenni, hogy hogyan működjön?! Nagyjából sehogy.
Egy jól beállított motor minden gázálláson és fordulatszámon optimális, azaz se nem sokal el és se nem kevesel el.
Mit lehet tenni, hoyg egy motor "ne legyen" erős valahol?! Hát vagy sok üzemanyagot adok neki, vagy ott keveset. Mind a kettő rossz megoldás.
Az egyiktől melegedni fog a motor, extrém esetben kilukadhat a dugó, a másiktól rángatni fog, kormolni, arról nem is bezsélve, hogy amikor eljut az ideális felé, akkor "hirtelen fog jönni" a power....
Belehet állítani egy motort úgy is még a határértékeken belül, hogy kevesebbet egyen, de ez nem annyira jelentős, hogy ezért érdemes legyen dupla beállítást csinálni.
MIvel nem irtad le miylen PC-ről van szó, figyelembe kell venni a lehetőségeket:
PC3Serial: soros portos számítógépről lehet térképet cserélni, illetve a rajta lévő gombok segítségével -5% és +5% között lehet kézzel állítani.
PC3USB: ugyanaz, mint a PC3Serial, csak USB porton keresztül lehet rátölteni másik térképet. Van egy olyan lehetőség is, hogy csatalkoztatva hozzá egy LCD-100-at (kb 80.000HUF) és annak az SD kártyáján tárolt térképeket lehet rátölteni.
PC5: ez már tud kéttérképet is tárolni, amit egy külső kapcsoló segítségével lehet kiválasztani, vagy lehet hozzá csatlakoztatni egy LCD-200-at.
Amúgy az pedig egy tévhit, hogy egy jól beállított motor többet fogyaszt. A legtöbb esetben kb fél literrel szoktak kevesebbet enni, de volt már rá extrém esetben példa, hogy 2 literrel evett kevesebbet...
Remélem sikerült minden kérdésedre válaszolni...
Üdv
AGO
AGO Motors
Gondolkodom egy PC-n de megoszlanak a vélemyények rolla.
kérdésem a következő lehet e beállítani rajta "gyorsulás-városi-és pálya" programot? A gyorsulás értelem szerűen alacsony fordulatszámon harapjon. A városi meg relatíve kevesebbet fogyaszt mint a normál beállítás merthogy ugysem szágúldozunk.
A pálya üzemmód meg ami belefér.
Hátha megoldaná a gondolmat merthogy konkrétan pályán 10ezer felett nagyon űvölt a kicsike de nem akar úgy menni ahhogy én szeretném. Tanácsot ha tudtok írni megköszönöm.
új garanciával: 79.900HUF
használt (amikor van) garancia nélkül: 45.000HUF
Milyen árban lenne az és milyen árban ha lenne használt.
Köszi.
nálunk most csak új van polcon...
Keresnék power Commandert suzuki gsxr 600 k6 hoz. Ha valaki tud , kérem jelezze. Lehetőleg reális áron. Email. : ghuio666@gmail.com.
Köszi.
marad
Örülök, hogy segíthettem!
MOndjuk én mindig figyelek rá, már figyelni kell...
És én cserélni szoktam utána a benzincsővet, mert egy ilyen után "hajlamos" megint ugyanott megtörni....