Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AGO Postázási lehetőség van?
Helló!
Ezt a kalibrálót muszáj nekem megvenni, ha kalibráltatni akarnám a kilóméterórát? Benne kell hagyni a mociban, vagy csak beállítani kell vele? Ha sikerülne kiküszöbölni ezt a sebesség eltérést akkor még lehet engem is érdekelne egy lánckerékcsere...
kadves sato (mor tálé),

- Lehet kapni a LED-ek elé nagyító lencsét 5 féle színben.

- Megoldható. A fogyasztás függ a te súlynövekedésedtől és attól, hogy a zasszony mennyire baxxa fel az agyadat és ettől neke dmennyire lesz digitális a kezed, miközben kitéped a communikációs csatit magadból. A gyorsulási értékhez szükségem lenne a szél irányára a te mozgásodhoz képes, a szélerősségre illetve a gyorsulási útvonalra illetve az út részletes emelkedési és csökkenési együthatójára.

- A tankolással az van, hogy rádnéznek, és a kopasz, fuxos fejed miatt nem mernek átbaxni a tankolásnál ellentétben a többiekkel, akik kevesebb üzemanyagot kapnak, mint te. Esetleg előfordulhat, hogy a család otthon leszív belőle és eladják, viszont nálad nem ér el a nőd lánca a motorig, így ez nálad kilőve.

- A két térképes üzemmód megoldható. Van a jobb oldalon egy nagy biros kapcsoló. Ha halk (lopakodó) üzemmódot szeretnél, akkor azt kell átkapcsolni és máris lopakodó módba kerül. Ezt megtudjuk neked csinálni, de annak az ára 96.000HUF. Esetleg gázzal is megoldható, csak meg kell várni, míg a TPS szenzor el kezd halldoklani. Ez Yamaha tipusú zeneeszköznél hamarabb várható, mint a többi motornál.

- A konkuranciát merem ajánlani, mert vagy meg se tudják csinálni, vagy a megcsináltal nem elégedett az ügyfél és akkor nálam már 1.5-ös szorzóval megy a dolog. Számlát én is tudok adni, most kb 12 befizetettlen van...
zoliz750,

Látom nem tudtál szerezni a Z750/Z1000 forumon...

Nálam 4800HUF, de meg kell néznem van-e...
Kiváló kérdések!
A válaszok sorrendben:
-nincs
-igen
-nem
-nemigen
-talán
-de.
nekem is lenne néhány kérdésem kommander ügyben.

- tavasszal volt ismét megkommanderezve a motorom és azt szeretném megtudni, hogy visszatehetem e az ülést , mert akkor nem látom hátul azokat a kis zöld ledeket le fel rohangálni ?
Igy kicsit kényelmetlen a motor és a nyakam is fáj már nagyon , amúgy meg sötét plekóban rosszul látni a ledeket. Nincs vmi pirosan és erősebben égő kivitel ?

- Mennyiben változik a motor menettulajdonsága ha az első lánckereket akarom hátra rakni , a hátsót meg előre ? Növekedik e a fogyasztás igy és milyen lesz a motor rugalmassága 97 ről 4.ben 109 ig ?

Ha egy 4 hengeres motoron X a beállítás költsége akkor egy 2 hengeresen miért nem x/2 ?

Ha a hátsó henger hűtését úgy akarom javítani, hogy köré hajlítok egy aluminium búrát amit teletöltök szárazjéggel, kell e újra beállítani a motort vagy igy jó ahogy van ?

Mitől lehet, hogy mig a hasonló motorú kollégák azonos sebesség mellett már 200 után tankolnak , nekem elmegy a motor 330-at is ? Ez károsíthatja e a motort ?

Szeretném ha a motorom 2 térképes üzemódból átkapcsolható lenne egy másik kéttérképes módra ahol nem a teljesítmény lenne a legfontosabb hanem hogy minél halkabb legyen. Tudsz -e egy ilyet csinálni mert máshol azt mondták h te bazi drága is vagy meg ehhez nem értesz ?

egyenlőre ennyi de sürgősen kéne a válasz mert holnap dönteni akarok, hogy kinél csináltassam meg az összes munkát , mert kaptam mástól cs..ik től ajánlatot 17 ezerért de ő ad számlát is ?
Szia AGO
Kérdésem az lenne hogy maradok annál a megoldásnál hogy egyenlőre csak előre -1 áttételmódosítás lehet nálatok ilyet kapni és mennyiért?
zoliz750,

bekalibrálja a sebességmérődet. Ha nem rakod bele, akkor elég nagy lesz a csalása 15-20%, ami azt is jelenti, hogy ennyivel több ketyeg a motorodba is feleslegesen...
AGO
mire is lenne ez jó? ha maradok az első -1 nél akkor is szükséges lenne ez
chrissxx,

Jó sok(k) kérdés...
- exapot nem "kötelező kivenni", de ha bepadozzuk, akkor nem igazán kellene már bele, de maradhat is.
- beállítás nélkül ha csak kidobod az exup-ot, akkor alul-középen butább lesz, ha be van állítva, akkor nem
- Elvitték a hazsnált PC-t, új van polcon
- bejelentkezés a téli időszakban 1 héttel elötte
zoliz750,

Én nem cserélnék egyből mind a két fogaskereket, csak az elsőt.
Ennek több oka is van.
1. az első cseréje olcsóbb megoldás
2. kipróbálnám elöbb az első megoldást, hátha elég, nehogy egyesben túl kezelhetettlen legyen
3. a hátsó lánckerék cseréjével a tengelytáv jelentősen le fog csökkenni, ami megnöveli az egykerekezhetőséget, viszont csökkenti a gyorsulási képességet így alsó sebességi fokozatban. Ha a hátsót mégis változtatod, akkor a láncba én beletoldanék (kivéve ha nem egykerekezni akarsz vele)

Ha ekkorát változtatsz, akkor javaslom a következő terméket neked:
http://www.agomotors.hu/websho...
Szia Ágo,

Több kérdésem is lenne feléd.
Yamaha R1,,07-08,,motorom van.
Ha elviszem hozzád padozni....akkor ki kell venni belolle az exupot vagy sem?
Jobban viselkedik exup nélkül vagy sem......
Eladó Pc,,használt,, van most nálad.....
Mennyi idővel elöbb kell hozzád bejelentkezni......
Űdv
Chris
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy gondolkozom áttétel mődosításon -1 +2 és még szeretnék PC III -at is Kawasaki Z 750 2006-os évjáratúhoz mit javasoltok ?
Szabin,

Nálunk jelen pillanatban csak új van:
http://www.agomotors.hu/websho...
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni nekem hogy hol tudnék elfogadható áron venni powercommander 3-at? Suzuki gsx-r 600 K2. Előre is köszi!
bacsa,

1-2-3-ban erősebb lesz a motor. Fejből nem emléxem ezen model adataira, de pl egy 2008-ason Hayabusan közel 20LE/20Nm.
Fogyasztás nem érinti és pados beállítást sem igényel.
Helló Ago,gsxr 1000 k5-höz környezettiltás beszerelés után milyen tapasztalatok várhato? gondolok nyomaték,loerö,fogyasztás?stb.. igényli a padon lévö beálitást? választ köszönöm..
Köszönöm a felvilágosítást
-40 fokban, és rögtön több üzemanyagot dobál neki, igaz? De vajon melyik érzékelőm érzi magát Alaskában?
GémesiT,

Laikusok ezt hiszik, bár ez sajnos nem így van. ha ez így lenne, akkor minden motor egyforma lenne és alapból se lennének nagyon nagy eltérések. A PAIR rendszerről nem is beszélve, ami a kipuffba levegőt enged bele, igy "átverve" a környezetvédelmi értékeket.
A gyári szondák meg "gagyik" is, eleve nem is tudják olyan gyorsan mérni a gázadatokat, mint ahogy kellene és a magas fordulaton meg egyáltalán nem tudják követni a dolgokat.
Kb azért van benne a lambdaszonda, hogy megfeleljen az EU normáknak.

Elég sok motor, még azt se veszi észre,ha egyszerűen lehúzod a rendszerről...
apraszaki,

Nem!
Jellemzően ez a hiba akkor fordul elő, ha valamelyik érzékelőd "rossz" jelet küld az ECU-nak (pl úgy érzi, hoyg -40 fokban motorozol) :)
dilis88,

Ha nincs benne valami elektronika pluszban, akkor nem igazán van a kipuffhoz állítva a motor. Lehet a gyári ECU-ját "kicsit" állítani, de az kb semmit se ér.

Bármelyiket veszed (Power Commander, FI Tuner), mind a két esetben dinamiukusabb, erősebb, nyomatékosabb, és az esetek nagy részében fogyasztás csökkenéssel is jár, ha megfelelően van beállítva.
Sziasztok
Ago lenne egy kérdésem. Gyári kipuf redszerben a lambda szonda folyamatosan ellenőrzi a keverék beállítást. Sport rendszer esetén szonda nincs az elektronikát állítják utánna de nics folyamatos kontrol. Koszosodó légszűrő stb benzinben dús lesz a keverék nem okozhat ez problémát? Rendellenes kopás? Mint laikus kérdezem.
Ágó, okozhat a PC egyik napról a másikra fogyasztás növekedést? De durvát, majd 2 literrel többet papál!
Ago!

Azért érdeklődnék mert nekem most csak 1 rendszer van fönt, és az előző tulaj állítása szerint van állítva hozzá a moci(hogy mivel azt pontosan nem tudom sajnos de elelektronika nincs még a gépemben semmi) és mivel még nem volt semmilyen tuningal spékelve 1 motorom sem, és teljesen kezdő vagyok a + lóerők kisajtolásában a kérdésem arra irányult volna hogy!
A motor karakterisztikáján, erején, fogyasztásán változtat-e még esetleg 1 power commander vagy egy Suzuki FI tuner és ha igen akkor az után kell e hozzá állítani? Vagy hogy 1álltalán mit lenne érdemes nézegetnem a géphez hogy 1 kicsit jobban harapjon?
Még 1szer leírom hogy teljesen amatőr vagyok ebben a kérdésben:S és ha rosszul teszem fel a kérdést akkor nagyon sajnálom!
válaszaitokat köszönöm