Eléggé elavult. Azóta már volt PCIII Serial, PCIII USB és most a PCV.
A PCII-nek még soros a portja, ami megnehezíti a feltöltést, mivel a laptopokon már nincs soros port... Meg hát térképet sem igen lehet már hozzá találni..... Esetleg begépeled a PCIII-ét....
Köszi a választ! A PCII-höz elég olcsón jutok hozzá. Gondoltam ennyit befektetek egy kis kísérletezgetésre. Ha tapasztalok valami kis pozitív eredményt, akkor jövő tavasszal valószínűleg találkozunk . PCIII+hangolás(de addig mindenképpen kell vennem valami jó dobot). Idén már igen sokat költöttem a motorra, úgyhogy a kincsestáram kimerült.
Egyébként miért nem ajánlod a PCII-t? Van valami ismert hibája esetleg, vagy csak elavult?
Sziasztok! Hozzáértők segítségére lenne szükségem.
Van egy ezres Cagiva Raptorom(TLS blokkos). Ki van iktatva belőle az alsó fokozatok tiltása(TRE). Úgy néz ki, lenne hozzá egy PCII. A kérdésem az, hogy a PC és a TRE nem üti egymást? Vagy lehet, hogy felesleges a TRE, mert a PC úgyis felülír minden gyári értéket? A motorban K&N szűrő van+gyári kipuff. Elvileg ehhez van is megfelelő(tudom, inkább csak megközelítőleg megfelelő) térkép.
Köszi!
Nem, mert nekem van véleményem, de anynira nem érdekelt, hogy ezért "ingyen" ott szrelejek meg mérjek.
Arról nem is beszélve, hogy utána kéne állítani a motort, mert csak akkor van értelme az egésznek... sőt.. elötte is bekéne állítani, hoyg tényleges adatokat lássál.
Először is köszönöm mindenkinek aki agyalt a dolgon akár egy percet is. Nem akarom a Honda presztizsét rontani, de azt hiszem ami velem előfordult akár melyik motorral, motoros kollégával előfordulhat.
A történet viszonylag rövid, pénz híjján (mivel elég volt lecserélni régi motoromat erre) saját eszközeimhez fordulván lesz ami lesz alapon a gyertyákra gyanakodva nekiestem a motornak egy két haverral. Eléggé sokáig el is jutottunk de a gyertyákig végül nem. Az utolsó lépésnél elakadtunk, viszont a tank alatt található a Hondákba a motor főkábele (a halasi szerelő srác megemlítette érdemes rákukkantani) és hát szétszedve tapasztaltuk hogy teljesen el van korodálva az egyik lába, akkor még nem gondolva hogy valószínűleg ez lesz a történet megoldása. Befújva egy kis speckó sprével, egy jó háromnegyed óra múlva sikerült összetenni a motort és próbakörre vinni ahol is legnagyobb meglepetésemre szabályzott 2-3-4-be mint a kisangyal. Hazaérve rá is vertem gyorsan egy sört. :) Remélem tudtam ihletet adni azoknak a bajtársaknak akik valami hasonló problémákkal küszködnek.
Hát ez úgymond összetett és én sem értem mert van mikor letilt van mikor szintén megáll 7000-8000 körül. De mikor letilt és elindulok se forogja le amit kell.
Hát én utánaolvasgatás után úgy tudom hogy a gázmarkolattal egy szervomotort vezérlek közvetlen, amihez bovdenes megoldással kapcsolódik maga a szelep, így végül is nem hinném hogy úgy érzékeli mint ha zárva lenne kikötés után. Ma volt a vas a Halasi Hondásoknál, akik kipróbálták rátették gépre és azt mondták hogy vagy gyertya probléma vagy computer. A kiolvasáskor semmi hiba nem tárolódott el, valamint a tesztek során minden adat határértéken belül volt. Tehát a számítógépe szerint semmi nincs meghibásodva, és nem is volt. Ma kiszedem a gyertyákat, megnézem milyen állapotba vannak sajna annyira nem vagyok vastag hogy egyből vegyek bele újakat.
Üdv mindenkinek.
Kéne egy kis segítség.
Nemrég vettem egy 2004-es cbr1000rr-t és olyan problémám van vele hogy kb 8000-es fordulatnál jobban nem akar felpörögni ha sebességbe van. Alapjárat, valamint a kb 8000-es fordulatig történő kigyorsítás hibátlan. Ott viszont teljesen megtorpan a vas. A motoron van egy teljesen nyitott dob, így sajnos az exup szelep is kiiktatásra került. Ez esetleg okozhat ilyen problémát? A volt tulaj állítása szerint sokat állt, és esetleg valami lerakódhatott amit az injektor beszívott. Vagy az elektronikába babrálhattak valamit?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Ago....
olyan teljesítmény mérést csináltatok pl. gsxr-nél, hogy be van kötve a kipuff szelep motor, illetve hogy ki van szedve....
vagyis van e értelme, ténylegesen hoz e a "konyhára" alacsony-közepes fordulaton?
Sajnos mindíg eszembe jut valami amit meg kell kérdeznem..
A balu88@mailbox.hu címre tudnál küldeni egy bankszámlaszámot és el is utalnám a pénzt,hogy ne kelljen az utánvéttel szenvedni.
Jó lesz így?
Eléggé elavult. Azóta már volt PCIII Serial, PCIII USB és most a PCV.
A PCII-nek még soros a portja, ami megnehezíti a feltöltést, mivel a laptopokon már nincs soros port... Meg hát térképet sem igen lehet már hozzá találni..... Esetleg begépeled a PCIII-ét....