Pedig leirtad a lényeget.
Az injektor vezérlő (pl. Power Commander, Bazzaz Z-Fi, FI Tuner, stb...) képes az üzemanyag ellátás módosítására különböző gázállásokon és fordulatszámokon, hogy a motor mindig a legoptimálisabb üzemanyag mennyiséget kapja az adott gázálláson és fordulatszámon.
A gyújtásvezérlő (Ignition Module) képes az gyújtást módosítani (elő vagy utógyújtást -15% és +15% tartományban) különboző gázállásokon és fordulatszámokon.
A Dynojet gyújtásmodulja csak a Power Commander-rel együtt működik csak. Amennyiben van gyújtásmodul is, akkor a gyorsváltó funkciót vezérlését átveszi és nem az injektor-t, hanem a gyújtást veszi el.
Felvilágosítást kérnék (hülye vagy fiam 1-es kommenteket mellőzük köszönöm!):
Láttam az Ago honlapján h vannak gyujtásvezérlők, és injektor vezérlők valaki nagyvonalakban elmagyarázná a lényegét?
Addig vili a dolog hogy az egyik a gyujtásidőt módosítja, a másik meg a befecskendezéssel operál, de bővebben kicsit, részletesebben valaki legyen szives kifejteni.
Előre is köszönöm!
info@agomotors.hu -ra küldtem ....
De ha már itt "összefutottunk" ezútok kérnélek meg hogy légyszíves küldj nekem magyar nyelvű leírást a GIpro ATRE termékhez! Köszönettel: Frivó
Ahha, közben találtam szervízkönyvet, meglessz a váltónak a jeladó kábele, úgyhogy eltéveszteni sem tudom szerintem. Sajna csak angol nyelvű leírást kaptam a termékhez, és annyira nem megy a nyelv, hogy értsem teljesen :-) de mailoztam az AGO motorsnak, remélem küld majd a srác magyart. Meg nézegettem régebbi fórum okosságokat, sztem menni fog a programozás is! Köszi a segítséget. Üdv
üdv! Tudja valaki, hogy a Gipro ATRE fokozatkijelzőt hogy is kell beszerelni? K4 600 ba akarom , most vettem használtan , de semmi infó nincs a leirásban erről. Van 2 fehér csatlakozó, gondolom egy csatit kell vhol széthuzni s oda (de melyik, s hol) , és van 1 piros vezeték saruval, na az hová kell :-(
Meg kellene nézni pontosan, hogy a két ECU-nak egyforma-e a bekötése csatlakozónként. Fejből ne várd el, hogy tudjam megcserélhető-e. Azt tudom, hogy nagyon sok esetben nem lehet helyettesíteni a két ECU-t egymással.
Egyenlőre nincs ehez a modellhez O2 Sensor controller és a gyári ECU-ban sem lehet kikapcsolni.
Azt talán meglehetne csinálni, hogy betenni az AutoTune szodát és átkötni, de ha ellenőrzi a szonda fűtését is, akkor azért macerás.
Én inkább azt tenném, hogy az AutoTune csomagban van egy lambdaszonda csati, amit a kipuffba lehet heggeszteni és akkor két szonda lenne benne.. ez a legegyszerübb...
A következő problémával fordulok hozzád
Van egy Yamaha wr250x tipusu motorom vettem hozzá egy Power commander 5 -őst meg egy autotune szettet hozzá
Olaszországban élek itt van a motor is
A powercommandert minden probléma nélkül be tudtam építeni működik is a térkép is fasza hozzá.
A gond a autone szettel van ugyanis ha berakom a szeléssavú lambda szondát bekötni be lehet mindent, csak a motor fedélzeti elektronikája nem kap jelet az új szondától ezért hibát jelez .
ezért most autotune nincs bent de szeretném beszerelni ugy hogy működjön rendesen a motor is ne írjon hibát .
Nem lehet valahogy a jelet megosztani vagy levení a szeléssavú szondáról?
Vagy esetleg a fedélzeti computerben lekapcsolni a lambdaszondát mint funkciot
Pár nap már eltelt és nem lett jobb sajnos. Szétkapni nem akarom, de lehet hogy egy belső tisztogatás elegendő neki. Néha működik, pontosabban néha gyújtás ráadása után működik, aztán pár perc elteltével menet közben kikapcsol.
Egyszer láttam egy olyat rajta, hogy a 6. fokozatot üresnek mutatta (amikor beraktam 6-ba, akkor 6-ot is mutatott kb. 2 másodpercig, majd 0-ra ugrott). De ekkor még vizes volt. Mostanában, ha éppen működik, akkor jól mutat, csak nem nagyon működik...
Agyalj nyugodtan,rémisztően nem sürgős a dolog. Csak már megszoktam, hogy onnan lesem le a fokozatot. Illetve nem tudom, hogy a computert nem-e hülyíti be (bár a motor megy rendesen).
Ago, kb. egy éve vettem tőled egy Atre Gipro ketyerét GSF 1250-re.
Az történt, hogy pár hete egy kiránduláson elkapott egy igen csúnya eső és azóta a kütyü nem működik. Illetve furcsán működik.
A jelenség, hogy általában nem mutat semmit, de néha egy-két percre mégis. Amikor mutat valamit, akkor pedig vibrál a kijelző (a fényerőt változtatja).
Több komoly vihart is túlélt már a ketyere, de most ez betett neki.
Megvan még a Big One? Remélem!