Köszönöm!
És hogyan kell "nyitott állapotban" rögzíteni? Valamint mit takar az eliminator kifejezés? Bocs, hogy okvetetlenkedem, csak arra gondolok, mivel műszerész vagyok, valamit segíthetnék ezen az "eliminator" problémán:)) Nyilván, ha így alakul, előbb-utóbb szükség lesz PC-re is...?
Hang csak igazán akkor fog változni, ha a többi olyan dolgot is "kiszeded" a kipuffból, ami akadályozza a gáz áramlását. Főként a katalizátorra és a többi dobra értem.
Exup kikötésével csak ovatosan, mert kétfajta motortipus van:
1. ami olyankor teljesen kinyit
2. ami oylankor nem nyit ki teljesen (ezt érdemes teljesen nyitott pozicióban kirögzíteni.)
Lambda szondát egy eliminátorral kell kiiktatni honda esetében.
A motor nem fog tőle tönkre menni, bár elképzelhető, hogy itt ott "lukak" lesznek benne gyorsításkor.
Esetleg ha eddig is alapból elkeveselt, akkor ezután mégjobban el fog keveselni, ami extra melegedést okozhat a mocinak, nagyon nagyon extra esetben gyertya elcsöppenést, stb...
Lenne egy meglehetősen laikus, és bizonyára roppant hülye kérdésem. K7 CB600F Hornetem van, és hiába cserélek végdobot (többet kipróbáltam) , szinte semmi változás nincs a hangban, marad a gyári herélt sound. Kézenfekvő lenne kiiktatni a rendszerből a középső dobot, amiben benne foglaltatik a katalizátor. az exup szelep, és a lambda szonda is. Az odáig ok, hogy az exup bovdent kikötöm. De mi lesz a lambda szonda vezetékeivel, valamint, ha ezt véghezviszem, az mennyiben lehet káros a blokkra? Köszönettel!
elég buta kis gyorsaságú számítógépekkel szerelték a régebbi motorokat az epronos irhatóak nem arról híresek hogy sok érzékelőnek legyen jó gazdája.A gyors fordulatszám változás jól lerövidíti az gondolkodási időt.
1. az utolsó mondatod volt csak helyes, hiszen qrvára nemcsak a lambdaszonda szabályozza az egészet... sőt... a lambdaszonda "inkább nem" szabályozza
2. Mivel kis sávszélességű lamdbaszonda van benne gyárilag, ezért az eleve nem tud már egy adott fordulatszám felett mérni rendesen
3. alacsonyabb fordulatszám tartományban meg belevauvau a PAIR rendszer, szóval ott meg azért nem annyira.
4. ha szabályozna a lambdaszonda egyáltalán valamit, akkormiért van az, hogy ugyanazon gyártótól, ugyanaz a modell és évjárat, ugyanazon körülmények között más értékeket mutat még kis fordulatszám melett is. Ha szabályozna rendesen, akkor legalább ott egyformán "jónak" kéne lennie.
Persze jön a kérdés, hogy akkor minek van benne.... a válasz baromi egyszerű, hogy az EU normáknak megfeleljen....
Csak laikusként belevauzva, a befecskendezést nem csak a lambdajel szabályozza, hanem a beszívott levegő hőmérsékletét és nyomását érzékelő szenzorok adatai is. Ha nem így lenne, akkor csak állóhelyzetben lenne jó a beállított AFR.
Hogy érted hogy odébb áll az ECU? A kisebb oxigéntartalom miatt túl dússá váló keveréket a lambdajel alapján kiszabályozza szegényebbre? Én úgy tudtam hogy PC használatakor az eredetileg zártkörös lambda szabályozást kiiktatják szoftveresen nyitott körössé (az én RSV-men konkrétan tudom hogy így van), így elkerülhető hogy a power commander által módosított injektor jellegmezőt a lambdajel visszaszabályozza.
Szóval amit nem értek tömören, hogy aktív marad-e a lambdaszabályzás zema R1-e esetében, mert ha igen akkor az lambda 1 értékre szabályozza a power commander által módosított térkép mellett is a befecskendezést, vagy viszont ha a lambda szabályzás kiiktatásra kerül, akkor viszont esetlegesen szükséges lehet "hideg" és "meleg" térkép megírására is, hiszen ténylegesen kisebb a beszívott oxigénmennyiség melegben. Hacsak nem az egészet nem a lambda szabályozza, hanem a levegő hőmérséklet szenzor...
cbr 600 fs (98-as) PC-31-hez lehet kapni DynoJet fúvókákat?
ha igen körülbelül mennyi az ára és mennyit dobna a motoron? (teljesitmény) Milyen beállitás szükséges hozzá, és esetleg kell e mellé valami más sportlégszűrő stbstb?
A különbség nem a beállítás között van, hanem hogy a levegőben kevesebb az oxigén molekula, ami az égéshez kell. Hiéba állítanám újra, attól nem fog több oxigén jutni a mociba.
Mivel a PC csak módosítja az ECU injektor jelét egy +-delta értékkel, ezért ha az ECU a külső paramétereknek megfelelően "odébb áll", akkor a PC ezen új értéket módosítja a delta értékkel.
Amúgy állítottam motort -5%ban január 4.-én, amivel január 10.-én görögben mentek már.
Figyelj, lehet különbség a télen belőtt PC és a nyáron belőtt PC között? Mert mintha felül nem lenne az igazi, mióta kijött a nagy meleg.
Ugye nekem februárban csináltuk.
Tudnál nekem segiteni? CBR 1100 XX em van. Mennyibe kerül hozzá egy injektor térkép állitás meg ami még kell ilyenkor!?
És egy beállitás miben változtatja meg a motort?
És hogyan kell "nyitott állapotban" rögzíteni? Valamint mit takar az eliminator kifejezés? Bocs, hogy okvetetlenkedem, csak arra gondolok, mivel műszerész vagyok, valamit segíthetnék ezen az "eliminator" problémán:)) Nyilván, ha így alakul, előbb-utóbb szükség lesz PC-re is...?