írtam neked nem régen a melegen be nem induló GSXR 600k3 ról.
Nos ott tartok jelenleg, hogy amíg vissza nem hül a motor szinte teljesen, addig még ígérni sem ígér semmit, ha lehúzom az ac-t akkor sem ígér sajnos. Valami ötleted lenne rá, h mivel lehet még gond, vagy próbáljam ki teljesen kiiktatni a yoshi modult belőle?
Ago! Ha jól tudom erre a hétre van/volt hozzád beütemezve egy jó barátom frissen generálozott K3 750-ese (O.házáról, K. Csabin keresztül).
Tamás barátom eléggé elfoglalt, úgyhogy lehet, hogy Tőled hamarabb megtudom az eredményt, ha megosztod. Köszi!
Vannak olyan slip-on dobok (nem bolt-on), amik megegyeznek a rendszerhez járó dobbal.Akár Bódis, akár Akrapovics, akár Yoshimura, akár más....
Persze lehet csinálni olyan slipon-leömlő kombinációt, ami nem az elvárt dolgokat hozza.
Pl. az itthon dobokat gyártó emberek/cégek közül talán egynek van teljesítménymérő padja...
Persze van olyan neves külföldi gyártó is, akinek a slipon-ja -7LE a német motoros magazin mérése szerint egy B-King-en...
Láttam több olyan esetet is itthoni felszerelésről, ahol a bekötő cső 10 centi alatt két 90 fokos "kanyart" csinált, hogy jól nézzen ki. Persze működni nem "működött" rendesen....
Azért tegyük hozzá, hoyg egyszerűnek tűnik csöveket összehegeszteni meg dobot gyártani, de azért az is egy szakma, aminek vannak fizikai alapjai is
Annyi kérdésem lenne még, hogy az kivitelezheztő, hogy pl egy leo vince rendszer leömlőjét párosítsam össze az én yoshimura trs tri oval végdobommal? Azt is mondták nekem, hogy ha sima vègdobhoz párosítok sport leömlőt utólag, akkor lehet, h csak 50-60%-át érném el a kívánt hatásnak. Ez tényleg így van? :S
Volt egy használt belőle, de 2 hete elvitték. Nem hinném, hogy mostanában lesz újra belőle. Nem egy "futó" modell, hogy sok forogjon piacon belőle, használtban...
Yoshimura leömlőt tudunk beszerezni, de biztos aranyárban lesz az új hozzá...
Sok "értelmes" választásod nincs. Vagy igy hagyod, vagy pedig Power Commander.
Idén kb 3 ilyen motort is csináltunk már...
Költsége mindnenel együtt 120-130KHUF
Van egy Honda CBR 600F4i-m (usa modell). A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e rá commandert venni, vagy nem. Nagyságrendileg mennyiben változtatna ez a motoron?
Jelenleg csak egy yoshi trioval dobom van rajta, de akkor tennék rá egy rendszert.
Nem mértem még meg ilyen motoron, mi a valóság. Az 1000-es motorokon azért eléggé érezhető szokott lenni, ellentétben a 600-okkal.
Sajna nem tudok több infót adni....
Szia Ago!
A suzuki sv1000-nél ér valamit a környezetvédelmi tiltás kiiktató vagy kár vele foglalkozni?
Külföldi fórumokon eléggé vitatják a hasznosságát.....
Köszi a választ!
írtam neked nem régen a melegen be nem induló GSXR 600k3 ról.
Nos ott tartok jelenleg, hogy amíg vissza nem hül a motor szinte teljesen, addig még ígérni sem ígér semmit, ha lehúzom az ac-t akkor sem ígér sajnos. Valami ötleted lenne rá, h mivel lehet még gond, vagy próbáljam ki teljesen kiiktatni a yoshi modult belőle?
Zsolt