Akkor valószínű hogy nemtudom meg milyen térkép van rajta. Viszont ha a tank alatti csatlakozókból vissza dugom a gyári pc-re, akkor egyáltalán nem indul be a moci, valami még átvan akkor gondolom kötve ezen kívül. Valami más probléma lehet-e szerinted, akkor a pc-n kívül, gyertyákat átnéztem, szikra van, porlasztókat kitakarítottam, jön belőlük üzemanyag, szelephézag oké, másodlagos pillangószelep vezérlő motor működik. Nem tudom mi lehet még vele.
Régen csináltam már ilyet, de úgy emlékszem, hogy nem sima soros kábel kell hozzá, hanem spec.
Sőt sajna olyan PC is kell még ehhez, amelynek van valódi soros portja is.. Ilyen USB-SERIAL átalakítókkal nem megy...
De mielőtt nekiesnél, miért nem iktatod ki a tank alatti nagy fekete csatiból és nézed meg, hogy nem-e más gond van....
Egy fontos kérdésem lenne hozzád.
Suzuki GSXR-600 K3-ról lenne szó, nyitott rendszer, sport szűrővel, gyors váltóval, és van benne egy YOSHIMURA EMS nevezetű befecskendezés vezérlő egység a gyárival sorban kötve.
Olyan gondom lenne a motorral, hogy hidegen pöccre indul, szép az alapjárat is, viszont ha teljes üzemmeleg, és leállítom, van hogy egyáltalán nem indul be vagy pedig csak fél perc indítózás után nagy nehezen. Ennek a vezérlőnek még a régi soros portja van nem usb-s, megtudom én ezt egy mezei számítógépen nézni h milyen program lehet rá feltölve, vagy ehhez speckó kábel kellene, vagy elég egy egyszerű sima kábel hozzá, és ha tudnál benne segíteni honnan tudnék letölteni egy szoftvert a vezérlőhöz, és esetleg egy másik térképet kipróbálni vele, hogy jobb lesz-e.
Előre is köszönöm a válaszod.
Bocs Ago,ha nem gond lenne egy szakmai kérdésem!
Gipro s01 fokozatkijelző jó az én 2006-s 1000RR-embe?
Erről lenne szó: http://www.kepesmotor.hu/elekt...
A válaszod előre is köszönöm!
Chubby,
Hogyne hozna +6.9LE-t egy slipon
Hogyne lenne halkabb is, mint a gyári
Hogyne pörögne az R6 16.000-et
Hogyne lenne a G-Pack szerint karburátoros motorban környezetvédelmi tíltás, bár a doboz belülről üres
De legyen neked igazad...
Amúgy ige, csináltunk ilyet mérést.. nem is keveset... és alég sokszor a Bódis-nak is mi csinálunk ilyen méréseket, de legyen neked igazad és nem csinálunk ilyeneket, mert magabiztosak vagyunk és időnk meg nincs rá...
+ 4,1 LE teljesítmény csúcson, de ha annyi is, akkor sem max 1LE, ahogy te írtad.
És ha 12,200-ra adja a 6,9-et max. különbségnek?
Sosem motoroztál Akrával? Utazó sebességnél(tartott fordulaton) nem üvölt, csak ha rácsavarod a gázt. 5500-as rpm-nél miért ne lehetne halkabb, mint a gyári? 0,6 dB szinte semmi.
Azt nagyon bírom, hogy ilyen magabiztosan megnyilvánulsz, pedig te, akinek van lehetősége ezt alátámasztani, vagy megcáfolni egy méréssel, csináltál már olyat, hogy lemérted szériában a motor és utána minden állítás nélkül felrakott nyitott dobbal is? Akár himihumi, akár valami nevesebbel. (tudom, nincs rá időtök)
Ago-tól kérdezném, hogy VFR 800 Vtec (2003 alvázszám szerint, papíron 2004) PCV esetében hány térképes beállítás lehetséges? (mondjuk választási lehetőség vagy 1 vagy 4) Olvastam hogy a 4 térképes beállítás esetén leömlőnként szükség van a lamda szondára. Ez a Vtec-ben benne van?
Azért a Power Commanderekre nem jellemző, hogy nem indítják be a motort rossz térképpel. Persze lehet akkor nagy számot beleírni, de nem jellemző.
Ha a PC-t bekötöd és ráadod a gyújtást, akkor a rajta lévő LED-ek mit csinálnak?! A test kábelt bekötöd az aksira?!