Sehol, de nem is arról van szó, hanem azokról a motorokról, amikbe "nem szabad használni". A 2 soros befecskendezősökről.
Ez volt az alap kérdésem. Melyik motorokon nem szabad használni?
Tehát ha jól értelmezem, akkor ezekbe a motorokba (pl.CBR600RR 04'),ha egy PCIII USB van és beteszem a PC gyújtásdobozát és arra dugom a gyorsváltót, hogy ne a befecskendezést, hanem a gyújtást vegye el, akkor hibát követek el?
OK, a beszerelés, pados beállítás nem is kérdéses, hogy nálad lenne. Csak gondoltam, kifizetem, elhozom, aztán majd vmikor, ha jobb idő lesz, megcsinálnád a beszerelést, beállítást.
Mert bár autóvillanyos végzettségem (is) van, jobb az ilyet szakértőre bízni.
Nem szeretném felsorolni az összes olyan motort, amiben nem szabad hazsnálni, mert eléggé sok..., de pl az összes olyan motorba, aminek két injektorsora van. Ez kb a sportmotorok nagy része 2006-tól...
És hogy miért van letíltva... azért megy egy megadott belső program óta letíltotta a gyártó ezt a funkciót éppen azért, mert sokan nem foglalkoztak vele, hogy használható-e a gépükben és megpróbálták használni.
Amúgy fel is hívják rá a figyelmet, csak hát vagy a vevő, vagy a hozzá nem értő eladó nem tudja vagy nem tájékoztatja a vevőt..
"Note:Requires Additional Dynojet Products for Quickshifter Kit to function, Call Dynojet for more info at: 1-800-992-4993"
Én nem fogok veled vitatkozni, mert felesleges. Elég sok ilyen példával találkoztam, akik nagyon értettek hozzá aztán egy váltójukba került. Egyértelműen meg van határozva, hogy mibe lehet engedélyezni és mibe nem...
De mondom, engedélyezd... de ha gond lesz ne a terméket és ne a gyorsváltó rendszereket szídd...
Melyik motorokon nem szabad használni? Mi az, hogy nem véletlenül van tiltva?
Alapból nincs a kezelő felületen, de ha veszek egy új gyorsváltót, adják hozzá az aktiváló lemezt.
Hello AGO az R6-ba lesz 2003-as eredetileg a dyno oldalon azt írja ebbe a típusba bele lehet rakni így. Már megtaláltam az engedélyeztető progit. De mielőtt összerakom kipróbálom hogy ténylegesen megszakít vagy nem.
Nem biztos hogy jó 5let volt a linket megadni...
Ha szerencséje van, akkor nem fogja tudni aktiválni és akkor nem rúgja szét a váltóját... vagy esetleg nem esik el, amikor összeakad a váltója...
Nem tudom milyen motorod van (gsxr600, r6... az adatlapod alapján), de azért beszélnék valaki olyannal a helyedben, aki ért hozzá. Mert ha olyan motoron aktiválod, amelyiken nem szabad és szétrúgod miatta a váltódat, akkor nem a Power Commander legyen a hibás... Nem véletlenül van letiltva....
Mondjuk ne essék félreértés, nem magunkra gondoltam, akihez fordulj szaktanácsért...
Valaki le tudja írni hogyan kell aktiválni a SHIFT KILL menüt PC3-on? Össze van kötve a váltó kapcsolóval de sehogy nem jövök rá hogyan kell aktiválni. Előre is köszönöm.
Az egyik videómhoz azt írtad, hogy már járt nálad a motorom.
Tudsz valamit róla, ami jó infó lehet nekem?
Előre is köszi :D